Waar erger je je aan? #20

Dat mijn man zich zo ‘ontfermt’ over de kinderen van een ander als we even geen werk hebben aan onze eigen kinderen. Gister had hij het kind van een ander hier laten spelen terwijl ons eigen kind buiten was (echt whyyyyy, heb dat kind alsnog snel naar buiten gestuurd) en nu is hij voor een buurkind (dat hier nu weer binnen zit) ons eigen kind die buiten speelt aan het zoeken. Echt laat dat kind gewoon zelf ff alle buurtspeeltuinen aflopen. Het zijn geen peuters oid, maar 8-11 jarigen die gewoon zelf de buurt door mogen

10 likes

Oh ik vind dit echt lief klinken eigenlijk :pleading_face:

19 likes

Stom he! Ik las “heel Nederland kleurt wit”, mijn motivatie om direct op te staan en… de teleurstelling te zien :joy: Hier lijkt zelfs de zon door te komen.

Was weer even duidelijk dat “Heel Nederland” de Randstad / Midden / Zuid Nederland betreft in het nieuws. Inmiddels is het wel aangepast geloof ik.

5 likes

Hier ook R’dam, maar hier ligt bijna niks :frowning:

2 likes

Oost Nederland ligt bij mij ook een mooie laag haha, naar @Tamara volgens mij woon je nog een stukje verder in het oosten dus het is net te snel gestopt :joy:

3 likes

In mijn woonplaats in de Randstad ligt anders ook helemaal niets helaas. Ik had een pak sneeuw zo in het weekend (als ik dus niet naar mijn werk hoef te fietsen) wel leuk gevonden!

5 likes

Dan slaat die kop al helemaal nergens op :joy: Het is nu idd perfecte timing, had er ook wel zin in!

2 likes

Het stomme is dat er tot aan de Sallandse Heuvelrug volgens mij best wat sneeuw is gevallen, daarna houdt het even op en in Hengelo is het weer flink gaan sneeuwen. Ik woon ergens daar tussenin 🥹😂

1 like

Ik heb zon viaplay zender op mn tv? Ik heb ziggo. Wordt het daar niet uitgezonden?

Edit: shit nee!! Hele wk is wel uitgezonden maar dit niet :smiling_face_with_tear:

1 like

Klopt :sob::sob: de voorrondes alleen!!

@Nimbus2000 Echt he!! En zoooo laat elke keer oh my

2 likes

Het is letterlijk met een pijltje gooien :sleeping:

5 likes

Ik erger me aan mensen die kleine frutsels bij me laten liggen en die dan terugwillen. ik woon heel klein (23m) en er komen hier best vaak mensen logeren en die laten altijd wel wat liggen, maar het is altijd kapot of half vergaan of een enkele sok of een onderbroek met een gat er in maar ze willen het altijd terug en ik moet daar weer wat voor verzinnen en wachten tot ze weer langs komen, dan moet ik het weer gaan zoeken. Het is ook altijd kwijt op dat moment. Ik wil het gewoon weg pleuren. IK HEB GEEN PLEK

Kan je niet een klein stapeltje grote enveloppen kopen en zulke dingen gewoon op de post doen? :joy: dan ben je er meteen van af

Ik snap je ergernis hoor want ik word ook gek van spullen die ik niet kan opbergen en nergens horen want ik ben een chaoot, en ik vergeet het ook altijd mee te nemen als ik die mensen dan zie waardoor het er na een jaar nog ligt (die spullen zijn natuurlijk ook nooit belangrijk genoeg voor mensen dat ze het op korte termijn komen ophalen)

Of gewoon weggooien na twee weken

1 like

Ja kan maar ik wil dat uit principe niet doen want teveel moeite.
ik zit inmiddels met een bak vol concealer van 4 jaar geleden, een haarclip met 2 tanden weg, een oplaadkabel van een iPhone 3, een pakje met 3 velletjes lange vloe etc
Geef me gewoon toestemming om het weg te gooien vieze hoarders

3 likes

Oh wat gek, nee heb niets gevonden.

36 likes

Haha herkenbaar dit!

haha sorry maar die dingen kan je toch gewoon weggooien

43 likes

Die is sowieso verrot nu dus gooi maar weg :joy:

6 likes

Als ze het na 2 maanden nog niet hebben opgehaald gewoon mededelen dat je het weggooit want geen plek om te bewaren. Zou dit allemaal gewoon wegflikkeren.

5 likes

Je bent dit toch niet serieus al 4 jaar aan het bewaren? Niemand denkt dat je concealer al 4 jaar bewaard hebt, daarom wordt het niet opgehaald.

17 likes