Er wordt hier carbid geschoten. Afstand tot ons huis is denk ik een kilometer. Maar sommige knallen zijn zo intens hard dat de vloer trilt en de vitrinekast rinkelt. Zo bizar hard.
Mensen die veel te hard rijden. Nu werd ik net bijna van mijn sokken gereden door een mafklapper die meer dan 80 reed op een 30 stuk en ik met mijn zwangere buik de weg overstak. Eikel.
LinkedIn staat ook vol met dat soort onzin 🫠
Dan hoef jij toch niet binnen te blijven
Fucking Marco Borsato in de top 2000
Hier ook, vind de knallen echt bizar hard
Tickets voor een beach volleybal event maar ik kon geen van die die dagen dus heb die weg gegeven.
Mezelf. Aangeboden om op 1 januari een vroege dienst te doen, want niemand wil die. Nee natuurlijk niet ![]()
Ik heb al langer dan een week blaasontsteking en de antibiotica slaat niet aan
en heb in het verleden nierbekkenontsteking gehad dus ik zit niet echt op m’n gemak
Ik dacht dat het een goed idee was om een wortelpuntbehandeling te doen op 31 december ![]()
Iemand die op Instagram trots haar ‘flight report’ van 2025 deelt met 18 vluchten in 2025. Miss ben ik zuur maar ik vind het echt een bizar iets om daar trots op te zijn
Zag gisteren ook iemand die 5% procent van het jaar in een vliegtuig had besteed.
Dat is 500 uur ofzo? Lijkt me sterk ![]()
Stewardess?
Okay, licht overdreven. Ik heb het even herbekeken en het is 2,7 procent. En er is ook echt een break down van hoeveel procent ze in verschillende landen heeft doorgebracht ![]()
Nee, ze dot retreats en geeft les in verschillende landen.
Vorig jaar ben ik er wel achtergekomen hoever mensen vliegen en ook voor belachelijke afstanden.
Dat ik ineens op social media allemaal ‘motivatie’-filmpjes/tekstjes krijg omdat het 1 januari is. Hoe ik met iedere dag iets doen een schoon huis krijg/wel gezond leef/380 doelen kan bereiken.
Laat me even lekker motivatieloos en doelloos kattenfilmpjes kijken op de bank terwijl ik een overdosis kerstkransjes vreet anders.
De ijsmachine bij de McDonalds was stuk en ik wilde zo graag een McFlurry met pistache.
Ik heb gister een bibliotheek abonnement genomen en dacht dat ik vandaag dus lekker aan de slag kon met de online bibliotheek maar of de catalogus is niet beschikbaar door onderhoud, of ik krijg hem niet ingelogd, of abonnementsgegevens kunnen niet worden opgehaald. Echt leuk begin dit
Soms haat ik het echt dat ik een vrouw ben. Het lijkt mij zó vet om wild te kamperen of met een daktent, en ik zie ook echt geweldige mogelijkheden om dan met m’n hond op pad te gaan; trektochten maken in afgelegen/rustige natuurgebieden en dan daar slapen (geen gezeik met hotels/campings en andere honden). Maar ik durf dat gewoon niet zo goed als vrouw alleen? En m’n vriend deed op onze eerste date net alsof hij heel avontuurlijk is maar puntje bij paaltje wil hij gewoon de luxe van een huisje en krijg ik hem amper mee kamperen op een natuurcamping
en hij wil ook niet met een daktent in schotland wildkamperen ![]()