Ja, precies dat en ook dan weer wat dat met mensen doet. Ik heb afgelopen maand echt op veel plekken gehoord (en dit speelt natuurlijk al jaren) dat er te weinig capaciteit is en soms denk ik: maar dit kan niet/heeft serieuze gevolgen?
Ik heb een nee sticker op de brievenbus en online aangegeven dat ik die folders niet wil. En toch krijg ik ze. Zo irritant. Ze gaan direct de papierbak in en vind het zo nutteloos.
Hier moet je het online afmelden via inmijnbus.nl, heb je dat al geprobeerd?
Ja daar had ik het gedaan. Net maar nog een keer. Maar denk ook, die bezorger ziet die sticker ook.
Ik heb nav bericht bij spotta melding gemaakt dat ik een sticker heb en online afgemeld en alsnog de folders krijg.
Edit. Misschien flauw voor de bezorger maar die sticker hangt er al een tijdje.
Het irriteert me vooral dat geen capaciteit in ik gok 8/10 sectoren eigenlijk betekent: we willen geen geld uitgeven aan personeel ![]()
Ivm de gladheid had ik de afgelopen dagen zaagsel gestrooid op mijn buitentrap. Dat werkte prima maar nu het dooit is het zo smerig en een gedoe om op te ruimen.
In mijn werkveld (publieke sector) is dat een gevolg van bezuinigingen en geen kwestie van niet willen helaas.
De makelaar van mijn huisbazin wil dat ik op de laatste dag van mijn huurcontract voor 14u beschikbaar ben voor een plaatsbeschrijving en dat ik om 14u30 ten laatste de sleutels afgeef.
Maar ik verhuis op die dag.
Ik ben eerst tegen mijn zin akkoord gegaan maar godverdomme ik ga geen extra stress toevoegen aan een dag die al zwaar gaat zijn omdat zij de nieuwe huurder de sleutels willen geven op een dag waarop ik nota bene nog betaal.
Dus ik heb teruggebeld.
Doei.
True maar egens along the line kiest íemand ervoor dat die bezuinigingen op het gebied van personeel plaats moeten vinden
Dat is zo maar er wordt ook op andere gebieden dan personeel voldoende bezuinigd ![]()
Omg huisbazin, vind ik ergens zo schattig.
Man of vrouw ik zeg altijd huisbaas:
- Ja ik zeg alleen huisbaas
- Nee ik zeg ook huisbazin
0 stemmers
Maar wij moesten het meestal onze huurbaas noemen in de studententijd.
De enige huisbaas die ik heb gehad leek op Mrs Trunchbull va Mathilde dus we noemden haar altijd Agatha. ![]()
Ik woon tijdelijk nog samen met mijn ex, totdat hij een andere woning vindt. Het gaat op zich wel oké, maar ik merk nu pas hoe dodelijk vermoeiend zijn inconsistentie is. Eerst lust hij geen champignons, daar houd ik rekening mee, en dan krijg ik ineens te horen, terwijl ik champignons voor mezelf heb gebakken, dat hij ze ook wil en ze altijd al lekker vond. Geen probleem natuurlijk, maar het is heel vermoeiend om steeds bij alles te denken: “hè? Heb ik het nou mis?” En dit soort dingen gebeuren meerdere keren per dag, dat hij beweert dingen niet te hebben gezegd. Ik moet het gewoon loslaten, maar onbewust probeer je toch met iemands voorkeuren rekening te houden, maar die voorkeuren veranderen dus steeds.
Het is in ieder geval wel heel duidelijk dat we absoluut niet bij elkaar passen, dat is wel winst.
Sounds like you dodged a bullet! ![]()
klinkt als aandachttrekkerij eigenlijk
Klinkt als mijn peuter! Fijn dat je daar binnenkort vanaf bent.
Dat ik een jaarvoorraad originele Microgynon 30 heb besteld bij mijn nieuwe apotheek en dat zij er dan weer de goedkoper versie van maken terwijl ik daar niet goed op heb gereageerd in het verleden. Was even vergeten dat ik elke keer na overstappen de apotheker moet overtuigen. ![]()
Lang leve preferentiebeleid vd verzekering. Apotheker kan er weinig aan doen. Huisarts moet dan “medische noodzaak” aangeven bij het recept.
Thanks, zal ik de huisartspraktijk ook gelijk even een mailtje sturen.