Ik snap dit dus ik lig dan of de hele dag op de bank (vervelend) of ik ga het huis uit (het komt alleen om de week een dag voor). Vandaag m’n vriend bediend.
Ik snap echt niet waarom ze dit blijven doen, niemand zit hier toch op te wachten.
De laatste keer kwamen er 4 medewerkers vragen of ze konden helpen in de 1/2 minuten dat ik in de winkel was, toen ben ik weggelopen omdat ik dat zo irritant vond. Sindsdien nooit meer een Lush ingelopen.
Ik weet niet of ik me eraan erger dat ik slecht gezichten kan herkennen in series en films of dat men soms twee acteurs die heel erg op elkaar lijken in één serie stopt.
In het Gouden Uur seizoen 1 zit deze man:

En in seizoen 2 zit deze man:
Ik heb dus het halve seizoen 2 gedacht dat de agent uit seizoen 1 blijkbaar was overgelopen naar de terroristen maar vond het zo’n random verhaallijn. De echte persoon 1 komt dus niet meer voor in seizoen 2 wat mijn verwarring nog groter maakte.
Overigens zijn ze op de foto’s niet even kaal maar in de serie wel.
Edit: denk dat het ook vooral het probleem is dat de ene dus in seizoen 1 zit en de ander in seizoen 2 en er zit >1 jaar tussen het kijken van die seizoenen. Als ze allebei in 1 seizoen hadden gezeten had ik er denk ik minder last van gehad. Maar nu dacht ik over man 2 toen ie in beeld kwam in seizoen 2 aflevering 1 van o ja dat is die agent.
- Jij kan slecht gezichten herkennen
- Ze moeten niet twee mannen die zoveel op elkaar lijken in een serie stoppen
0 stemmers
Je hebt 2 keer dezelfde foto ingevoegd.
Edit: ja nu niet meer natuurlijk.
Ik ben echt heel erg boos op mijn vriend. Hij is uit eten met vrienden vanavond. Ons kind had echt een mega tantrum op straat en thuis. Toen ze eindelijk in bed lag was ik daardoor nog helemaal geïrriteerd en overprikkeld, appte dingen naar hem en ook o.a. dat ik niks te eten had. Zegt hij ik bestel wat voor je. Dus ik zeg nee ik wil geen warm eten, bel me maar als je onderweg naar huis bent (voor iets van het tankstation). Appte hij daarna een pagina van domino’s door van wanneer mn bestelling binnen kwam.
Ja waar slaat dat op?? Het is dan geen pizza maar het is allemaal eten waar ik absoluut geen zin in heb ik zei ook duidelijk dat hij niks hoefde te bestellen.
Dus ik krijg dadelijk ijs, een milkshake en kaneeldingen terwijl ik dat helemaal niet wil en hij is boos dat ik boos ben. Snap dat het lief bedoeld is maar ik vind dit zo zonde van het geld en van mijn avond nu.
En uiteindelijk heb ik nog steeds geen chips terwijl ik daar zin in heb.
Dat je overal Bois imperial ruikt
Zo’n specifieke geur. Ik vind hem heel indringend
Dat ik nu nog uiteraard een volledig gedicht eruit moet stampen, maar ik vind het zo lastig om alles aan elkaar te breien. Heb nooit een goed verloop in mijn gedicht
Een vriendin van mij is echt zo raar aan het doen.
Ze kwam er laatst achter dat ik iets irritant vind wat mijn vriend doet terwijl het nergens over gaat dat ik het irritant vind.
Het is echt in de categorie hij doet eerst zijn linkersok aan en dan zijn rechtersok.
Mijn vriend weet dat ik dit irritant vind en houdt er (super lief) ook rekening mee om het niet te doen. Hij doet het alleen vaak onbewust. Maar we maken er dus ook heel vaak grappen over en het is niet dat ik tegen hem zeg doe niet zo irritant of zo.
Een tijd terug was ze dus hier, hij deed het weer en wij hadden een grap daarover en legde ik uit wat het was. En nu heeft ze haar levensmissie er van gemaakt om mijn ‘probleem’ op te lossen of zo?! Ze begint er elke keer weer over.
Ik kreeg vanochtend een app van een half a4tje met tips over hoe mijn vriend zich kan verbeteren. Maar ook teksten met je moet wel voor jezelf kiezen. Laat je niet in de weg staan. ![]()
![]()
Ehm meid are you ok?! Het is mijn non probleem
en het gaat echt nergens over.
