Waar erger je je aan? #20

Ohh bij mij werkt het altijd!

Ik doe voor de zoveelste keer weer eens een poging om minder koffie te drinken, omdat ik gewoon zeker weet dat het de oorzaak is van mijn buikproblemen. Alleen de hoofdpijn en moeheid die ik er van krijg is echt zo irritant :roll_eyes: en ik drink gewoon nog max. 1 kop koffie midden op de dag.

2 likes

Waar kijk je dan?

1 like

Dat glas water op z’n kop is de allerbeste manier, werkt elke keer. Moest dit vroeger altijd doen als ik de hik had tijdens vioolles.

1 like

Anwb onderweg app

5 likes

Mijn vriend die “even” naar de kampeerwinkel ging voor één last minute aankoop en nu al fucking 4 uur weg is! Jezus gast, we hebben nog meer te doen.

6 likes

Heb voor een bedrijf waar ik een kort project ga doen een persoonlijkheidstest of iets gedaan. De conclusie is ook naar mij gestuurd en het klopt niet. Zo zonde van iedereens tijd dit soort dingen

2 likes

Is hij op plaats van jullie bestemming al de tent op aan het zetten ofzo

24 likes

Bedankt voor alle tips, het hield ‘vanzelf’ op na nog een uur (al het water klotste vrolijk mee haha)

2 likes

Oh heerlijk campingwinkels zijn echt m’n lievelings :heart_eyes:. Even ronddolen en dromen over wat ik allemaal ooit kan kopen.

8 likes

Die heeft sowieso heel veel geld uitgegeven

Weet niet of je er al vanaf bent maar schijnbaar is de beste manier even iets in je kont stoppen/masseren Sorry het staat er waarschijnlijk vet dom maar ik ben echt serieus en wil je zeker niet belachelijk maken, de hik kan zo vervelend zijn.

Edit: sorry lees dat je er al vanaf bent, dan een tip voor de volgende keer.

8 likes

IMG_8407

35 likes

Ja sorry ik heb dit echt niet zelf bedacht :sob:

3 likes

Heb je dit wel eens gedaan om van de hik af te komen?

5 likes

Je zal maar in een restaurant zitten met iemand die de hik heeft :sweat_smile:

7 likes

HAHAHAH wtf

4 likes

Dan is de kandelaar die op tafel staat ineens verdwenen 
 :eyes:

5 likes

Nee maar mijn opa heeft eens dagen met de hik op bed gelegen, en was er op een bepaald moment echt slecht aan toe (had ook andere dingen hoor) en toen is dit wel besproken heb ik later begrepen. En als je er op googlet is het ook echt een ding, kom het zelfs tegen bij palliatieve zorg. Dus misschien denken mensen dat ik een grap maak maar nee. En tuurlijk als je even de hik hebt is het geen probleem maar uiteindelijk wil je er van af toch, zeker als het te lang duurt. Mocht ik ooit in een situatie komen dat ik het niet mee trek dan ga ik het zeker proberen :grimacing:. Misschien denk ik ook te makkelijk, maar wat is nou het probleem, even iets in je kont en je bent van het ongemak af :grimacing::sob::joy::smiling_face_with_three_hearts: (weet even niet welke emotie van toepassing, misschien deze in willekeurige volgorde).

13 likes

Hahaha echt huilen van het lachen :rofl:

13 likes