Ik moest 3 maanden geleden ineens met de ambulance mee en toen ik dat hoorde heb ik idd nog snel een schone onderbroek aan gedaan. Baalde ook echt dat ik geen tijd meer had om te douchen, want ja dat is het belangrijkste als je met enige spoed naar het ziekenhuis moet.
Voor de context, dit was 's ochtends vroeg en net wakker, dus liep nog in pyjama.
