Ja de bak is nu vol, en alles wat we nu verzamelen doen we maar even in een grote kartonnen doos ofzo. Bij de supermarkt staat ook een papierbak, dus komt goed.
Vond het ook wel apart dat ze die ronde inplannen rond oudjaar ivm al dat vuurwerk en brandgevaar.