Hoe belangrijk zijn die kerstboodschappen dan… laat het gaan of vraag hulp. Dit is totaal niet ontspannen toch.
Heh? dat is dus niet het punt. Plus, zijn kerstboodschappen voor iemand wél ontspannend? Dat is toch een algemeen bekend stressvolle gebeurtenis waar je niet onderuit kan ![]()
Tuurlijk wel. Ik heb geen stress van kerstboodschappen hoor. En de mensen met wie ik het vier ook niet.
Ik was vanmiddag ook nog een paar kerstcadeautjes aan het kopen en het was ook gewoon tering druk in de stad, kon mijn kont in sommige winkels niet keren. Had waarschijnlijk een ander moment hiervoor moeten kiezen, maar zat me ook lekker te ergeren hoor.
Denk dat je in de minderheid bent. En je boodschappen ‘laten gaan’ slaat nergens op
ja joh laat gaan die boodschappen dan eet je maar niks ![]()
en ja superfijn voor jou dat je geen stress krijgt van (kerst)boodschappen doen maar voor boonie en wel meer mensen is dat anders. ik ben all for je stress verlagen maar je kunt nu eenmaal niet altijd alles wat stress geeft vermijden en helemaal niet zoiets als… eten kopen? soms staat er iets belangrijkers tegenover de stressvolle dingen zoals lekker eten en fijn kerst met familie vieren.
Maar kun je je dan niet inleven in een (volgens mij) groot deel die het alles behalve ontspannen vindt? En het gewoon laten is vaak ook geen optie, als je verplichtingen hebt met kerst…
oke ho ff, laat ik even vooropstellen dat mijn geheugen echt mega slecht is/ik het niet interessant genoeg vind om iedereens verhaal hier te onthouden dus ik weet jouw postgeschiedenis oprecht niet. Nu je het noemt denk ik wel van ohja ik heb wel eens eerder wat voorbij zien komen, maar niet direct die conclusie trekken hoor dat ik denk ‘heb je haar weer’ want als ik het had onthouden dan had ik dit juist niet gezegd. Verkeerde comment in deze situatie dus. Ik hoop dat je hebt genoten van je massage en dat de cadeaustress mee viel!
Ah ja ik had ook nog een edit gedaan en weer verwijderd met dat jij misschien gewoon reageerde op deze post en niet op m’n posts in het algemeen ![]()
Cadeaustress en massage zijn morgen, maar het komt vast goed en ik ga kijken of het lukt het toch allemaal voor m’n massage te doen
thanks!
Ik snap t wel hoor, de meeste mensen hier onthouden heel veel! Ik sta daar altijd van te kijken iig
Boonie heeft ook nogal last van het spotlight effect
Wel jammer nog even zo’n onaardige reactie nadat iedereen juist vriendelijk op elkaar reageerde.
Dat je niet meer op inhoud van gesprekken kan zoeken in Whatsapp om bijv ff snel een adres op te zoeken (of een discussie te winnen)
Jawel een beetje naar beneden scrollen toch? Daar zie je het nog
Oh dat is gek, een bepaalde straatnaam levert bij mij geen resultaten op (wel genoemd in groepschat) maar random woorden idd wel
Ik haaat kerstboodschappen. Met heel Nederland in de supermarkt, iedereen zichtbaar chagrijnig en dan moet je ook nog voor het hele gezin shit fixen want tante Lenie mag geen gluten en de kinderen van Madelief mogen geen suiker. En dan lekker 500 euro aftikken aan de kassa. Kan me niet voorstellen dat iemand hier ontspannen van wordt.
Ik erger me aan dat ik via whatsapp met ChatGPT gemaakte kerstwensen of “warme kerstgroeten” krijg. Met van die enge stepford wives achtige gezinsfoto’s gemaakt door ChatGPT
Heh ik had dit laatst ook al met een straatnaam toen ik een adres van iemand zocht. ![]()
![]()
![]()
![]()
Straatnamen kan ik wel gewoon vinden
Ik met sommige straatnamen(/woorden?), dan krijg ik wel resultaten maar dan het bericht dat na het bericht met gezochte naam/woord komt.