En met de vriendin? In mijn eentje lijkt t me ook creepy, mijn vriend is ook niet echt avontuurlijk, maar heb wel een vriendin met wie ik zulke dingen kan doen.
Ik heb alleen gewildkampeerd en ik vind t wel prima te doen hoor zeker met hond! Maar je vriend moet gewoon niet zeiken en een keer meegaan vind ik.
Wat is het warm in de winkels ![]()
Dit helpt waarschijnlijk niet tegen je angst, maar statistisch gezien is het gevaarlijker om in de stad/bewoonde wereld te blijven dan om in je eentje te gaan kamperen. Hopelijk kun je een vriendin vinden die mee wil!
Mijn partner is de meer avontuurlijke van ons en wat voor haar helpt is gewoon lichte druk op mij uitoefenen en dan gewoon wat boeken. Dan ga ik eerst met lichte tegenzin mee, maar uiteindelijk vind ik het meestal superleuk, dus misschien krijg je jouw partner zo ook mee ![]()
Rosanne Hertzberger is terug bij nrc?
Kom elke dag weer een stap dichterbij een ander krantenabonnement
Zo typisch he, ik ging voor mn buurvrouw bij de action van die dweildoeken halen. Dat had ik nog beloofd. Ik wilde zelf nog wat extra paar handschoenen. Bij de vrouwen “afdeling” alleen maar hele dunne handschoentjes. Bij de mannen liggen er dan wel ineens fatsoenlijke. Want ohhh wij vrouwen moeten schattige dunne handschoentjes aan?
ben maar doorgefietst naar decathlon sheehz. Ook geen probleem btw met mannen handschoenen maar ik zag alleen hele grote.
Had een hele productieve dag in gedachten vandaag maar uiteindelijk alleen zelfbruiner aangebracht en eindelijk naar de wc kunnen gaan ![]()
En waarom zitten sommige laxeer tabletten in een plastic box in de kruidvat?? Wil dat gewoon anoniem kopen aub
Hier ergerde ik me laatst ook aan! Toen heb ik handschoenen voor mannen gekocht en die zijn echt waardeloos want als het waait voel je de koude wind er echt doorheen komen.
Ga ook maar ergens anders handschoenen zoeken.
Ik kan me hier zo aan ergeren, hoezo zet je de maat er niet bij?? Ik zie dit echt zo vaak, ook met andere dingen zoals bijv een bed frame.
Mensen die uit de auto als bestuurder foto’s maken dat er sneeuw op de weg is terwijl ze een voertuig dus besturen op dat moment.
https://www.decathlon.nl/p/waterdichte-mid-season-fietshandschoenen-900/347153/c382m8803784
Ik heb nu deze gekocht. Ik fiets veel en idd als al die kou er doorheen gaat heb je alsnog hele koude handen/vingers op de fiets en dat is zo vervelend.
Dit winterse weer en dan het gevoel hebben dat ik opgesloten zit in huis
Ja, dan kun je beter naar Australie gaan ![]()
Ben net terug uit Suriname, moet sparen
Gelukkig is een ticket naar Australië goedkoper dan naar Suriname.
Heb er alleen geen familie, kan ik bij jouwe slapen?
Jawel, wij gaan na vandaag weer verder dus er is weer plek zo!
Ik ben al vanaf 10 december op en af ziek en verkouden/niet fit. Was net opgeknapt kwamen we oudjaarsdag bij mijn schoonouders, is mn schoonpa ziek en komt uit bed om bij ons te zitten
Nu weer ziek.
Mijn man kijkt sinds kort ineens darten en ik vind het zó stom en onaantrekkelijk. Vanavond gaat hij met vrienden een finale ofzo (idk?) kijken en ik ben echt geïrriteerd om het feit dat hij darten gaat kijken. ![]()
Vanavond is de finale van het WK mét een Nederlander! Toen darten nog op tv kwam, keek ik het ook altijd, maar sinds een jaar of drie moet je ervoor betalen en zó leuk vind ik het dan ook weer niet ![]()