Ik kan deze geur niet meer aaaaaan en het is overal
@FredPaillet heb jij hem daarom ook verkocht ![]()
Ik kan deze geur niet meer aaaaaan en het is overal
@FredPaillet heb jij hem daarom ook verkocht ![]()
Ben allang blij dat ze geen kopje thee meer aanbieden want wtf was dat
Oh bij ons doen ze dat nog steeds ![]()
Ik kan me dit helemaal voorstellen wel! Mijn man heeft de irritante gewoonte om met zijn benen wippen/strekken. Maar dan heb ik continu dat gewiebel + een been in mijn ooghoek. En dat is echt een non-probleem, maar ik kan me er zo aan ergeren
.
Oh daar zou ik ook slecht op gaan ja
brb ik ga even een half a4tje met raar advies naar je sturen ![]()
#sterkte
Ik heb een keer online ervaringen van oud-Lush medewerkers (in de UK) gelezen en blijkbaar is dit iets wat er heel erg ingestampt wordt tijdens de training. Je moet blijven âengagenâ met de klant, ze producten laten voelen/testen/ruiken. Doe je dat niet (omdat je merkt dat de klant daar geen behoefte aan heeft) dan wordt je daar op aangesproken door je leidinggevende.
Weet niet of het hier in Nederland ook zo extreem is. Niemand toevallig ooit bij Lush gewerkt?
Werk niet bij Lush, wel in die branche, maar schijnt uit allerlei onderzoeken dat elke keer engagen met de klant uiteindelijk wel werkt en ze daardoor meer kopen. Als een klant alleen kijkt en iets uitzoekt pakken ze 1 ding, maar een goede verkoper (en die zijn er niet meeeeeega veel) weet dan op een hele leuke en fijne manier met jou in gesprek te gaan en je een bijpassend product te adviseren bij hetgeen je al wilde kopen waarbij ze niet pushen. De groep mensen waarbij die aanpak werkt is dus groter (en uiteindelijk leveren ze meer geld op) dan de groep die dit kut vindt.
Ik vraag me alleen af waar ze die onderzoeken hebben gedaan en hoe Lush aan hun info komt, want ik heb echt nog nooit iemand ontmoet die de aanpak van Lush fijn vindt.
Heeft je vriendin nog niet aangeboden om zelf met hem in gesprek te gaan? Ik heb iemand in mijn omgeving die dat doet, daar kun je niks tegen zeggen want dan is het âik wil het gesprek wel aangaan als jij niet durftâ
âŹ7,35 voor een retour ![]()
extra zuur omdat de maat anders valt terwijl het exact hetzelfde model broek is die ik al thuis heb, maar dan een andere kleur. Echt fucking irritant
Heb een mooi shirt besteld bij Sezane, wilde hem al een tijd hebben maar was uitverkocht omdat het meer een zomertop is. Dus nu was hij er eindelijk weer, en heb hem binnen. Gepast, perfect, en net nadat ik het kaartje eraf knip kijk ik op het label en zie ik dat je het met de hand moet wassen.
Ik haat dat echt en doe dat dus nooit, koop ook nooit kleding waarbij dat moet. Heb ook nog nooit iets bij Sezane gekocht (omdat ik een arme sloeber ben) en zag wel dat veel dingen wol zijn enzo. Maar dit is viscose, en ik had in mijn hoofd dat je dat gewoon in de wasmachine kon gooien. Blijkbaar niet volgens internet, dan krimpt het. En de maat is nu precies goed, dus dat wil ik niet.
Misschien ga ik het toch proberen op lage temperatuur, op gentle en met wolwasmiddel. Ik ken mezelf en weet dat ik het anders toch nooit ga dragen als ik weet dat ik het daarna met de hand moet wassen.
Volgens mij kan je dingen van viscose weer op maat strijken (dus als het in de was gekrompen is, herstel je dat door het te strijken). Ik heb meerdere dingen van viscose die ik op 30 graden was en die krimpen niet of nauwelijks. Wel strijken dus.
Ik heb geen strijkbout of strijkplank
zou stomen hetzelfde werken, of mag dat dan weer niet?
Ik kwam er dus pas heel laat achter dat je dit weer goed kunt strijken. Heb een aantal keer kledingstukken weg gedaan omdat ik dacht dat ze enorm gekrompen waren omdat ik ze verkeerd gewassen had ![]()
Ik heb ook wel iets van viscose dat op de hand moet, maar het overleeft tot nu toe mijn woonprogramma in de wasmachine (met koud water en wolwasmiddel).
Goed om te horen! Dan ga ik dat proberen tegen die tijd. Ik was nieuwe kleding normaal gesproken altijd meteen, maar denk ik deze even niet was, zit geen rare geur aan ofzo. Het is wel 25% polyester geloof ik, maar die microplastics overleef ik wel een keer
Kan ik hem iig 1 keer aan in de lente / zomer voor ik het eventueel verpest haha
ik weet niet wat dit op jouw wasmachine inhoudt, maar ik zou erop letten of dat weken inhoudt en of je kledingstuk geverfd is. Een wolwas/handwas/fijne was programma maakt vooral schoon door de kleding lang te laten staan weken. Dit is niet fijn als er kans op uitlopen van kleuren is of als je twee verschillende kledingstukken tegelijkertijd was. Soms is het dan beter om het op het normale programma te wassen maar dan bijvoorbeeld 20 graden en/of weinig centrifugeren.
Geen idee, maar je moet het in elk geval wel ontkreuken, anders ziet het er niet uit (nog los van het krimpen). Bij mijn kledingstukken van viscose althans.
Maar dat dit erin zit scheelt bij mij iig al wat betreft het krimpen. 100% viscose koop ik niet meer, want krimpt en ik strijk niet (en kreukt mega erg). Maar als het gecombineerd is met bv katoen of polyester heb ik veel minder tot geen last van dat krimpen. Goed uitkloppen als t uit de was komt, dat scheelt al.
Bedankt voor de tips! @Peachpuff @ellegirltalk Nee het is gewoon één kleur, ecru dus dan was ik het gewoon met alleen wit / hele lichte dingen. Wordt een klein wasje dan. @FrozenFlame Ja dat hoopte ik al! Nou, moet vast goedkomen haha
Ik heb de GenAI settings bij Pintereset uitgezet omdat ik gillend gek werd van alle interieurfotoâs die
enhanced
zijn met AI, maar nu krijg ik alleen nog maar domme motivational quotes en slechte recepten? Echt niet boeiend meer om op te kijken.