En nu net krijg ik een app om te vragen of ik het al met hem heb besproken. NEE hahaha
echt laat mij met rust.
wel benieuwd wat voor non probleem het werkelijk is
ik denk aan vingers knakken
nagelbijten
of ranzige dingen
Net als bij Rituals. Altijd 3 mensen binnen 1 minuut die je willen helpen. En dan zeg je nee dankje ik kijk alleen even en dan komen ze 3 seconde later terug met thee??
Nee gelukkig niks ranzigs! Hij ‘trommelt’ vaak met zijn vingers als er bijvoorbeeld muziek is op de maat of als hij blijkbaar een liedje in zijn hoofd hoort gewoon random ![]()
Ik vind het vooral irritant als we een film zitten te kijken of in bed liggen en zijn hand ligt op mij en die vingers beginnen ineens te bewegen alsof ik een piano ben ![]()
Ik kan deze geur niet meer aaaaaan en het is overal
@FredPaillet heb jij hem daarom ook verkocht ![]()
Ben allang blij dat ze geen kopje thee meer aanbieden want wtf was dat
Oh bij ons doen ze dat nog steeds ![]()
Ik kan me dit helemaal voorstellen wel! Mijn man heeft de irritante gewoonte om met zijn benen wippen/strekken. Maar dan heb ik continu dat gewiebel + een been in mijn ooghoek. En dat is echt een non-probleem, maar ik kan me er zo aan ergeren
.
Oh daar zou ik ook slecht op gaan ja
brb ik ga even een half a4tje met raar advies naar je sturen ![]()
#sterkte
Ik heb een keer online ervaringen van oud-Lush medewerkers (in de UK) gelezen en blijkbaar is dit iets wat er heel erg ingestampt wordt tijdens de training. Je moet blijven ‘engagen’ met de klant, ze producten laten voelen/testen/ruiken. Doe je dat niet (omdat je merkt dat de klant daar geen behoefte aan heeft) dan wordt je daar op aangesproken door je leidinggevende.
Weet niet of het hier in Nederland ook zo extreem is. Niemand toevallig ooit bij Lush gewerkt?
Werk niet bij Lush, wel in die branche, maar schijnt uit allerlei onderzoeken dat elke keer engagen met de klant uiteindelijk wel werkt en ze daardoor meer kopen. Als een klant alleen kijkt en iets uitzoekt pakken ze 1 ding, maar een goede verkoper (en die zijn er niet meeeeeega veel) weet dan op een hele leuke en fijne manier met jou in gesprek te gaan en je een bijpassend product te adviseren bij hetgeen je al wilde kopen waarbij ze niet pushen. De groep mensen waarbij die aanpak werkt is dus groter (en uiteindelijk leveren ze meer geld op) dan de groep die dit kut vindt.
Ik vraag me alleen af waar ze die onderzoeken hebben gedaan en hoe Lush aan hun info komt, want ik heb echt nog nooit iemand ontmoet die de aanpak van Lush fijn vindt.
€7,35 voor een retour ![]()
extra zuur omdat de maat anders valt terwijl het exact hetzelfde model broek is die ik al thuis heb, maar dan een andere kleur. Echt fucking irritant
Heb een mooi shirt besteld bij Sezane, wilde hem al een tijd hebben maar was uitverkocht omdat het meer een zomertop is. Dus nu was hij er eindelijk weer, en heb hem binnen. Gepast, perfect, en net nadat ik het kaartje eraf knip kijk ik op het label en zie ik dat je het met de hand moet wassen.
Ik haat dat echt en doe dat dus nooit, koop ook nooit kleding waarbij dat moet. Heb ook nog nooit iets bij Sezane gekocht (omdat ik een arme sloeber ben) en zag wel dat veel dingen wol zijn enzo. Maar dit is viscose, en ik had in mijn hoofd dat je dat gewoon in de wasmachine kon gooien. Blijkbaar niet volgens internet, dan krimpt het. En de maat is nu precies goed, dus dat wil ik niet.
Misschien ga ik het toch proberen op lage temperatuur, op gentle en met wolwasmiddel. Ik ken mezelf en weet dat ik het anders toch nooit ga dragen als ik weet dat ik het daarna met de hand moet wassen.
