Waar erger je je aan? #20

Ik vind darten sowieso waanzinnig (knap) en oprecht leuk om te kijken maar los van dat, zoals hierboven ook al wordt gezegd, staat er een Nederlander - een jongen van 23 - voor het eerst in de finale van dit hele grote toernooi. Nadat hij gisteren tegen een van de dartgrootheden van de wereld en echt meer dan geweldige halve finale heeft staan gooien. 23 he!! Derde Nederlander ooit die uberhaupt in deze finale komt. Dat is gewoon zo ontzettend knap. En nog even los van de waanzinnige speler waar ‘ie tegen moet wat een 18-jarig fenomeen en zo ongekend goed is. Dan kan je je toch wel voorstellen dat er mensen zijn die dat vet vinden om vanavond even te zien? Is niet alsof dit wekelijks gebeurt.

15 likes

Ik was gisteravond juist een beetje sad dat ik echt te moe was om de halve finale af te kijken. Vanavond gaan we ervoor, go GvV
!!! :dart:

Tududududuuuuududududuuuuu, huj huj huj. :crazy_face:

4 likes

Ja ik zeg toch nergens dat het niet knap is ofzo, ik vind het gewoon stom. Toch ook niet iedereen vindt fierljeppen leuk en dat is ook knap. :joy:

20 likes

Maar dat zeg ik toch ook niet? Het gaat mij erom dat je het stom vindt dat andere mensen en je partner dit vet vinden, dat snap ik gewoon écht niet. Ik vind tennis niet leuk of interessant maar als daar een vette finale van is (met een Nederlander erin heel knap) dan is dat toch waanzinnig. Hoef ik niet te zien maar dan vind ik het niet, juist alles behalve. stom dat andere mensen dat wel gaan kijken.

5 likes

Ik heb al dagen niemand gezien en ik ben verkouden :sob:

2 likes

Omg ik wil dit ook zien

1 like

Ik moet nu iemand helpen verhuizen met dit weer.

Maar geen van mijn vrienden heeft mij ooit geholpen :weary:

Karma punten scoren dan maar

3 likes

Ik snap @Spaarlamp wel. Ik heb dat heel erg met mensen die enthousiast f1 kijken, echt heel onaantrekkelijk. (En vooral met petjes of shirtjes aan, gruwelijk) Is dat gegrond? Nee. Maar ik kan dat niet van me af zetten haha.

20 likes

Oh ja F1 vind ik ook vrĂ©selijk dus wat dat betreft kan ik er best inkomen hoor. Maar ik snap gewoon het ‘stom’ vinden dat iemand anders iets leuk vindt echt niet. En zĂ©ker niet als het iets best wel bijzonders is zoals nu aan de hand is.

@Nude Ahahhaah ja toch!!! Wel alleen op Viaplay :sob::sob::sob:

3 likes

Joh, zo diep is het niet. Ik vind zoveel stom en andere mensen vinden weer dingen die ik leuk vind stom. Zolang ze niet m’n lol verpesten of @Spaarlamp gaat scheiden en enkele voogdij eist loopt dat wel los hoor.

22 likes

Haha ja ik dacht dat ik dat er bij had gezet maar weer verwijderd denk ik, feitelijk is zo’n afgelegen plek waarschijnlijk veiliger dan de stad/bewoond gebied (ik bedoel welke gek gaat op een plek waar nooit iemand komt wachten tot er een vrouw komt om te verkrachten/vermoorden :joy:). Maarja voel me in de stad toch meer op m’n gemak dan alleen in het donker in de natuur.

@Kauai ja met hond voelt sowieso veiliger, alleen word ik ook vaak zenuwachtig van haar omdat ze zelf snel reageert met gegrom dus dan denk ik de hele tijd fuck is daar iemand???

@Venkel ik heb één vriendin waarmee dit misschien wel zou kunnen, en dacht ook van misschien moet ik een nieuwe vriend of vriendin maken om zulke dingen mee te doen. Maar neemt niet weg dat het mij ook juist leuk lijkt om (soms) alleen te doen.

Maar goed, m’n goede voornemen is om dit jaar weer een stapje die richting in te zetten. Vorig jaar heb ik in m’n eentje 50km gelopen in 2 dagen en geslapen in hotels. Dit jaar misschien weer een/meerdere tochten maken met een tentje en op campings ofzo.

4 likes

We hebben met een vpn een Amerikaanse stream gevonden waar we vanavond de finale op gaan kijken, echt zin in!

1 like

Ik wilde dit ook net zeggen ja! Mijn vader en mijn man vinden het allebei wel leuk (zonder petjes en vlaggetjes gelukkig!). Mijn moeder en ik worden er geïrriteerd van als ze kijken. Maar dat zit hem vooral in dat ze allebei de behoefte hebben om continu dingen te delen. Dan zit ik gewoon te lezen ofzo en dan ineens: “Oh ja ik heb iets leuks! Max startte op plek -300 en is toch nog eerste!!!”
Oke? Bedankt voor de dode mus, ik dacht dat je echt iets leuks had.

4 likes

Ik heb er een toto-account voor aangemaakt, om vanavond te kijken. Ik ben helemaal geen gokker.

1 like

Dat ik echt al twee jaar niet helemaal lijk in te zien dat alles wat ik uitstel om te kopen alleen maar duurder wordt.

15 likes

Ik had gepland om vandaag een wandeling door de sneeuw te maken maar er ligt hier bijna geen sneeuw :roll_eyes:

2 likes

Oh hier in Rdam is het beladen met sneeuw. Ik ga zo sneeuwballen gevecht doen.

5 likes

dat wilde ik ook, maar ik dacht dat je eerst een keer geld ingezet moet hebben op een bepaalde wedstrijd/sport? of is dat niet zo? ben benieuwd want wil het anders ook gaan doen haha

Ik wilde eigenlijk naar bed, maar vond het zo spannend :joy:! Vond t wel sneu dat hij zo werd uitgejoeld. De belgische commentator viel dat ook op.

2 likes

Volgens mij hoef ik niet in te zetten zo.
Je moet wel je aanmelden bij de Nederlandse loterij en je id-kaart uploaden enzo, daar gaat wel wat tijd overheen. Was vanochtend goedgekeurd, gisteren om 20:00 geupload.

2 likes