Doet me denken aan een voorval waarin wij wat bezet hielden
Een tijdje terug op vakantie had ik een paar uur een skelter voor mijn kinderen gehuurd. Die waren daar enorm fanatiek op aan het rondrijden en toen kwam er steeds een kind vragen of hij ook mocht (wat niet van ze mocht, wat ik ook snap). Toen kwam de moeder van het kind het aan mij vragen, waarop ik begon met uitleggen dat we ervoor betaald hadden dus dat ze zelf het maximale eruit wilden halen. Schreeuwde ze echt keihard ASO in mijn gezicht ![]()
![]()
ARMOEZAAIER terugschreeuwen
Ik weet niet waarom maar ik hou altijd mn adem in als ik mee eters of puisten uitknijp waardoor ik altijd helemaal licht in mn hoofd wordt hahaha aub waarom ben ik zo
Godverdomme nog steeds niets gewonnen. Heeft er ooit iemand met die staatsloterij club wat gewonnen?
Ja! Cadeaubon van de Decathlon.
Ik probeer de hele tijd al die Zalando bon te winnen maar nee hoor, niks
Ik ben 5 nachten weg met m’n hond ivm vuurwerk en ik had er echt zin in, vorig jaar had ik een prachtig huisje geboekt en toen heb ik daar echt m’n best life geleefd, heel veel gelezen en geschreven en muziek geluisterd, het was echt geweldig (behalve dat ik de eerst twee avonden 's avonds doodsbang was omdat het een huisje in een bos was met veel ramen maar zonder raambekleding).
Nu kon ik sowieso al niet zoiets moois vinden, maar wat ik heb geboekt leek prima. En is ook prima, maar het heeft niet diezelfde nice vibe als dat andere huisje en het is fucking koud hier maar ik krijg de open haard niet aan want er liggen alleen giga blokken hout, niets kleiners. En heel veel dingen zijn onduidelijk, hij zei de ochtend van aankomst ook dat ik er pas om 17:30 in kon ipv 16:00 zoals de advertentie zei, en die verhuurder reageert steeds heel traag en antwoordt dan maar op één vraag. Dus ik zit hier oncomfortabel met pijn in m’n nek en schouders van het verkrampen van de kou en ulgh, ik wil gewoon naar huis!! Kost ook nog 750 euro deze grap.
Ik erger mij vooral aan mijzelf want ik ben in een slechte stemming, dat is 90% van het probleem, maar het huisje en de verhuurder helpen niet!!
Al die influencers die een recap plaatsen van 2025. Vind dat echt zo niet boeiend? Ik volg je dus ik weet dat je op vakantie bent geweest naar Griekenland/Dubai/USA/enz. en dat je getrouwd bent (je hebt tenslotte maar 18 posts gewijd aan de dag zelf, nog los van voorbereiding en naweeën), een kind hebt gekregen, een podcast maakt etc. etc. Ik hoef dezelfde content die ik gedurende het jaar al heb gezien echt niet allemaal in één overzicht met teksten over hoe blessed en dankbaar je bent maar er waren ook echt wel moeilijke momenten!!! want we moeten wel real zijn.
Even naar een tankstation om wat aanmaakhout ed te kopen!
Ik weet al hele week niet waar ik zin in heb qua muziek of juist geen muziek
wil ik muziek? ja ik geloof het wel, maar welk genre dan? dansbaar? ja misschien wel goed. En dan staat het aan en dan nee pff alles wil ik doorklikken na paar tellen want nee dit is het toch ook niet maar het volgende ook niet. Zelfs mijn meest gedraaide nummers van afgelopen jaar wil ik niet
radio is het ook niet want top2000 heeft irritante nummers en radiogeklets of reclames trek ik ook niet
podcast dan? ja. onee die stemmen en onderwerpen arghh weer op de pauzeknop
Nu ik nadenk gaat het bij meer dingen zo deze week (huishouden, kleding, eten), zo rusteloos en irritant
Dit! En dan vooral die met die begin stem; And with that, the bladieblaaaaaaaaaa
Iedereen gebruikt dat lied het is een ramp.
STOP ![]()
ik heb dit jaar geleerd over de snob 2000 en ik vind dat prima wegluisteren zo op de laatste dagen van het jaar
de alternatieve top 2000 met wél leuke muziek en weinig geklets
Ja die is leuk! En ik vind de website ondergewaardeerde liedjes ook een aanrader voor nieuwe muziek ontdekken.
Ik was te laat met iedereen uitnodigen voor oud en nieuw, wilde het misschien dit jaar organiseren maar wist nog ff niet of ik de puf voor zou hebben. Dus men had inmiddels al allemaal plannen gemaakt helaas, behalve 1 gezin, en die hebben vandaag afgemeld door ziekte.
Ik had gisteren vanuit to good to go dat ik bij een kraam oliebollen kon ophalen, maar kreeg 3 volle zakken mee + had ook nog besteld bij een goede doelen actie. Nu voel ik me zielig want zit ik vanavond saai te kijken met mijn vriend op de bank met 60+ oliebollen. ![]()
Naja heb ze maar in de vriezer gegooid.
ik zag ergens op social media iemand een tosti maken van leftover oliebollen, misschien een idee haha
Wentelteelfjes van oliebollen zijn ook heel lekker! Oliebollen in plakjes snijden en door beslagje met melk/ei en kaneel halen. ![]()
Hopelijk heb je toch een leuke jaarwisseling vanavond!
Thanks haha ik denk dat we de hele week nog oliebollen eten ![]()
opzich geen straf
Een rondje langs de buren om alvast gelukkig nieuwjaar te wensen en wat oliebollen uit te delen? Toch wat sociaals + van de oliebollen af + iets leuks doen
Jaa zo zie ik het ook, vaak is die hele vibe om 0:00 heel gezellig met de buren in de straat en even proosten/vuurwerk kijken. maar mijn vriend is plots terminaal door de verkoudheid (aka mannengriep) dus wil alleen voor het raam kijken… ![]()