In de ochtend nu het wat kouder is buiten hangen kan ook helpen.
Heb dit vorige week met mijn twee truien gedaan die ik niet durf te wassen. Vijf dagen in de vriezer gelaten in twee plastic tassen en ruik niks, pluis gaat er ook helemaal uit!
Ja en je bent langer bezig met je eten waardoor de avond uiteindelijk sneller om zal gaan zonder dat je gesprekken aan de gang moet houden.
Hij ligt in de vriezer, ben benieuwd!
dat ik normaal gesproken echt hele milde YouTube reclames krijg maar nu ik bij mân familie iets stream echt alleen maar ads over vaginale schimmel âLAST VAN JE VAJAYJAY?!â, stoppen met roken (rook niet), trouwkaarten (helemaal niet aan de orde) etc etc ![]()
Ik krijg de hele tijd rijlessen reclame op YouTube. Volgens mij probeert het algoritme wat te vertellen. Mijn rijbewijs heb ik al
Soms mis ik bij online reclames de âJaahaa, ik heb dit product ondertussen al gekocht dus je kan stoppen met je advertentiesâ-knop
Er was net een Jeroen bij het horecapersoneel aan het miepen dat hij geen gratis koekje bij de koffie kreeg:
âWant door een zoân gratis koekje, komt zeker boven het budgetâ
Hi ha ho ![]()
Over twee jaar vallen beide kerstdagen en nieuwjaarsdag in het weekend ![]()
Ok ik zou nooit klagen maar ik snap Jeroen wel, ik vind dit ook wel een zeer grote achteruitgang in de samenleving ![]()
Zou er nooit over gaan klagen maar ben ook wel team Jeroen. Ik maak ook een omweg voor koffiezaken waar niet alleen ik maar ook mijn kinderen een koekje krijgen. Wil niet delen.
Ik snap de teleurstelling, maar ik snap niet dat je dat moet doen tegenover een meisje/vrouw van (ik gok) niet ouder dan twintig. Terwijl hij zelf ruim de veertig is gepasseerd
En als het bij een opmerking bleef a la jammer dat er geen koekje was, oké
Maar om dan zoân lollige opmerking te maken over dat er geen budget is. Dan vind ik het ergerlijk
Ik heb last van fomo. Zo irritant van mezelf.
Ik heb zoooo veel chocola gekregen voor kerst. Heel lief, maar ik heb amper mijn chocoladeletter op en ik ben bang dat ik het pas rond mijn verjaardag op heb en dan krijg ik weer chocolade
Zo kut vind ik dat, was een paar jaar geleden ook. Dan werk je op vrijdag/kerstavond en rol je zo door de kerst in
Dat is inderdaad een hele uitdaging
Zo stom he. In Duitsland (en Belgie ook?) krijg je dan die vrije dagen nog tegoed van je werkgever, maar in Nederland is het een financiële meevaller voor de werkgever. Dat zou niet moeten bestaan vind ik, financiele meevallers voor werkgevers ![]()
Ik vind het ook stom als een vrije dag op mijn roostervrije dag valt. Ik ga hierover een vraag stellen in het persoonlijke vragen topic want ik ben wel benieuwd, ik zie jullie daar ![]()
Ik ben komende jaar al de sjaak, dan valt het op vrijdag en zaterdag maar ik ben vrijdagen vrij
(ja ja luxeprobleem maar toch balen)
Baalde je dit jaar niet ook al?
Mwa dit jaar heb ik toch 2 van de 3 feestdagen wel als vrije dag, dat valt dan nog mee.