Ik vraag me echt af of ik nou zo raar ben maar het klinkt als een alledaagse bezigheid om even iets in je kont te stoppen. Ben heel blij dat dat bij mij een uitgang isđ
Tot je de volgende keer de hik hebt!!!
Ik drink liters cola dus dat kan nooit lang duren!
Ik fietste vandaag langs wat ik denk dat het einde van een achtervolging was (drie politieautoâs en een bestelbus er tussenin geklemd) maar ik kan er niks over vinden in de media. Heel irritant.
Nee, het tegenovergestelde! Hij heeft ellenlang staan wikken en wegen over iets, is toen nog naar een ĂĄndere winkel gegaan om het uiteindelijk nergens te kopen. Ondertussen heeft âie wel mensen staan adviseren die stonden te kijken bij âonzeâ tent aka gratis de verkoopmedewerker uitgehangen, hahaha.
Nou ja, het grondzeil dat we nodig hadden is iig in huis.
Ik lach zo hard dat ik mijn vriend wakker heb gemaakt met mij gehinnik. Echt zoveel vragen. Waar hebben we het over wat in je kont moet? Gaat het om een zetpil of moet de broodrooster erin?
Een tip voor de volgende keer mijn partner vraagt waarom ik zo hard lach dat het bed schudt, ik kon het niet eens uitleggen
Het enige dat ik kan bedenken waarom dat zou werken (niet dat ik het ga uitproberen maar hee bedankt) is dat je zo van slag bent van het ermee bezig zijn alleen al dat je ademhaling dat hele hikken vergeet
Dus de volgende keer als ik de hik heb is misschien de gedachte al afleiding genoeg dus dan is het een supertip
Ik was heel benieuwd wat de rationale hier nou achter was, blijkbaar zitten er allemaal parasympathische zenuwuiteinden in je rectum die je dan stimuleert, en dat geeft een reset van je nervus vagus, die betrokken is bij de hik.
Betere tip aan het einde van de pagina die ik er over las:
After reading this report, Dr Odeh from the Bnai Zion Medical Center in Haifa, in Israel found that this same technique worked to fix the hiccups of a 60-year-old man with acute pancreatitis. He then went on to use this technique successfully in five other patients with intractable hiccups.
In 2006, Dr Fesmire was honoured for his discovery with the IgNobel Prize in Medicine at a ceremony at Harvard in Boston.
He later told the New Scientist magazine of another treatment likely to be more popular with the hiccuping patients. âAn orgasm results in incredible stimulation of the vagus nerve. From now on, I will be recommending sex â culminating with orgasm â as the cure-all for intractable hiccups.â
A hiccup cure that really works âș Dr Karlâs Great Moments In Science (ABC Science)
hihi anaal, zo bekrompen weer
Oh ik geloofde meteen dat het serieus was hoor en ik kan me voorstellen dat als je een week onafgebroken hikt je alles wil proberen maar op dat punt was ik gisteren gelukkig niet
Hoezo? Als mij geadviseerd werd mijn vinger in mijn vagina te stoppen tegen de hik zou ik hetzelfde gereageerd hebben.
Ik ga echt helemaal stuk om ditđ
Anale seks werkt t snelst dan denk ik?
Even vingeren lijkt me sneller
Waar jij het snelst een orgasme van krijgt
Hahahaha nou ik niet daarvan maar dubbele stimulatie dan bedoelde ik
Ik zit in een straatapp en iemand is zân pakketje kwijt. Nu reageren er al zes mensen met âniet gezien helaasâ âik ook nietâ âook niet bij onsâ
Wat is daar het praktisch nut van
Omdat het lullig voelt om niet te reageren, want dan is het zoân roepende in de woestijn (meestal heeft niemand het namelijk).