Waar erger je je aan? #20

IMG_2646

4 likes

Ik moet nu verplicht fietsen om te werken, want alle bussen rijden niet. Ik haat fietsen.

2 likes

Grapje natuurlijk :wink:

1 like

Ik dacht als tiener dat kleding in grotere maten duurder was :grimacing:. (als in dat maat L duurder was bij de h&m dan maat S).

2 likes

Grotere schoenmaten (40+) zijn soms wel een stuk duurder :smiling_face_with_tear:

1 like

Nieuwe parel van Linkedin: Ik woon in een dictatuur in Aziƫ maar voel me vrijer dan in Europa.

:nauseated_face:

3 likes

Ik ook. Dan ga ik nog liever lopen!

2 likes

Mensen die het hebben over minutie in plaats van munitie. Ik hoor het echt zoveel, zelfs bij mensen die er verstand van zouden moeten hebben.

17 likes

Zoooo stuk, dit ging zelfs bij Schiphol Airport die tvserie echt vaak fout bij letterlijk mensen van de marechaussee ahahaaha

Mijn vriend en ik zijn echt een ramp. We gaan over 2 weken verhuizen. Hebben we iets geregeld? Nee. Net een vloer gekocht, dat was binnen 5 minuten geregeld. Heb random 10 rollen behang gekocht (geen idee hoe hoog de muren zijn). Ook geen idee waar dat behang moet komen.

Toen een bank; iedere keer dachten we besloten te hebben en dan begon iemand weer te twijfelen of zus/moeder/neef zei weer dat ze toch voor een andere optie zouden gaan.

Heb wel net 2 gastendoekjes van missoni binnen gekregen dus in principe is het belangrijkste dan binnen

59 likes

Je weet in ieder geval waar je naartoe verhuist. Ongevraagd advies: vraag aan verhuisbedrijf alvast hoeveel het zou kosten om de hele inboedel te verhuizen.

2 likes

Ga je net de grens over zodat jullie werk/school nog wel in Nederland mogelijk is of ga je met alles over naar Duitsland?

Nee net de grens over! Dus grootste gedeelte van het leven blijft zich in Nederland afspelen (gelukkig).

Maar wel lastig nu ook met meubels bezorgen :face_with_monocle: dat doen toch veel Nederlandse winkels dan niet

4 likes

En waarom is iedereen zo extra gestresst door de sneeuw, terwijl de trein die we nodig hadden wel gewoon reed.

Ik verhuis binnenkort met enkel m’n matras, de rest bestel ik wel als ik er woon. :flushed:

2 likes

Omdat de rest van het land niet precies jouw trein nodig heeft? Hier in de stad rijden al meerdere dagen geen bussen, trams en de strooiwagen slaat delen die normaal gedaan worden over. Het is dat ik precies niks hoef deze week, maar ik vind het mega irritant

13 likes

Ik bedoelde de mensen die me kei hard duwden omdat ze de overstap moesten halen, er was 15 min tijd. Maar heb mn stukje per ongeluk verwijderd zie ik? Kan moeilijk typen, vingers doen pijn. Werd iig geduwd in het halletje in de DB waar dus geen cameras zijn.

7 likes

Ja dat is jammer.

1 like

Ongevraagde tip maar die ik echt iedereen geef uit zuid limburg.
Ik heb vorig jaar deels de verhuizing van ouders geregeld en ik heb verhuisbedrijf ā€œsterkā€ ingehuurd voor de kasten. Zij demonteren bijv. alle kasten, verhuizen deze en zetten ze weer in elkaar op de kamer waar jij ze wilt hebben.
Prijs was echt laag ( geloof 400 euro voor 4 grote dubbele kledingkasten, 1 kleine kast, bureau en een zwaar hoofdbord) .
Het was dat ik wat laat was anders hadden ze echt veel meer kunnen doen.

7 likes

Ik hou van lopen. Helaas was het vooruitzicht van 19 minuten fietsen vs 1,5 lopen. De fietsoptie toch aantrekkelijker. Heb er alsnog 40 minuten over gefietst want heb het grootste gedeelte zelf in moeten fietsenšŸ˜“

Nog 3 dagen te gaan

1 like