Waar erger je je aan? #20

Ahh wat leuk!!

2 likes

Ik laat net een enorme bak met kralen op de grond vallen :sob:

Ik ben door het influencertopic in een upfront rabbit hole beland en ahhhh WAAROM PRAAT DEZE MAN ZO

ā€œDit is het valhalla van vers eten, het lijkt zelfs AI… Het is geen AIā€¦ā€

2 likes

Ik vind dat soort dingen opruimen altijd wel leuk eigenlijk

3 likes

Ik opzich ook wel, maar niet als ik super moe ben en juist dan laat ik dit soort dingen vallen.

2 likes

Hahahaha wat is dit joh. Iedere keer zeggen dat ze de hand schudden van de boer waar de eieren en het vlees etc vandaan komt. Alsof dat automatisch betekent dat het helemaal goed zit
ā€œHier achter mij gebeurt iets heel moois, mijn autistenhart gaat hier sneller van kloppenā€. Het voelt echt aan als een parodie, alsof Henry van Loon en Bram Krikke ieder moment tevoorschijn kunnen komen

4 likes

Gvd echt een goede hatewatch dit :joy:
Ik ken het merk trouwens niet echt, zie alleen af en toe een collega dit consumeren (beetje zo’n bitcoin light achtige gast dus dat past ook helemaal in dit straatje), maar op basis van dit filmpje zou ik er nóóit wat van kopen haha wat een slechte reclame. Alles wat ik zie en hoor irriteert me.

3 likes

Ik weet dat dit niks nieuws onder de zon is, maar waaaaarom doen vrouwen er altijd zo lang over op het toilet. Snap echt niet waarom zo’n rij bij de wc’s altijd zo langzaam gaat.

14 likes

Ja hallo hier ben ik. Ik ben echt een mega langzame plasser. Moet sowieso concentreren voordat ik uberhaupt kan en dan duurt het ook nog takke lang voordat ik uitgeplast ben. Dus helaas moet je daar even op wachten.

10 likes

Panty om je stofzuiger en stofzuigen voor de volgende keer

2 likes

Meen je dit?

4 likes

Boeken waarvan het plot wordt verraden in het voorwoord :angry:

6 likes

Heb ik nou zo’n schokkende opmerking gemaakt? Ik snap echt wel dat er redenen zijn waarom het soms langer duurt, maar iedere rij gaat altijd zó tergend langzaam en dat snap ik niet.

4 likes

Dit komt omdat wc’s gebouwd zijn op behoefte van mannen en niet van vrouwen.

10 likes

Het is heel erg pickme om als vrouw (veronderstel ik?) te zeggen dat je niet begrijpt waarom vrouwen XYZ doen.

Ik heb liever dat iedereen wat langer de wc bezet houdt en de ruimte netjes achterlaat dan dat iedereen erdoor raast en op de bril pist.

Bovendien duurt het soms gewoon lang om je panty omhoog te hijsen, een bodysuit weer vast te maken, je t-shirt netjes in je pantalon te stoppen…

35 likes

Haakjes voor jas en tas moeten een mensenrecht zijn gvd.

65 likes

Ja en ruimte om je kleren naar beneden te trekken en weer aan te kleden! Is soms ook onmogelijk.

2 likes

Ik ben echt heel boos op mijn nieuwe psychiater die mijn medicatie anders voorschrijft en dat gaat dan de hele tijd mis bij de apotheek. Daardoor heb ik nu niks meer, heb deze week twee keer gebeld en het zou beide keren met spoed naar de apotheek worden gestuurd. Niks gekregen. Nu heb ik net een uur aan de telefoon gehangen met de huisartsenpost die me echt het gevoel gaven dat ik een junk was en me echt maar een fractie wilden uitschrijven omdat ik voor 3 maanden zou hebben. Heeft me echt veel tijd gekost en ga niet voor 4 pilletjes daar zitten wachten, terwijl ik over een uur moet werken :sob:

zou dan echt het liefst die medewerker van de hap echt willen uitschelden.

(Niet gedaan natuurlijk want ze kan er niks aan doen)

5 likes

(Heb het al vier keer opnieuw getypt omdat het steeds zo sarcastisch lijkt) Maar ik vind jou reactie heel interessant om te lezen.

Zelf ben ik het type ā€˜ga zitten en de sluizen gaan automatisch direct open’ dus ergens ga je er vanuit dat dat bij iedereen zo gaat. Heel ignorant misschien maar ik had nooit bedacht dat het voor mensen concentratie kon vereisen.

6 likes

Oh dat is echt niet pick me bedoeld en ik vind dat nogal een negatieve manier om dit uit te leggen, maar okƩ.

Eens dat er vaak te weinig wc’s zijn en dat die beter ingericht kunnen zijn. Maar ik verwonder me over het tempo soms. Zo serieus was het allemaal niet. Scusi :woman_shrugging:

4 likes