Waar erger je je aan? #20

Ja ik vind deze ook nog wel iets anders, tenminste, ik word ook heel snel emotioneel als het gaat om anderen (zowel positief als negatief) omdat ik dan zo zit van oh mijn god stel je voor je bent die persoon en je verliest je vader, of stel je voor je bent die persoon en je staat op dit podium te zingen, etc en dan voel ik dat helemaal mee - en ik kan mij wel voorstellen dat dat een beetje hetzelfde is als je voorstellen dat jijzelf je vader verliest bijvoorbeeld en dan dus “meevoelen” met de ander door je dat voor te stellen?

Of sla ik de plank mis is dat echt egocentrisch? :joy: dat zo zeggen is sowieso lomp hoor daar ben ik het mee eens, maar ik kan mij niet voorstellen dat de persoon daarmee bedoelt “ik ging erover nadenken en daar werd ik emotioneel van wil je mij nu troosten aub?”

4 likes

Nou ja het is wel nog steeds egocentrisch, maar zolang het inside thoughts zijn is het prima.

11 likes

Ja wanneer slaat medeleven om in egocentrisme. Goede vraag. Misschien dat je het niet meer puur als medeleven kunt zien als je de persoon in kwestie/de nabestaanden eigenlijk niet zo goed kent?

2 likes

Lees de hele tijd over de serie Heated Rivalry en wilde het gaan kijken maar is in NL nergens te streamen :upside_down_face:

2 likes

:pirate_flag:
(wel een goede serie trouwens, en geil)

5 likes

We zouden kijken voor andere eetkamerstoelen. Diegene die we nu hebben, hebben hun beste tijd gehad. Onlangs een andere tafel gehaald via marktplaats en daar zijn we allebei blij mee.

Eindstand: we willen nu ook een andere tafel, want de stoelen die we mooi vinden, passen niet bij de tafel. Maarja, als we een grotere tafel willen, moeten we eigenlijk uitbouwen.

Geen nieuwe stoelen dus de komende jaren :clown_face:

1 like

Het verbaasd me dat hij er nog niet staat, maar: vuurwerk.

Ik ben echt panisch voor vuurwerk omdat het vroeger naar me gegooid is. Maar ik blijf dus enorm schrikken van iedere knal. In zoverre dat ik ook in elkaar duik + oren dicht als iemand het licht aandoet (want flits → daarna knal). Normaal ga ik eigenlijk altijd naar zo’n vuurwerkvrij huisje, maar dat was 800 euro voor 2 dagen en dat ging me te ver. Dus nu leef ik maar 3 dagen met oordopjes in, maar dat is ook nogal kansloos qua communicatie. Hoop echt dat het nu langzaam uitsterft.

9 likes

Mijn moederhart huilt(alsof het alleen erg is wanneer je een moeder bent)

9 likes

Dit is waarom ik instagram mijd op moederdag. Allemaal zogenaamd medeleven na het laatste zinnetje in een post over je eigen amazing moeder.

6 likes

Mijn moederhart huilt… alsof het alleen erg is wanneer je moeder bent

5 likes

Eindelijk vakantie en dan 2 buren die slopen en verbouwen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Dat dat dranje stelz zo focking lekker is. Ik mag het van mezelf alleen in de aanbieding kopen en maar 1 keer in het kwartaal want ik kan het de hele dag door drinken MNA MAN MAN waarom is zo lekkerrrrr

Heb ice tea peach en ice tea lemon gehaald nom nom

1 like

Het was laatst afgeprijsd bij Die Grenze maar niet gehaald omdat ik met mijn moeder was :joy:

1 like

Want je moeder weet niet dat je al stiekem alcohol drinkt? :crazy_face:

12 likes

Nee maar we hebben wel samen een haat liefdes verhouding met alcohol :sob::joy: en ik had geen zin om stelz op het vuur te gooien haha

5 likes

Ik vind dit dus zó naar pure alcohol smaken. Krijg het echt niet weg. Iedereen drinkt het zo weg en ik zit echt :neutral_face:

3 likes

Vind het ook echt niet te doen inderdaad.

4 likes

Huhhh nee joh je proeft juist de alcohol niet dat is nuist het probleem
Net limonade
Of naja eigenlijk het niet probleem hahaha

4 likes

Die ijsthee is heel anders dan die gore raspberry enzo

1 like

Die Ijsthee is ook niet te doen😅

1 like