Waar erger je je aan? #20

Ok, Theo Maassen.

https://youtube.com/shorts/jLmzV9NNYn0?si=V-LSZFMQep2TGtlC

3 likes

Omg ik had juist speciaal een afgedragen kapotte (meerdere gaten) onderbroek met chloorvlekken naar mijn abortus aangetrokken. Want ik wilde geen abortusonderbroek in mijn kast daarna hebben (emotioneel) en deze kon ik dan mooi gelijk weggooien. Maargoed tijdens de narcose toen ze klaar waren hebben ze die uit mijn bakje gepakt en weer bij me aangetrokken omdat ik maandverband moest dragen blijkbaar. De schaamte toen ik erachter kwam.

En ja ik weet ook niet waarom ik überhaupt dat soort onderbroeken niet gelijk weggooide, de tijden zijn veranderd iig

8 likes

Ik heb geen idee, hij is denk ik ergens in de 50 ofzo, ik ken de man verder niet zo goed, ik woon hier zelf net een aantal maanden.

2 likes

Wat heftig voor je. Denk niet dat ze er maar iets bij dachten of onthouden hebben dat jij zo’n onderbroek aan had.

Kan er wel om lachen hoor, anders had ik het niet in deze context gedeeld. Hmm misschien dat ze wel even opkeken maar het boeit me inmiddels niet meer haha.

4 likes

Ja, meestal wel, maar soms ligt 'ie in de badkamer. En het ligt ook tussen boeken, een wekker, een glas water en oordopjes :laughing: als er echt paniek is weet ik niet hoeveel tijd ik zou nemen om het te zoeken, ik zou, als ik m’n bril niet meteen kan vinden, gewoon zonder lenzen of bril naar buiten gaan.

6 likes

Blinde paniek pur sang.

24 likes

Ik ben mijn bril al bijna dagelijks kwijt zonder dat er brand is. Ik zie mezelf al in een kamer vol rook naar mijn bril graaien tussen de leeslamp, wake-uplight, vijf potjes vitaminepillen, waterfles, drie boeken, oordoppen, telefoon, stekkerblok en handcrème op mijn nachtkastje, volgens mij ben ik tegen die tijd al krokant

8 likes

thuiswerken terwijl iemand anders vrij is, omg, ik wist niet dat het zo irritant was. Ik zit hier te gebogen over “complexe zaken”, maar ik voel de chillmodus en lanterfanten gewoon door het plafond heen (ik wil ooook :sleepy:). Voordeel is wel dat ik bediend word.

5 likes

Ik moest 3 maanden geleden ineens met de ambulance mee en toen ik dat hoorde heb ik idd nog snel een schone onderbroek aan gedaan. Baalde ook echt dat ik geen tijd meer had om te douchen, want ja dat is het belangrijkste als je met enige spoed naar het ziekenhuis moet.

Voor de context, dit was 's ochtends vroeg en net wakker, dus liep nog in pyjama.

3 likes

Zijn er zoveel mensen die uit hun bekkie meuren?

1 like

Andersom vind ik het ook tering irritant. Lekker een dag vrij zijn op de werkdag van de ander maar dan nog niet het huis voor je alleen hebben omdat de ander thuiswerkt.

6 likes

Maar helpt tanden poetsen dan wel als het komt doordat ze ziek zijn? Ik vraag het omdat ik het ook wat ruik bij iemand uit mijn omgeving die ziek is.

1 like

Ligt echt helemaal aan de situatie en soort ziek zijn etc

3 likes

ja daar kan ik niet over mee praten :frowning: Maar lijkt mij ook MEGA irritant. Ga weg, ik wil pizza eten o pde bank en met rust gelaten worden.

1 like

Toen mijn moeder echt op het randje van de dood zat en ze met spoed naar het ziekenhuis moest hielp ik haar met aankleden, maar vond ze kleding die ik had uitgekozen niet goed genoeg. Ze wilde per se één of ander glittervest aan. Wat een diva. :rofl: We plagen haar er nog wel eens mee. (Gelukkig gaat het nu goed met haar)

57 likes

Ik was echt heeel chagrijnig dat ik van de verloskundige kleding aan moest toen ik naar de auto moest omdat ik aan het bevallen was. Ik had denk ik een shirt en onderbroek aan en was het liefste daarin gewoon naar de auto gelopen. Ik woonde aan de drukste winkelstraat van m’n stad en het was een heerlijk zonnige vrijdagmiddag, ik heb nog weeën op staan vangen leunend op de auto, dus ze had gelijk dat ik beter een joggingbroek aan deed, maar oh wat een pijn.

3 likes

Haha sorry moest een beetje lachen, zo kapot droog alsof je een kind was dat werd aangesproken door haar moeder :joy::joy:

7 likes

Ik ben al blij met überhaupt een onderbroek! Ik doe planbaar onderzoek waar nooit spoed bij zit, en de hoeveelheid mensen zonder onderbroek vind ik soms echt verbazingwekkend.

Vooral mannen. “Oh huh, moeten jullie ook bij mijn benen? Ja, ik draag nooit ondergoed, dat zit niet lekker.” Verder zie ik soms echt bijzondere strings, met van die muizenoren eraan enzo :joy:.

12 likes

Bah doen ze dat niet met opzet??