Waar erger je je aan? #20

Ik doe op zondagochtend een spin les en die begint om 9 uur, is iedere week een uitdaging voor mij om die tijd te halen (dat is volledig mijn stuk uiteraard) maar als ik dus om 09:01 binnen kom heeft iedereen al 8:00 minuten op zijn teller staan?? Dus die les begint dan veel eerder. Vorige keer kwam ik om 08:59 binnen en waren ze ook al bezig.

Ik ben zelf natuurlijk ook fout maar vind het echt zo irritant dat ze altijd eerder beginnen. Ik had nu dus de warming up gemist en kon meteen vol gaan fietsen. Ik vind dat warming up na 9:00 moet beginnen en niet voor 9 uur eigenlijk maargoed

33 likes

Hij is nu voor 40% of 50% korting bij skins online. Misschien een tip!

1 like

Aah nee heb al een dupe! Maar toch bedankt!

2 likes

Dit vind ik heel interessant maar ik zie m bij skins op de website gewoon voor de normale prijs
 bedoelde je daar of ergens anders?

1 like

Nee hoor, dan heb je net als in Nederland gewoon pech

1 like

Welke dupe had jij ook alweer? Je was er heel tevreden over toch?

Ja die van divain! Ja hij bevalt goed!

1 like

In UK worden officiele vrije dagen die in het weekend vallen ook ingehaald.

2 likes

In de archives sale maar daar issie niet voorradig! Misschien dat ik hem wel koop mocht ie op voorraad komen zodat ik alvast een heb als mijn huidige op is. :grimacing:

3 likes

In mijn CAO is net doorgevoerd dat je 1 dag mag compenseren als het op je vrije dag valt per jaar :partying_face:

2 likes

Ze zijn nu 12 euro dus heb m blind besteld. Heb blanche nog nooit geroken, maar hoor altijd dat ie zo lekker naar schone was ruikt en dat wil ik in mn leven.

2 likes

In de archives inderdaad! Toen ik het postte waren er nog 2 op voorraad, maar nu uitverkocht zie ik :frowning:

6 likes

Mensen die op instagram een update geven waarom ze een paar dagen niets van zich hebben laten horen maar dat dat komt omdat ze de meest gezellige tijd hadden met hun “loved ones”. Echt hou op met me niemand heeft je gemist

18 likes

Ik heb zoiets gelukkig nog nooit gezien, wat voor types zijn dat? Ik zou echt ontvolgen haha

7 likes

Mensen die alles doen voor een vreugdevuur.

9 likes

Ik erger me de laatste tijd heel erg aan (ik weet niet echt hoe ik het moet noemen) gemaakt medeleven. Bijvoorbeeld van die posts op social media met “hier een foto van mij met mijn moeder, veel sterkte voor alle mensen die hun moeder moeten missen deze kerst :star: #blessed”. Of, nog veel erger: “wat een afschuwelijk ongeluk in xyz waar drie kinderen bij omgekomen zijn, vanavond knuffel ik mijn kinderen even extra”. En laatst was ik bij de uitvaart van de vader van een vriendin en iemand naast mij zat traantjes weg te pinken, en zei later “poeh ja dan denk ik echt zo erg aan dat ik daar ook ooit zal zitten als mijn vader overlijdt, nou dan word ik gelijk emotioneel” oh joh wat erg voor jou zeg :roll_eyes:

Hier op het forum zie ik het ook wel eens als iemand in wjekw iets ergs heeft gepost en de forummer daarna denkt: oei ja dit is ongelukkig want ik wilde iets onbenulligs komen zeggen hoe zal ik dit oplossen, en dan het volgende doet:

veel sterkte met je scheiding @forummer, echt vreselijk dat je partner vreemdgegaan is met je beste vriendin tijdens de crematie van je vader en moeder

–

haha ik kwam manuel broekman tegen op straat en hij knipoogde naar me maar vind hem echt zo onaantrekkelijk dus ik knipoogde niet terug hahaha

62 likes

Ik moet wel lachen om je voorbeeld :joy: maar ik snap de ergernis.

7 likes

Haha love it, heb jouw ergernissen gemist merk ik :raised_hands:

4 likes

Ahahaahha ik voel deze allemaal zo erg

2 likes

Ik heb me hier ook wel eens schuldig aan gemaakt bij een uitvaart. Ik zou het alleen nooit hardop uitspreken want het is nogal egocentrisch inderdaad.

4 likes