Waar erger je je aan? #20

In de ochtend nu het wat kouder is buiten hangen kan ook helpen.

5 likes

Heb dit vorige week met mijn twee truien gedaan die ik niet durf te wassen. Vijf dagen in de vriezer gelaten in twee plastic tassen en ruik niks, pluis gaat er ook helemaal uit!

3 likes

Ja en je bent langer bezig met je eten waardoor de avond uiteindelijk sneller om zal gaan zonder dat je gesprekken aan de gang moet houden.

5 likes

Hij ligt in de vriezer, ben benieuwd!

5 likes

dat ik normaal gesproken echt hele milde YouTube reclames krijg maar nu ik bij m’n familie iets stream echt alleen maar ads over vaginale schimmel “LAST VAN JE VAJAYJAY?!”, stoppen met roken (rook niet), trouwkaarten (helemaal niet aan de orde) etc etc :sob:

7 likes

Ik krijg de hele tijd rijlessen reclame op YouTube. Volgens mij probeert het algoritme wat te vertellen. Mijn rijbewijs heb ik al

1 like

Soms mis ik bij online reclames de “Jaahaa, ik heb dit product ondertussen al gekocht dus je kan stoppen met je advertenties”-knop

11 likes

Er was net een Jeroen bij het horecapersoneel aan het miepen dat hij geen gratis koekje bij de koffie kreeg:
”Want door een zo’n gratis koekje, komt zeker boven het budget”

Hi ha ho :unamused:

Over twee jaar vallen beide kerstdagen en nieuwjaarsdag in het weekend :angry:

4 likes

Ok ik zou nooit klagen maar ik snap Jeroen wel, ik vind dit ook wel een zeer grote achteruitgang in de samenleving :pleading_face:

8 likes

Zou er nooit over gaan klagen maar ben ook wel team Jeroen. Ik maak ook een omweg voor koffiezaken waar niet alleen ik maar ook mijn kinderen een koekje krijgen. Wil niet delen.

7 likes

Ik snap de teleurstelling, maar ik snap niet dat je dat moet doen tegenover een meisje/vrouw van (ik gok) niet ouder dan twintig. Terwijl hij zelf ruim de veertig is gepasseerd
En als het bij een opmerking bleef a la jammer dat er geen koekje was, oké

Maar om dan zo’n lollige opmerking te maken over dat er geen budget is. Dan vind ik het ergerlijk

5 likes

Ik heb last van fomo. Zo irritant van mezelf.

4 likes

Ik heb zoooo veel chocola gekregen voor kerst. Heel lief, maar ik heb amper mijn chocoladeletter op en ik ben bang dat ik het pas rond mijn verjaardag op heb en dan krijg ik weer chocolade

18 likes

Zo kut vind ik dat, was een paar jaar geleden ook. Dan werk je op vrijdag/kerstavond en rol je zo door de kerst in

Dat is inderdaad een hele uitdaging

Zo stom he. In Duitsland (en Belgie ook?) krijg je dan die vrije dagen nog tegoed van je werkgever, maar in Nederland is het een financiële meevaller voor de werkgever. Dat zou niet moeten bestaan vind ik, financiele meevallers voor werkgevers :crazy_face:
Ik vind het ook stom als een vrije dag op mijn roostervrije dag valt. Ik ga hierover een vraag stellen in het persoonlijke vragen topic want ik ben wel benieuwd, ik zie jullie daar :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik ben komende jaar al de sjaak, dan valt het op vrijdag en zaterdag maar ik ben vrijdagen vrij :sob: (ja ja luxeprobleem maar toch balen)

3 likes

Baalde je dit jaar niet ook al?

1 like

Mwa dit jaar heb ik toch 2 van de 3 feestdagen wel als vrije dag, dat valt dan nog mee.

1 like