Ja ik maak over andere dingen ook niet zo’n zorgen maar als je graag meteen een bank hebt zou ik daar misschien wel al even naar kijken. Die hebben best lange levertijden.
Ik draag echt alleen maar zwarte kleding, maar ik HAAAAAAAAT zwart in mijn interieur. Zodra er 1 zwart kledingstuk rondslingert in mijn huis vind ik dat mijn hele interieur is verpest.
iedereen die op sneeuwdagen begint over “MAAR IN ANDERE LANDEN (kan het wel/is er niet zo’n probleem etc etc)
Omg idd, vreselijk! Hetzelfde met mensen die herinderen ipv herinneren zeggen ![]()
Ik hoor er net weer één op de radio door een DJ notabene: buiwen in plaats van bui-jen!
Huh
bui-wen ipv bui-jen denk ik dat ze bedoelt
Maar het is toch ook buien en niet buijen?
Neeee ![]()
Het mag beide volgens mij
Het kan allebei, hangt een beetje van je uitspraak af (en waarschijnlijk waar je woont). Heeft te maken met klankassimilatie, de klanken in een woord gaan dan de kenmerken van de klank ernaast overnemen. Dat kan bij ‘buien’ zowel een w-klank als een j-klank zijn.
Ik heb 4 lagen aan om mn voeten (en de rest van mn lichaam) en alsnog heb ik jeukende tenen ![]()
Ja en dat ze zeggen haha zo aanstellerig, het sneeuwt ook een keertje in Nederland en alles ligt meteen plat! Ja, heb je om je heen gekeken?!
ondertussen de NS in regio Amsterdam
Al is het gelukkig geen tentamenweek in Amsterdam nu, maar zullen wel wat herkansingen zijn gok ik
Ja ik wilde net komen klagen…
winterdienstregeling…
Ik vind Amsterdam best leuk maar op een gegeven moment wil ik ook eens ergens anders heen ![]()
ik wil heel graag terug Amsterdam in juist!!!
mensen die loophole zeggen maar rabbit hole bedoelen (bron: de meest recente podcastaflevering van VSR)
Dit was iig 15 a 10 jaar geleden ook al zo, suf
Made it!!