Waar erger je je aan? #20

Ja is wel een officiëlere mijlpaal idd… bij 5 jaar hebben ze wel wat gedaan!

2 likes

Ik weet niet of jullie een CAO hebben maar vaak liggen dit soort dingen daar ook in vastgelegd.

2 likes

Wow ik vind dat zo lang!! Heb je ook verschillende functies gehad? Dan ben je gewoon 2/3 van dat bedrijf bestaat daar werkzaam!!

2 likes

Haha ja bizar hè? Zelfde functie maar wel voor wisselende merken. Soms denk ik ‘ik moet weg’, maar da’s weer voer voor een ander topic :joy:

@Keroppi nee hebben we niet! Maar ben er nu alweer helemaal oké mee.

3 likes

Ik heb blijkbaar mn ovenschaal niet goed afgespoeld/gewassen na het vorige gebruik, want mn ovenschotel van vandaag smaakt en ruikt naar afwasmiddel :clown_face:

Een reclame op NPO 1 voor een tv programma waarin Klaas Dijkhof ‘oorlogsdreiging onderzoekt’. Aub stop met random mannen tv programma’s geven

En de titel ‘Klaas aan het front’ maakt het nog erger

6 likes

Geeft helemaal deze vibes, haha:

9 likes

Ergernis aan mezelf: ik heb gisteren uitnodigingen gestuurd naar familie voor mijn verjaardag en nu vraagt iedereen natuurlijk wat ik graag wil hebben. Ik haaaat hoe ongemakkelijk ik dit vind. Wil dan eigenlijk gewoon zeggen dat ze niks hoeven te geven want ben zo bang dat ik mensen op kosten jaag. Maaaaar als ik dat doe krijg ik weer allemaal troepjes omdat iedereen toch per se iets wil geven. Echt een enorm non probleem dit natuurlijk en ik maak me er veel te druk om. Weet meteen weer waarom ik mijn verjaardag liever niet vier.

4 likes

Aan mezelf dat ik geen simpele IKEA handleiding kan volgen en aan IKEA dat ze blijkbaar kastjes maken die je niet meer uit elkaar kan halen als ze eenmaal in elkaar zitten.

1 like

Of een donatie aan een goed doel vragen!

3 likes

Ja zat ik ook aan te denken! Maar dan ben ik weer bang dat men zich verplicht voelt een bepaald bedrag te geven. Ik ben zo vreselijk vermoeiend :sweat_smile:.

@Dropveter oooh dat is een goede!

2 likes

Sorry :joy:

1 like

Ik probeer dan wat dingen in verschillende prijsklassen te geven en van specifiek tot categorie (lekkere thee ofzo)

2 likes

Mensen vinden het vaak gewoon leuk om een cadeautje te geven aan iemand. En kunnen ook echt prima zelf bepalen of ze iets willen geven en zo ja voor hoeveel/of ze samen iets gaan geven. Zou het juist irritant vinden als ik merk dat iemand zo betuttelend en moeilijk doet haha. Dus niet te veel over nadenken en gewoon een lijstje maken en zeggen wat je graag wilt hebben. Zonde van je energie haha

10 likes

Bon van een specifieke winkel vragen (ik vraag meestal hema, dus hoeft ook echt niet bijzonder te zijn) of gewoon een lijstje maken via lijstje.nl met verschillende prijsklassen. Ik zet er vaak ook wat duurdere dingen op, zodat mensen ook samen iets kunnen geven. Op dat lijstje zet ik vaak ook bonnen, dat als er niks tussen zit voor iemands budget, het zo opgelost is.

3 likes

OMG Knorr wereldgerechten is mijn guilty pleasure, don’t come at me (eigenlijk alleen de burrito’s en de kip romana, ik eet geen eens vlees meer maar toch). Ze waren in de aanbieding bij de Jumbo, 2+3 gratis. Tooop want dan zijn de burrito’s echt goedkoper dan wanneer je zelf alles koopt. Had ook die Kip Romana gekocht, maar de receptuur is veranderd HET IS ZO GOOR NU. Echt daarvoor zat er best een smakelijk sausje bij, daarom was het ook zo :sparkles: deluxe :sparkles: maar nu is het gewoon een zakje droge bloemkoolsaus. ZO GOOR. Ik ben echt boos. Je betaalt dan normaalgesproken 5 euro, 5 EURO, voor een zakje bloemkoolsaus en wat droge pasta. Echt pure oplichterij dit. :rage:

Ik moet het morgen ook nog eten :smiling_face_with_tear: en heb nog een pak. Die ga ik maar ergens doneren :rofl: /heelzwaarleven

12 likes

Wanneer gaan mensen stoppen met die 2016 trend het boeit me echt nulllllll

19 likes

Ik zie deze irritatie vaker vrijkomen komen dan de trend zelf. Dat mensen zich daar zo aan kunnen ergeren?

23 likes

Oh nee mijn hele instagram staat er nog steeds vol mee, ik vind het gewoon heel erg saai om te zien? Het interesseert me echt helemaal niks wat iedereen 10 jaar geleden deed. Het is vaak ook een beetje van ‘kijk hoe knap ik 10 jaar geleden was’ ofzo haha. Nou ja helpt me wel om minder vaak op instagram te zitten

4 likes

Ja dit doe ik nú inderdaad en dan verschillende prijscategorieën inderdaad. Maar vraag aan sommige mensen ook gewoon een bon van mijn favoriete winkel, dat heb ik mijn laatste twee verjaardagen gedaan zodat ik iets kan kopen (wel zelf bijleggen) wat ik echt graag wil.