“Wolletje”
Leg je wolletje in de sneeuw / wist je dat je je wolletjes kunt wassen in de sneeuw / dé lifehack voor je wolletjes!
HOU. OP.
“Wolletje”
Leg je wolletje in de sneeuw / wist je dat je je wolletjes kunt wassen in de sneeuw / dé lifehack voor je wolletjes!
HOU. OP.
Wat is dit dan? Wollen sokken? Of alle wollen items ofzo?
Ja, wollen items. En dan vooral al die moeders die alle wollen kleding van hun kindjes ‘wolletjes’ noemen.
Sorry not sorry, hier zitten ze ook
ik erger me er zoooo aan. Geen idee waarom.
Wolletje is toch vooral een Alwero bodywarmer en alles van Dilling?![]()
Hahaha ja ik doe dat dus wel met m’n wollen dekens en schapenvellen, maar die mensen op insta leggen hun ‘wolletjes’ heel zachtjes op het sneeuw en denken dan dat die sneeuw zo schoon gaat maken? Dan kan je net zo goed niks doen.
Hoe moet het dan? Had het ook gezien en was al van plan morgen m’n onderleggen in de sneeuw te leggen ![]()
Zoals ik het van een vriendin heb geleerd is dat als het ding helemaal van wol is dan ‘druk’ je het in de sneeuw en gooi je er ook sneeuw bovenop, ff laten liggen en dan uitkloppen en drogen. Met schapenvellen (dus leer aan één kant) ook in het sneeuw drukken, maar leer obviously niet nat laten worden.
Als je je deken of whatever een beetje op het sneeuw drapeert komt de sneeuw alleen op de oppervlakte en vuil zit meestal wat dieper.
Al mijn nekharen gaan ook overeind bij het woord ‘wolletjes’, huuuu. En ik geloof ook niet in dat ‘zelfreinigend’ zijn.
Het verhuisbedrijf vroeg vandaag naar het aantal dozen??? Hoe moet ik dat nu al weten ![]()
Ja 30 min gedaan met wollen hemden en het werkt!
ik heb de hik ![]()
Viaplay of een ander pakket bij ziggo aanzetten is easy peasy maar het opzeggen is een ander verhaal. Plus een foutmelding als je het dan eindelijk gevonden hebt
Urghhh
Bij ons kwam er iemand langs om te kijken welke/hoeveel spullen we hadden. Op basis daarvan maakten ze een schatting hoeveel dozen we nodig hadden en werd een offerte gemaakt.
Het is in ieder geval meer dan je denkt. Wij woonden in een klein appartement en waren daardoor gedwongen best beperkt in de hoeveelheid spullen die we hadden (de ‘babykamer’ was alleen een commode en een bedje). Toch geloof ik dat wij tussen de 40 en de 50 dozen zaten.
(Maar ik blijf erbij dat het inhuren van verhuizers echt een topbeslissing was. Niet goedkoop maar elke euro waard)
Ja verschrikkelijk. Die foutmeldingen heb ik ook altjd!
Van die filmpjes waarin mannen vrouwen nadoen (belachelijk maken) met zo’n domme handdoek op hun hoofd.
Hoe maak je je wolletjes schoon als er geen sneeuw is?
Meenemen op skivakantie.
Hier een bereken ding: Hoeveel verhuisdozen heb je nodig? Bereken het hier | Klustip
Maar wij hadden er rond de 100. Twee personen, 100m2, geen zolder of garage.
Ben op een gegeven moment gestopt met tellen en bijhouden wat erin zit omdat de laatste 20 dozen bijv toch alleen maar kleding en keukenspul was wat je snel weer uitpakt.
Maar er komt vooral heel veel uit je keuken, kasten en schuur. Soms zit een doos snel vol met 2 of 3 dingen als het om grotere items gaat, dan gaat t wel snel.
14 zegt ie bij mij, dat is ook wel weer erg weinig??
Geen ergernis maar meer verwondering; Ik heb een overbuurman die gisteren echt wel 5 keer zijn oprit sneeuwvrij heeft gemaakt. Toen ik ging slapen zag ik hem weer bezig. In de ochtend zet hij zijn auto aan om te ontdooien, maar rijd er verder niet mee. Echt man, accepteer dat het sneeuwt ipv midden in een sneeuwstorm met je sneeuwschuiver bezig te gaan.
Normaal ben ik geen gluurder maar nu ik toch thuis werk en ik het heel mooi vind kijk ik gewoon vaker naar buiten.
@Luzarl dat kan nooit tenzij je minimalist bent met 1 vork ofzo. Oja bij mij geeft ie ook veel minder aan dan ik daadwerkelijk had. Nou daar heb je niks aan dus ![]()