Ik erger me de laatste tijd heel erg aan (ik weet niet echt hoe ik het moet noemen) gemaakt medeleven. Bijvoorbeeld van die posts op social media met âhier een foto van mij met mijn moeder, veel sterkte voor alle mensen die hun moeder moeten missen deze kerst
#blessedâ. Of, nog veel erger: âwat een afschuwelijk ongeluk in xyz waar drie kinderen bij omgekomen zijn, vanavond knuffel ik mijn kinderen even extraâ. En laatst was ik bij de uitvaart van de vader van een vriendin en iemand naast mij zat traantjes weg te pinken, en zei later âpoeh ja dan denk ik echt zo erg aan dat ik daar ook ooit zal zitten als mijn vader overlijdt, nou dan word ik gelijk emotioneelâ oh joh wat erg voor jou zeg 
Hier op het forum zie ik het ook wel eens als iemand in wjekw iets ergs heeft gepost en de forummer daarna denkt: oei ja dit is ongelukkig want ik wilde iets onbenulligs komen zeggen hoe zal ik dit oplossen, en dan het volgende doet:
veel sterkte met je scheiding @forummer, echt vreselijk dat je partner vreemdgegaan is met je beste vriendin tijdens de crematie van je vader en moeder
â
haha ik kwam manuel broekman tegen op straat en hij knipoogde naar me maar vind hem echt zo onaantrekkelijk dus ik knipoogde niet terug hahaha