Ga je net de grens over zodat jullie werk/school nog wel in Nederland mogelijk is of ga je met alles over naar Duitsland?
Nee net de grens over! Dus grootste gedeelte van het leven blijft zich in Nederland afspelen (gelukkig).
Maar wel lastig nu ook met meubels bezorgen
dat doen toch veel Nederlandse winkels dan niet
En waarom is iedereen zo extra gestresst door de sneeuw, terwijl de trein die we nodig hadden wel gewoon reed.
Ik verhuis binnenkort met enkel mān matras, de rest bestel ik wel als ik er woon. ![]()
Omdat de rest van het land niet precies jouw trein nodig heeft? Hier in de stad rijden al meerdere dagen geen bussen, trams en de strooiwagen slaat delen die normaal gedaan worden over. Het is dat ik precies niks hoef deze week, maar ik vind het mega irritant
Ik bedoelde de mensen die me kei hard duwden omdat ze de overstap moesten halen, er was 15 min tijd. Maar heb mn stukje per ongeluk verwijderd zie ik? Kan moeilijk typen, vingers doen pijn. Werd iig geduwd in het halletje in de DB waar dus geen cameras zijn.
Ja dat is jammer.
Ongevraagde tip maar die ik echt iedereen geef uit zuid limburg.
Ik heb vorig jaar deels de verhuizing van ouders geregeld en ik heb verhuisbedrijf āsterkā ingehuurd voor de kasten. Zij demonteren bijv. alle kasten, verhuizen deze en zetten ze weer in elkaar op de kamer waar jij ze wilt hebben.
Prijs was echt laag ( geloof 400 euro voor 4 grote dubbele kledingkasten, 1 kleine kast, bureau en een zwaar hoofdbord) .
Het was dat ik wat laat was anders hadden ze echt veel meer kunnen doen.
Ik hou van lopen. Helaas was het vooruitzicht van 19 minuten fietsen vs 1,5 lopen. De fietsoptie toch aantrekkelijker. Heb er alsnog 40 minuten over gefietst want heb het grootste gedeelte zelf in moeten fietsenš
Nog 3 dagen te gaan
Ik vind het volledig begrijpelijk dat sommige dingen stil liggen door de sneeuw. Zoals mān ah bestelling.
Maar⦠om 18:45 een berichtje: de bezorger is onderweg en is er tussen 18:55-19:25
En om 18;50 een mailtje met dat de bestelling geannuleerd is vanwege de sneeuw? Er is letterlijk niks meer veranderd hier (waar ik woon) de afgelopen 4-5u. Annuleer dan vanmiddag ![]()
Iig niet 5min voor geplande levering.
Ik proef niks meer. Rete verkouden en hoesten en nu dit als extraatje. Zo zonde van mān eten ![]()
Ik kijk weleens dat programma met die boaās en een guy zegt altijd āindentificatieā en dan wil ik echt gillen
Boaās zijn toch ook gewoon mensen die niet slim genoeg zijn om politieagent te worden (die ook niet bijster slim zijn)?
Geen idee maar een woord dat je 100 keer per dag zegt moet je wel goed kunnen uitspreken lijkt me
In ondertiteling van Nederlands gesproken fragmenten verbeteren ze vaak de taal en daar erger ik me heel erg aan. Als je alleen de ondertiteling leest dan zie je dus perfect Nederlands terwijl als je de spraak hoort dat helemaal niet zo is. Net zag ik een filmpje waarbij een vrouw zei: daar hadden we helemaal geen beeld van. En de ondertiteling zegt: daar hadden we helemaal geen idee van. ??? Typ gewoon wat de mensen zeggen!
Die ene van de podcast Napleiten lijkt me slim genoeg maar heeft echt een spraakgebrek waar ik me altijd aan erger.
Hij kan gingen niet eens normaal uitspreken, dan zegt hij ginnen. Ik haat het als mensen dat doen
Dat ik fucking lomp ben dat ik net, terwijl ik me uitrekte, mn hand vebrand heb aan een lamp
Ik zit tijdelijk in een ander huis, dus niet gewend aan een lamp achter me, maar alsnog zo dom om mn hand er aan te verbranden.
Misschien is 'ie net geslipt en ergens tegen gereden?
Wie heeft er tegenwoordig eigenlijk nog lampen die warm worden
De man in wiens huis ik zit, haha.