Waar erger je je aan? #20

Que?

2 likes

Aan m’n robotstofzuiger die ineens na 8 maanden een begaanbare drempel maakt van de trap.

De stofzuiger zelf doet het nog wel. Maar de hele trap en muur is beschadigd. Kan ik alles weer gaan verven en opvullen…

Hoe kan hij dat nou ineens zelf verzinnen?

4 likes

Haha het zijn een soort kerstmannetjes die je natuurlijk nu overal ziet. Die waar je alleen de neus van ziet. Ik vond het als kind altijd eng en nu vooral lellik.

3 likes

Ik erger me aan mezelf, dat de enige winterjas die ik mooi vind, in de sale alsnog 240 euro kost. Iemand een stukje girlmath voor me?

2 likes

Als je kleding niet zat wordt en je doet er meerdere jaren mee, is het maar bedrag x per jaar :wink:

7 likes

Ja, die had ik ook al. Maar dat kan ook prima met een jas van 100… :grimacing:

1 like

Als je hem echt mooi vindt en je kunt het echt missen dan zou ik de jas kopen. Dat mag je (dus als je het hebt) als volwassen vrouw prima een keer uitgeven aan een winterjas. Het is niet heel goedkoop maar ook niet per se sĆŗper duur.

29 likes
  • Pay per use is minder dan een kopje koffie waarschijnlijk
  • Het is net zo duur als twee keer tanken en met deze jas ga je misschien vaker fietsen, dua dat scheelt je geld
  • Hij is goede kwaliteit dus je hoeft minder snel een nieuwe te kopen
5 likes

1 keer tanken kost mij gelukkig geen 120 euro, jou wel?!

2 likes

1 keer voltanken kost bij mij 90 euro en heb geen grote auto dus vind 120 voor een volle tank geen vreemde prijs

3 likes

Je moet een beetje naar jezelf toe rekenen he als je girl math toepast :sweat_smile: maar ik tank meestal 80 euro vol, dus de jas kost 3 tankbeurten dan

2 likes

Hoeveel winterjassen heb je?
Is dat afdoende?
Hoelang doe je met een winterjas?
Is deze geschikt om die periode te halen?
Is het een duurzaam en kwalitatief merk?
Kun je ā€˜m ergens tweedehands vinden?

2 likes

Ja ok maar dat scheelt nogal wat!

1 like

Gewoon doen. :partying_face:

1 like

Dit is iets wat je in de winter Ʃlke dag aan hebt. Het is echt niet erg als dat wat geld kost.

2 likes

Ja, dat heb ik dus niet. De winters zijn momenteel vrij zacht, dus dan stap ik vaak genoeg zonder jas nog in de auto.

Ik ga er nog maar een nachtje extra over slapen.

3 likes

Zou voor die paar echt koude dagen geen winterjas van 240 euro aanschaffen in jouw geval als ik je posts zo lees. Genoeg jassen die warm genoeg zijn en een stuk goedkoper.

2 likes

Hahaha ja ik heb dus die dure dons winterjas aangeschaft en echt nog maar twee keer aan gehad omdat het Nederland nooit echt koud is. Ja tis guur, maar niet donswinterjas koud dus dan is ie veel te warm. So if it feels like a no it is a no.

3 likes

Het voelt een soort van weird dat iedereen jou moet gaan overtuigen een random jas te kopen die je duidelijk te duur vindt. Koop hem niet.
Gefeliciteerd je hebt vandaag 240 euro verdiend. Dat is pas girlmath! :saluting_face:

72 likes

Ja gratis geld!!!

6 likes