Omg ik wil dit ook zien
Ik moet nu iemand helpen verhuizen met dit weer.
Maar geen van mijn vrienden heeft mij ooit geholpen ![]()
Karma punten scoren dan maar
Ik snap @Spaarlamp wel. Ik heb dat heel erg met mensen die enthousiast f1 kijken, echt heel onaantrekkelijk. (En vooral met petjes of shirtjes aan, gruwelijk) Is dat gegrond? Nee. Maar ik kan dat niet van me af zetten haha.
Oh ja F1 vind ik ook vrĂ©selijk dus wat dat betreft kan ik er best inkomen hoor. Maar ik snap gewoon het âstomâ vinden dat iemand anders iets leuk vindt echt niet. En zĂ©ker niet als het iets best wel bijzonders is zoals nu aan de hand is.
@Nude Ahahhaah ja toch!!! Wel alleen op Viaplay ![]()
![]()
![]()
Joh, zo diep is het niet. Ik vind zoveel stom en andere mensen vinden weer dingen die ik leuk vind stom. Zolang ze niet mân lol verpesten of @Spaarlamp gaat scheiden en enkele voogdij eist loopt dat wel los hoor.
Haha ja ik dacht dat ik dat er bij had gezet maar weer verwijderd denk ik, feitelijk is zoân afgelegen plek waarschijnlijk veiliger dan de stad/bewoond gebied (ik bedoel welke gek gaat op een plek waar nooit iemand komt wachten tot er een vrouw komt om te verkrachten/vermoorden
). Maarja voel me in de stad toch meer op mân gemak dan alleen in het donker in de natuur.
@Kauai ja met hond voelt sowieso veiliger, alleen word ik ook vaak zenuwachtig van haar omdat ze zelf snel reageert met gegrom dus dan denk ik de hele tijd fuck is daar iemand???
@Venkel ik heb één vriendin waarmee dit misschien wel zou kunnen, en dacht ook van misschien moet ik een nieuwe vriend of vriendin maken om zulke dingen mee te doen. Maar neemt niet weg dat het mij ook juist leuk lijkt om (soms) alleen te doen.
Maar goed, mân goede voornemen is om dit jaar weer een stapje die richting in te zetten. Vorig jaar heb ik in mân eentje 50km gelopen in 2 dagen en geslapen in hotels. Dit jaar misschien weer een/meerdere tochten maken met een tentje en op campings ofzo.
We hebben met een vpn een Amerikaanse stream gevonden waar we vanavond de finale op gaan kijken, echt zin in!
Ik wilde dit ook net zeggen ja! Mijn vader en mijn man vinden het allebei wel leuk (zonder petjes en vlaggetjes gelukkig!). Mijn moeder en ik worden er geĂŻrriteerd van als ze kijken. Maar dat zit hem vooral in dat ze allebei de behoefte hebben om continu dingen te delen. Dan zit ik gewoon te lezen ofzo en dan ineens: âOh ja ik heb iets leuks! Max startte op plek -300 en is toch nog eerste!!!â
Oke? Bedankt voor de dode mus, ik dacht dat je echt iets leuks had.
Ik heb er een toto-account voor aangemaakt, om vanavond te kijken. Ik ben helemaal geen gokker.
Dat ik echt al twee jaar niet helemaal lijk in te zien dat alles wat ik uitstel om te kopen alleen maar duurder wordt.
Ik had gepland om vandaag een wandeling door de sneeuw te maken maar er ligt hier bijna geen sneeuw ![]()
Oh hier in Rdam is het beladen met sneeuw. Ik ga zo sneeuwballen gevecht doen.
dat wilde ik ook, maar ik dacht dat je eerst een keer geld ingezet moet hebben op een bepaalde wedstrijd/sport? of is dat niet zo? ben benieuwd want wil het anders ook gaan doen haha
Ik wilde eigenlijk naar bed, maar vond het zo spannend
! Vond t wel sneu dat hij zo werd uitgejoeld. De belgische commentator viel dat ook op.
Volgens mij hoef ik niet in te zetten zo.
Je moet wel je aanmelden bij de Nederlandse loterij en je id-kaart uploaden enzo, daar gaat wel wat tijd overheen. Was vanochtend goedgekeurd, gisteren om 20:00 geupload.
Dat mijn man zich zo âontfermtâ over de kinderen van een ander als we even geen werk hebben aan onze eigen kinderen. Gister had hij het kind van een ander hier laten spelen terwijl ons eigen kind buiten was (echt whyyyyy, heb dat kind alsnog snel naar buiten gestuurd) en nu is hij voor een buurkind (dat hier nu weer binnen zit) ons eigen kind die buiten speelt aan het zoeken. Echt laat dat kind gewoon zelf ff alle buurtspeeltuinen aflopen. Het zijn geen peuters oid, maar 8-11 jarigen die gewoon zelf de buurt door mogen
Oh ik vind dit echt lief klinken eigenlijk ![]()
Stom he! Ik las âheel Nederland kleurt witâ, mijn motivatie om direct op te staan en⊠de teleurstelling te zien
Hier lijkt zelfs de zon door te komen.
Was weer even duidelijk dat âHeel Nederlandâ de Randstad / Midden / Zuid Nederland betreft in het nieuws. Inmiddels is het wel aangepast geloof ik.
Hier ook Râdam, maar hier ligt bijna niks ![]()
Oost Nederland ligt bij mij ook een mooie laag haha, naar @Tamara volgens mij woon je nog een stukje verder in het oosten dus het is net te snel gestopt ![]()