Waar erger je je aan? #20

En aanvulling op deze:
de hoeveelheid met ai opgekrikte kerst foto’s van gezinnen, huisdieren, stellen etc. Allemaal op min of meer dezelfde manier🥸

Of met een polar express of met kerst mutsen en een hoop glitters…

18 likes

Haha ohh ik voel deze zo erg. Ik zou hem direct verkopen en alsnog degene kopen die ik wilde haha

3 likes

Ooooh ja vreselijk :sob: vooral kindjes die dan door AI op een slee zijn gezet oid.

2 likes

Moet nog ff mn vriend overtuigen die vindt t zielig haha

1 like

mijn theorie is dat ze nooit hadden verwacht dat een waterkoker zo duur kon zijn als die eerste en daarom maar een andere, goedkopere, design waterkoker kozen :joy:

die ottoni heeft vaak problemen met lekken (vind je ook zo op internet) dus je kan altijd dat tegen je schoonouders zeggen (maar m dus eigenlijk verkopen en voor de aarke gaan :wink: )

4 likes

Ja zoiets zal t wel zijn :joy:

2 likes

Gisteren mn haar gewassen, toen naar kerst gegaan waar werd gefrituurd en nu ruikt ALLES naar frituur. Haar, kleren, onze jassen. Kan alles vandaag weer door de wasstraat.

Ik kwam hier om dit te posten! Echt verschrikkelijk al die neppe Ai gezinsfoto’s op Instagram. Het ziet er ook heel Amerikaans uit allemaal.

8 likes

Ja pech voor hem, ik vind het zielig voor jou! Je vraagt toch niet voor niets iets heel specifieks.

Vragen of ze de bon nog hebben? Is wel beetje ondankbaar maar ook zonde als je dit nu moet verkopen of naar de kringloop moet brengen. Hangt er ook vanaf hoe goed je met de gever kan opschieten.

Ben ik de enige die die onderste echt wel schattig vind 🥹

Los daarvan, niet chill dat je iets totaal anders krijgt dan waar je om vroeg hoor.

3 likes

Haha ja ik vind de onderste veel leuker om te zien. Maar zal qua kwaliteit dan wel verschilllen.

1 like

Ik probeer de gourmet meur uit mijn mooie wollen vestje te krijgen maar nog zonder succes :cry: Had echt iets anders aan moeten doen gisteren. Ik ben wel echt blij dat we niet in mijn huis gegourmet hebben, zelfs mijn sjaal en muts die ik gisteren mee had stinken terwijl ze niet eens in dezelfde ruimte lagen. Zo goor bleh

3 likes

gooi m een paar dagen in de vriezer!

3 likes

Oh slim!!

1 like

Ik ga nooit begrijpen wat mensen zo leuk of lekker vinden aan gourmetten. De “gezelligheid” van hete olie op tafel is die stank toch niet waard?

15 likes

als je de trui in een tasje doet en daar nog wat baking soda erbij gooit werkt het volgens mij nog beter, miss wel handig met zo’n penetrante geur als gourmet

2 likes

vooral een gemaksding ook denk ik? je kan alles vooraf voorbereiden en klaarzetten en hoef je je dus niet bezig te houden met timen van allerlei gangen

ik hou niet per se van de traditie maar vind het altijd wel fijn dat je langer onafgebroken aan tafel kan zitten zonder dat mensen hele tijd weer de keuken in moeten

5 likes

Nee het was ook niet mijn keuze maar aan de andere kant had ik er 0 voorbereiding aan dus vond ik het ook wel best. Ik had het alleen zo lang niet gedaan dat ik even was vergeten hoe erg het stinkt

3 likes

Ik ben er zo blij mee want ik kan maar heel weinig eten (maagverkleining jaren geleden) en dan kan ik op mijn eigen tempo wat dingetjes erop doen.

5 likes

Wodka verdunt met water in een spray flesje en er overheen verstuiven.

3 likes