Waar erger je je aan? #20

Ik vind het volledig begrijpelijk dat sommige dingen stil liggen door de sneeuw. Zoals m’n ah bestelling.
Maar… om 18:45 een berichtje: de bezorger is onderweg en is er tussen 18:55-19:25
En om 18;50 een mailtje met dat de bestelling geannuleerd is vanwege de sneeuw? Er is letterlijk niks meer veranderd hier (waar ik woon) de afgelopen 4-5u. Annuleer dan vanmiddag :crazy_face:

Iig niet 5min voor geplande levering.

2 likes

Ik proef niks meer. Rete verkouden en hoesten en nu dit als extraatje. Zo zonde van m’n eten :weary:

2 likes

Ik kijk weleens dat programma met die boa’s en een guy zegt altijd ‘indentificatie’ en dan wil ik echt gillen

10 likes

Boa’s zijn toch ook gewoon mensen die niet slim genoeg zijn om politieagent te worden (die ook niet bijster slim zijn)?

11 likes

Geen idee maar een woord dat je 100 keer per dag zegt moet je wel goed kunnen uitspreken lijkt me

2 likes

In ondertiteling van Nederlands gesproken fragmenten verbeteren ze vaak de taal en daar erger ik me heel erg aan. Als je alleen de ondertiteling leest dan zie je dus perfect Nederlands terwijl als je de spraak hoort dat helemaal niet zo is. Net zag ik een filmpje waarbij een vrouw zei: daar hadden we helemaal geen beeld van. En de ondertiteling zegt: daar hadden we helemaal geen idee van. ??? Typ gewoon wat de mensen zeggen!

11 likes

Die ene van de podcast Napleiten lijkt me slim genoeg maar heeft echt een spraakgebrek waar ik me altijd aan erger.

Hij kan gingen niet eens normaal uitspreken, dan zegt hij ginnen. Ik haat het als mensen dat doen

6 likes

Dat ik fucking lomp ben dat ik net, terwijl ik me uitrekte, mn hand vebrand heb aan een lamp

Ik zit tijdelijk in een ander huis, dus niet gewend aan een lamp achter me, maar alsnog zo dom om mn hand er aan te verbranden.

2 likes

Misschien is 'ie net geslipt en ergens tegen gereden?

Wie heeft er tegenwoordig eigenlijk nog lampen die warm worden

9 likes

De man in wiens huis ik zit, haha.

2 likes

Ja ik maak over andere dingen ook niet zo’n zorgen maar als je graag meteen een bank hebt zou ik daar misschien wel al even naar kijken. Die hebben best lange levertijden.

3 likes

Ik draag echt alleen maar zwarte kleding, maar ik HAAAAAAAAT zwart in mijn interieur. Zodra er 1 zwart kledingstuk rondslingert in mijn huis vind ik dat mijn hele interieur is verpest.

3 likes

iedereen die op sneeuwdagen begint over “MAAR IN ANDERE LANDEN (kan het wel/is er niet zo’n probleem etc etc)

29 likes

Omg idd, vreselijk! Hetzelfde met mensen die herinderen ipv herinneren zeggen :confounded:

3 likes

Ik hoor er net weer één op de radio door een DJ notabene: buiwen in plaats van bui-jen!

1 like

Huh

bui-wen ipv bui-jen denk ik dat ze bedoelt

3 likes

Maar het is toch ook buien en niet buijen?

4 likes

Neeee :weary:

7 likes