Die zullen er vast ook zijn. Maar ik doe slaaponderzoek en als je de folder niet leest, is het niet direct logisch dat daar benen bij betrokken worden.
Is je abo net verlengd/aangepast of staat er nog een rekening open? Kan bijv ook zijn dat de status van de factuur nog open staat, maar ze het nog niet hebben geïncasseerd.
Hahaha ja ik ook! Maar ik droeg alleen een grote handdoek om me heen geslagen. Nu denk ik ook echt: hoezo dacht ik dat ik zo naar het ziekenhuis kon gaan? Maar in het midden van de weeënstorm boeide me dat echt geen reet en wilde ik alleen maar zo snel mogelijk weg.
De lush winkel. Ik vind de producten en alles heel leuk, maar in de winkel iets uitzoeken is gewoon niet te doen. Iedereen springt op je, als je zegt ik kijk gewoon even rond ik vraag wel hulp als ik het nodig heb (dan word je ook goed geholpen wel).
Letterlijk elke verdieping word je belaagd, ik zei tegen iemand ik zoek niks ik wil gewoon even rond kijken/ruiken. Zegt de medewerker gewoon, is goed ik kom zo wel even met je kletsen.
Nee rot op!!! Deze marketingstrategie werkt bij mij echt averechts
ligt er wel erg aan welk filiaal, mij laten ze meestal na 1x vragen wel goed met rust hahaha (den haag). maar verder eens, wel eens op andere plekken meegemaakt, zo amerikaans brrr
Haha wat
Ja ik dacht echt wajow, is het niet duidelijk?? Ben toen hij begon met kletsen snel weggesprint. Niks gekocht in de winkel nu helaas, maar goed voor de portemonnee.
Haha dit heb ik echt precies hetzelfde. VRESELIJK. 1x pakte ze meteen mijn hand vast bij binnenkomst om er een cremepje op te smeren, HEB IK HIER CONSENT VOOR GEGEVEN?? Was bijna meteen weer de winkel uitgerend. Blijf uit mijn aura ![]()
Ik snap dit dus ik lig dan of de hele dag op de bank (vervelend) of ik ga het huis uit (het komt alleen om de week een dag voor). Vandaag m’n vriend bediend.
Ik snap echt niet waarom ze dit blijven doen, niemand zit hier toch op te wachten.
De laatste keer kwamen er 4 medewerkers vragen of ze konden helpen in de 1/2 minuten dat ik in de winkel was, toen ben ik weggelopen omdat ik dat zo irritant vond. Sindsdien nooit meer een Lush ingelopen.
Ik weet niet of ik me eraan erger dat ik slecht gezichten kan herkennen in series en films of dat men soms twee acteurs die heel erg op elkaar lijken in één serie stopt.
In het Gouden Uur seizoen 1 zit deze man:

En in seizoen 2 zit deze man:
Ik heb dus het halve seizoen 2 gedacht dat de agent uit seizoen 1 blijkbaar was overgelopen naar de terroristen maar vond het zo’n random verhaallijn. De echte persoon 1 komt dus niet meer voor in seizoen 2 wat mijn verwarring nog groter maakte.
Overigens zijn ze op de foto’s niet even kaal maar in de serie wel.
Edit: denk dat het ook vooral het probleem is dat de ene dus in seizoen 1 zit en de ander in seizoen 2 en er zit >1 jaar tussen het kijken van die seizoenen. Als ze allebei in 1 seizoen hadden gezeten had ik er denk ik minder last van gehad. Maar nu dacht ik over man 2 toen ie in beeld kwam in seizoen 2 aflevering 1 van o ja dat is die agent.
- Jij kan slecht gezichten herkennen
- Ze moeten niet twee mannen die zoveel op elkaar lijken in een serie stoppen
0 stemmers
Je hebt 2 keer dezelfde foto ingevoegd.
Edit: ja nu niet meer natuurlijk.
Ik ben echt heel erg boos op mijn vriend. Hij is uit eten met vrienden vanavond. Ons kind had echt een mega tantrum op straat en thuis. Toen ze eindelijk in bed lag was ik daardoor nog helemaal geïrriteerd en overprikkeld, appte dingen naar hem en ook o.a. dat ik niks te eten had. Zegt hij ik bestel wat voor je. Dus ik zeg nee ik wil geen warm eten, bel me maar als je onderweg naar huis bent (voor iets van het tankstation). Appte hij daarna een pagina van domino’s door van wanneer mn bestelling binnen kwam.
Ja waar slaat dat op?? Het is dan geen pizza maar het is allemaal eten waar ik absoluut geen zin in heb ik zei ook duidelijk dat hij niks hoefde te bestellen.
Dus ik krijg dadelijk ijs, een milkshake en kaneeldingen terwijl ik dat helemaal niet wil en hij is boos dat ik boos ben. Snap dat het lief bedoeld is maar ik vind dit zo zonde van het geld en van mijn avond nu.
En uiteindelijk heb ik nog steeds geen chips terwijl ik daar zin in heb.
Dat je overal Bois imperial ruikt
Zo’n specifieke geur. Ik vind hem heel indringend
Dat ik nu nog uiteraard een volledig gedicht eruit moet stampen, maar ik vind het zo lastig om alles aan elkaar te breien. Heb nooit een goed verloop in mijn gedicht
Een vriendin van mij is echt zo raar aan het doen.
Ze kwam er laatst achter dat ik iets irritant vind wat mijn vriend doet terwijl het nergens over gaat dat ik het irritant vind.
Het is echt in de categorie hij doet eerst zijn linkersok aan en dan zijn rechtersok.
Mijn vriend weet dat ik dit irritant vind en houdt er (super lief) ook rekening mee om het niet te doen. Hij doet het alleen vaak onbewust. Maar we maken er dus ook heel vaak grappen over en het is niet dat ik tegen hem zeg doe niet zo irritant of zo.
Een tijd terug was ze dus hier, hij deed het weer en wij hadden een grap daarover en legde ik uit wat het was. En nu heeft ze haar levensmissie er van gemaakt om mijn ‘probleem’ op te lossen of zo?! Ze begint er elke keer weer over.
Ik kreeg vanochtend een app van een half a4tje met tips over hoe mijn vriend zich kan verbeteren. Maar ook teksten met je moet wel voor jezelf kiezen. Laat je niet in de weg staan. ![]()
![]()
Ehm meid are you ok?! Het is mijn non probleem
en het gaat echt nergens over.
En nu net krijg ik een app om te vragen of ik het al met hem heb besproken. NEE hahaha
echt laat mij met rust.
wel benieuwd wat voor non probleem het werkelijk is
ik denk aan vingers knakken
nagelbijten
of ranzige dingen
Net als bij Rituals. Altijd 3 mensen binnen 1 minuut die je willen helpen. En dan zeg je nee dankje ik kijk alleen even en dan komen ze 3 seconde later terug met thee??
Nee gelukkig niks ranzigs! Hij ‘trommelt’ vaak met zijn vingers als er bijvoorbeeld muziek is op de maat of als hij blijkbaar een liedje in zijn hoofd hoort gewoon random ![]()
Ik vind het vooral irritant als we een film zitten te kijken of in bed liggen en zijn hand ligt op mij en die vingers beginnen ineens te bewegen alsof ik een piano ben ![]()