Waar erger je je aan? #20

Oh ik vind die echt heel lekker

3 likes

Ik snap de lol ook niet als je dan random om 3 uur en 5 uur een paar rot knallen hoort. Dank nu is de hele buurt wakker voor jouw lolletje. Ben je echt hiervoor speciaal uit bed/naar buiten gekomen?
Meerdere nachten gebeurde dit afgelopen weken. Oordoppen helpen hier niet tegen en ik lig steeds zo schrikkend in bed. Overdag gebeurt het ook maar als ik in bed lig lijkt die schrikreactie nóg erger. Ik ben benieuwd naar aankomende nachten.

9 likes

Oh wat irritant ook ja! Ik begrijp ook niet wat er voor die mensen zelf leuk aan is. Dan sta je de hele dag in de kou, met je aanstekertje: je loopt, je gooit een ding, het ontploft, je hebt zelf de meeste oortyfus want je stond ernaast. And repeat van 12.00 tot nu.
Waarom zou je??? :woman_shrugging:

1 like

Dat ik een dikke hooikoortsaanval krijg terwijl ik in de rij sta voor fucking lekker ijs. Zo kan ik toch niet normaal een ijsje eten man.

(Ik ben op vakantie)

1 like

Ik ben gisteren hard van de fiets gevallen. En hard op mn knie en elleboog terecht gekomen. Ik heb het niet direct gekoeld en mn knie is nu zo dik en blauw en helemaal stijf. Kon er amper van slapen. Zo stom dit! Er kwam nog wel lief een jongen uit de auto stappen op mn fiets op te rapen en weg te zetten. Ik vraag me nu alleen af of ik er toch moet naar laten kijken of dat dat overdreven is. Het lijkt me niet gebroken.

3 likes

Ah rot!!! Ik zou zelf paracetamol nemend rustig aan doen en na een week kijken of je nog ergens veel last van hebt en je het idee van hebt dat het niet vanzelf weg zal gaan.
Heb je geen open schaafwonden of iets van je val ivm het risico op tetanus (tenzij je nog een geldige vaccinatie hebt)?

4 likes

De vuilcontainers in de straat zaten vol. Met mega veel zakken ernaast. Nu keek ik vanaf het balkon en waren alle zakken er omheen weggehaald dus dacht dat de container ook wel leeg was. Ik met mijn veel te volle zak naar beneden om er achter te komen dat de container nog steeds vol zat. Kon ik met mijn goede gedrag weer naar boven met mijn vuilniszak om deze weer op het balkon te zetten. Durf hem er niet naast te zetten i.v.m. boetes en sowieso al het ongedierte wat er op af komt en zwerfvuil veroorzaakt.

3 likes

Raspberry is mijn favoriet :broken_heart:

3 likes

Ja dankje dat ga ik doen. Net al wel gekoeld en dat lijkt wel wat te helpen. Gelukkig geen schaafwonden.

Knie ook omhoog houden zodat het vocht wat weg kan trekken.

3 likes

Zijn ze niet dicht vanwege vuurwerk? Dat doen ze ook in sommige gemeentes

4 likes

dat de koffiezaak in de bibliotheek hier (DH) zooo duur is, maak het een beetje toegankelijk :weary::weary: vind 4,70 voor een warme choco fair in een coffeecompany ofzo maar in de publieke BIBLIOTHEEK echt unhinged

8 likes

Nee gelukkig zijn ze vanochtend geleegd! Dus snel onze zakken erin gegooid!

ja omg het is lekkere koffie maar zoooo achterlijk duur!! en ik vind het ook irritant dat sommige expatstudenten die daar werken 0000 nederlands leren en je een gen z stare geven als je in het nederlands bestelt. tenminste een tijd geleden was er 1 die echt weigerde normaal te reageren of vragen of het engels en basic nl te leren en me altijd boos aankeek als in het nederlands bestelde

3 likes

Een vriendin van mij werkt bij de dh bieb en die zei dat koffie juist maar 1 euro was? Misschien zijn dat kleinere biebjes

Ik was net op een kinderboerderij met kind en er waren ook van die loopwagens in de vorm van een tractor. Er waren een aantal grote en een paar kleine. Dus er staat een kleine tractor en mijn kind wilde er heel graag op maar er stond een luiertas op… toen dacht ik al ‘jezus’ maar ik zag niet van wie die tas was. Nou even later ben ik ergens anders op die boerderij en komt er een opa met de tractor in zijn hand, een kind en die tas. Dus hij zet die tractor neer en wéér die tas erop want dat kind wilde helemaal niet erop.

Hoe kan je zo zijn :confounded:
Toen heb ik gevraagd of mijn kind erop mocht en toen leek hij ook nogal verbaasd maar was prime. Maar het moment dat mijn kind eraf ging, pakte hij hem weer

2 likes

Dan heb je er toch effectief geen last van gehad? Want toen je vroeg mocht je (kind) gewoon. Boeiend wat ervoor en al helemaal erna gebeurde.

Denk altijd van wat nutteloos om je op te fokken over een niet-bestaand probleem en dan heb jij het tenminste wel gevraagd dus dit gaat niet om jou maar mensen die het dan niet vragen en achteraf verongelijkt gaan doen zijn echt mn BEC

9 likes

Misschien hadden ze dat ding zelf meegebracht van thuis ofzo?

2 likes

Ik woon in een vuurwerkvrije zone maar daar houdt niemand zich aan natuurlijk :sob: nu al onwijs veel knallen, ben benieuwd naar morgen. Zit met een hond, kat en kind thuis en we zijn allemaal schrikachtig :smiling_face_with_tear:

1 like

Hahaha dit zou zo grappig zijn

16 likes