Waar erger je je aan? #20

Ik moest 3 maanden geleden ineens met de ambulance mee en toen ik dat hoorde heb ik idd nog snel een schone onderbroek aan gedaan. Baalde ook echt dat ik geen tijd meer had om te douchen, want ja dat is het belangrijkste als je met enige spoed naar het ziekenhuis moet.

Voor de context, dit was 's ochtends vroeg en net wakker, dus liep nog in pyjama.

3 likes

Zijn er zoveel mensen die uit hun bekkie meuren?

1 like

Andersom vind ik het ook tering irritant. Lekker een dag vrij zijn op de werkdag van de ander maar dan nog niet het huis voor je alleen hebben omdat de ander thuiswerkt.

6 likes

Maar helpt tanden poetsen dan wel als het komt doordat ze ziek zijn? Ik vraag het omdat ik het ook wat ruik bij iemand uit mijn omgeving die ziek is.

1 like

Ligt echt helemaal aan de situatie en soort ziek zijn etc

3 likes

ja daar kan ik niet over mee praten :frowning: Maar lijkt mij ook MEGA irritant. Ga weg, ik wil pizza eten o pde bank en met rust gelaten worden.

1 like

Toen mijn moeder echt op het randje van de dood zat en ze met spoed naar het ziekenhuis moest hielp ik haar met aankleden, maar vond ze kleding die ik had uitgekozen niet goed genoeg. Ze wilde per se ƩƩn of ander glittervest aan. Wat een diva. :rofl: We plagen haar er nog wel eens mee. (Gelukkig gaat het nu goed met haar)

58 likes

Ik was echt heeel chagrijnig dat ik van de verloskundige kleding aan moest toen ik naar de auto moest omdat ik aan het bevallen was. Ik had denk ik een shirt en onderbroek aan en was het liefste daarin gewoon naar de auto gelopen. Ik woonde aan de drukste winkelstraat van m’n stad en het was een heerlijk zonnige vrijdagmiddag, ik heb nog weeĆ«n op staan vangen leunend op de auto, dus ze had gelijk dat ik beter een joggingbroek aan deed, maar oh wat een pijn.

3 likes

Haha sorry moest een beetje lachen, zo kapot droog alsof je een kind was dat werd aangesproken door haar moeder :joy::joy:

7 likes

Ik ben al blij met überhaupt een onderbroek! Ik doe planbaar onderzoek waar nooit spoed bij zit, en de hoeveelheid mensen zonder onderbroek vind ik soms echt verbazingwekkend.

Vooral mannen. ā€œOh huh, moeten jullie ook bij mijn benen? Ja, ik draag nooit ondergoed, dat zit niet lekker.ā€ Verder zie ik soms echt bijzondere strings, met van die muizenoren eraan enzo :joy:.

12 likes

Bah doen ze dat niet met opzet??

Die zullen er vast ook zijn. Maar ik doe slaaponderzoek en als je de folder niet leest, is het niet direct logisch dat daar benen bij betrokken worden.

1 like

Nog steeds!!! Morgen maar bellen man man ballentent

2 likes

Is je abo net verlengd/aangepast of staat er nog een rekening open? Kan bijv ook zijn dat de status van de factuur nog open staat, maar ze het nog niet hebben geĆÆncasseerd.

1 like

Hahaha ja ik ook! Maar ik droeg alleen een grote handdoek om me heen geslagen. Nu denk ik ook echt: hoezo dacht ik dat ik zo naar het ziekenhuis kon gaan? Maar in het midden van de weeƫnstorm boeide me dat echt geen reet en wilde ik alleen maar zo snel mogelijk weg.

6 likes

De lush winkel. Ik vind de producten en alles heel leuk, maar in de winkel iets uitzoeken is gewoon niet te doen. Iedereen springt op je, als je zegt ik kijk gewoon even rond ik vraag wel hulp als ik het nodig heb (dan word je ook goed geholpen wel).

Letterlijk elke verdieping word je belaagd, ik zei tegen iemand ik zoek niks ik wil gewoon even rond kijken/ruiken. Zegt de medewerker gewoon, is goed ik kom zo wel even met je kletsen.

Nee rot op!!! Deze marketingstrategie werkt bij mij echt averechts

18 likes

ligt er wel erg aan welk filiaal, mij laten ze meestal na 1x vragen wel goed met rust hahaha (den haag). maar verder eens, wel eens op andere plekken meegemaakt, zo amerikaans brrr

3 likes

Haha wat

14 likes

Ja ik dacht echt wajow, is het niet duidelijk?? Ben toen hij begon met kletsen snel weggesprint. Niks gekocht in de winkel nu helaas, maar goed voor de portemonnee.

6 likes

Haha dit heb ik echt precies hetzelfde. VRESELIJK. 1x pakte ze meteen mijn hand vast bij binnenkomst om er een cremepje op te smeren, HEB IK HIER CONSENT VOOR GEGEVEN?? Was bijna meteen weer de winkel uitgerend. Blijf uit mijn aura :smiling_face_with_tear:

1 like