Waar erger je je aan? #20

Ik ben echt zwaaaar toe aan nieuwe uggs pantoffels zit namelijk geen wol meer in :joy::joy::joy:

En kan best nieuwe kopen/betalen maar ik vind 130 euro voor nieuwe pantoffels eigenlijk TE DUUR dus wil sale of een kortingscode godnondeju

Edit: vind ze nu ineens bij strating voor 80 euro kijkkk dat zijn de betere prijzen

3 likes

Welke websites gebruik jij hiervoor? Ik was op zoek naar een goedkope licentie maar kon niks vinden

4 likes

gvd de kelder is ondergelopen, denk door smeltende sneeuw

3 likes

Het vuurwerk is hier in de buurt nog niet op :rage:

3 likes

Ik koop m’n uggs via Ali expres. Die zijn van hetzelfde materiaal en ik heb ook het idee dat de kwaliteit beter. Mijn oudste paar is 4 jaar en die fluff is nog steeds fluff

2 likes

Warmbats zijn echt prima alternatieven en kost je een stuk minder

6 likes

Waarom zijn “grote maten” bovenkleding 9/10 keer met 3 kwart mouwen. Wij dikkies willen ook gewoon warme polsen hebben :face_with_spiral_eyes:

13 likes

Stof zit al in de rest van het shirt. Er moet schijnbaar gekozen worden.

4 likes

IMG_2646

4 likes

Ik moet nu verplicht fietsen om te werken, want alle bussen rijden niet. Ik haat fietsen.

2 likes

Grapje natuurlijk :wink:

1 like

Ik dacht als tiener dat kleding in grotere maten duurder was :grimacing:. (als in dat maat L duurder was bij de h&m dan maat S).

2 likes

Grotere schoenmaten (40+) zijn soms wel een stuk duurder :smiling_face_with_tear:

1 like

Bij sommige winkels was dat ook zo, vooral bij die postorderbedrijven

7 likes

Nieuwe parel van Linkedin: Ik woon in een dictatuur in Azië maar voel me vrijer dan in Europa.

:nauseated_face:

3 likes

Ik ook. Dan ga ik nog liever lopen!

2 likes

Mensen die het hebben over minutie in plaats van munitie. Ik hoor het echt zoveel, zelfs bij mensen die er verstand van zouden moeten hebben.

17 likes

Zoooo stuk, dit ging zelfs bij Schiphol Airport die tvserie echt vaak fout bij letterlijk mensen van de marechaussee ahahaaha

Mijn vriend en ik zijn echt een ramp. We gaan over 2 weken verhuizen. Hebben we iets geregeld? Nee. Net een vloer gekocht, dat was binnen 5 minuten geregeld. Heb random 10 rollen behang gekocht (geen idee hoe hoog de muren zijn). Ook geen idee waar dat behang moet komen.

Toen een bank; iedere keer dachten we besloten te hebben en dan begon iemand weer te twijfelen of zus/moeder/neef zei weer dat ze toch voor een andere optie zouden gaan.

Heb wel net 2 gastendoekjes van missoni binnen gekregen dus in principe is het belangrijkste dan binnen

59 likes

Je weet in ieder geval waar je naartoe verhuist. Ongevraagd advies: vraag aan verhuisbedrijf alvast hoeveel het zou kosten om de hele inboedel te verhuizen.

2 likes