Nee hahaha, het is gewoon een hele gore concealer, die met zo’n sponsje aan de bovenkant. Die ik haar al 2 jaar (dezelfde) heb zien gebruiken
Ik had alles al lang weggegooid maar al deze mensen hebben me gevraagd om het te bewaren.
Dat we de leging van de papiercontainer gemist hebben omdat we weg waren met Oud en Nieuw.
Kunnen we 4 weken wachten met een volle bak.
Hahaha ik zit er ook helemaal in heb zelfs met mn vrienden een speciale dart app
Plus heb viaplay ervoor aangeschaft
Vanavond wordt heullll spannend
Als ze willen dat jij het bewaard dan moeten zij ook niet zo pleuris lang wacht om het op te halen.
Ik had dit vorige maand… en toen had ik een maand met heel veel pakketjes en grote dozen en karton, echt alles stond vol ![]()
![]()
Werkte helaas niet
Milieustraat? En waar ik woon kun je papier een aantal dagen per week ergens inleveren voor het goede doel, dat doe ik altijd. Moet je wel even heen en weer rijden maar prima. Zoiets is in veel plaatsen wel geloof ik
Ja de bak is nu vol, en alles wat we nu verzamelen doen we maar even in een grote kartonnen doos ofzo. Bij de supermarkt staat ook een papierbak, dus komt goed.
Vond het ook wel apart dat ze die ronde inplannen rond oudjaar ivm al dat vuurwerk en brandgevaar.
Hier ook voor oudjaar. Dacht juist voor oudjaar zodat de bakken leeg zijn. Minder brandgevaar in mijn hoofd.
Maar groenbak werd hier ook op oudjaarsdag nog geleegd.
Serieus die NPO app! Echt knetterhard steeds van die trailers.
Maar dat zeg gewoon je hebt 2 weken en anders gaat t weg t ligt hier al 4 maanden.
Ik dacht slim te zijn en een licentie voor Microsoft te kopen (€100+). Nu wil dat kutbedrijf toch dat ik alsnog Microsoft 365 koop om geen reclames te krijgen. Echt tering gefrustreerd hierdoor.
Het is ook niet dat ze het goedkoper aanbieden omdat ik de licentie heb gekocht.
Als je een Werkaccount hebt kan je dat gewoon koppelen om die licentie te gebruiken voor privégebruik, dan moet je alleen opletten dat je bestanden niet in je werk cloud opslaat.
Ik vind het ook zo irritant dat ze adverteren met levenslange toegang tot Office. Maar die code is geldig op 1 apparaat. Denk niet dat mijn laptop mijn hele leven meegaat hoor…
Nee dat koppelen kan heel lastig. Of nou ja dan moet ik altijd in mijn werkomgeving werken volgens mij.
Oh wow, vroeger was echt alles beter ![]()
![]()
Wat stom! Je kan ook nog switchen naar gratis pakketten als Libreoffice of Google docs als alternatief.
Nee maar dat werkt wel goed, dan ontkoppel je je oude apparaat en koppel je je nieuwe laptop.
Edit: verder is het alsnog de Microsoft-maffia hoor
Ik koop die licenties gewoon heel cheap op van die websites, altijd gewerkt tot nu.
Oooh als in, 1 tegelijk. Ik dacht, 1 keer gebruiken en het is klaar. Ik vond het al raar, zat me al af te vragen of ze wel zo mochten adverteren etc.
Maarja dan is deze versie van Office natuurlijk alsnog wel hopeloos verouderd na zoveel jaar, verwacht daar niet 50 jaar mee te doen haha