Waar erger je je aan? #20

Ok wow bedankt nu heb ik er een ergernis bij… ik wist dat je maar drie uitroeptekens kunt doen en daar is wat voor te zeggen maar waarom mag je geen twee puntjes dan? Het schept verwarring :laughing:

2 likes

Ik heb bezwaar gemaakt.
Met of ze kunnen aantonen dat het zwaarder is dan 50gr.
Kreeg nu net een mail:
“We hebben jouw bezwaar bekeken en goedgekeurd. Je hoeft dus niets te betalen.”

Nu erger ik me stiekem aan het feit dat ze het dus gewoon proberen en niet hard kunnen maken? :rofl:
Maar blij dat ik die 6 euro niet hoef te dokken natuurlijk haha

9 likes

Mensen in dat soort apps zijn echt koning in nutteloze berichten sturen. Hier stond er laatst een “verdacht wit busje” en toen ging iedereen delen welke busjes er soms nog meer staan. En dan reacties als “oh dat bedrijf heeft vorig jaar mijn airco geplaatst, die zijn betrouwbaar hoor!”

Ging maar door over busjes in alle soorten en maten tot de originele melder van het verdachte busje zei dat het onderwerp gestopt moest worden.

7 likes

Ik moet hardop lachen in de trein :joy::joy:. Fantastisch!
Ik zie het ook helemaal voor me. Vooral de broodrooster ook @Nude. Met dat stekkertje er nog net uithangend.

4 likes

Ik heb zo’n nare hoofdpijn vanuit mijn nek, zou zo graag mijn hoofd van mijn nek af willen schroeven nu. Oja en erger me aan mezelf omdat ik geen zwaardere pijnstiller durf te nemen dan paracetamol.

2 likes

Vandaag onze laatste dag op vakantie en ben gisteren flink ziek geworden, koorts en nonstop diarree. Ik lig al 2 dagen op de hotelkamer en ik ben er klaar mee.

Gatorade?!?

2 likes

Waarom durf je dat niet? Als je geen allergie hebt kun je gerust iets van ibuprofen nemen, misschien gaat daarmee de ergste pijn eraf en heb je daarna genoeg aan paracetamol voor de rest van vandaag

1 like

Krijg je hier volgens mij niet :sob: diarree remmers zijn mijn beste vriend maar ze werken niet.

1 like

Werkt ibuprofen hier ook goed tegen? Mijn moeder die vaak dit soort hoofdpijn heeft zegt me steeds dat ik naproxen of diclofenac moet innemen, maar die vind ik dus een beetje eng door de mogelijkheid op maagproblemen.

2 likes

Is allemaal dezelfde groep, maar werkt wel heel goed tegen dat soort hoofdpijn (bij mij zelf ook).
Maagpijn kan wel voorkomen, maar bij kort gebruik volgens de bijsluiter is die kans echt niet zo heel groot.

1 like

Bij mij wel in elk geval, beter dan alleen een paracetamol

En dan een half uurtje rustig zitten zonder scherm en dan voel ik me altijd een stuk beter

2 likes

Ik heb 1 dag een auto gehuurd in 7 maanden tijd en nu een speeding ticket van €264 omdat ik 74 reed ipv 60 :sob::sob::sob: denk dat het een stuk is waar je van 80 naar 60 moest.

Ik reed wel om en om met iemand anders, dus heb gevraagd het te delen, maar zo zonde dit. Enige positieve is dat het de eerste snelheids bekeuring ooit is.

Waarom zou die ander betalen als jij te hard reed? Die zat toch niet voor 50% het gaspedaal in te drukken.

22 likes

Ik denk omdat ze niet zeker weet wie er toen reed. Staat ‘ik denk dat het daar en daar was’.

3 likes

Oh dat maakte ik er niet uit op, vooral dat de weg onbekend is. Maar als dat de reden is: je kunt meestal toch een foto opvragen?

Als dat de reden is snap ik het wel hoor. Maar als ik 50/50 rij en de ander rijdt te hard en krijgt een boete dan zou ik echt niet zomaar meebetalen.

2 likes

In nederland flitsen ze van achter dus je kan niet zien wie reed.

2 likes

Ben zelf nooit geflitst, maar ik heb wel ooit foto’s van anderen gezien en die waren gewoon van voor. Tenzij dat in het laatste jaar veranderd is?

3 likes

Volgens mij is deze forummer nu niet in Nederland

6 likes

Er zijn idd flitspalen die van beide kanten flitsen. Mijn collega is een keer bij dezelfde flitspaal op de heen- en terugweg van werk geflitst op dezelfde dag haha.

2 likes