Ik had dat ook en bij mij hielp het om deze wel aan te laten (die afgeleide signalen)
Verkoop je waarschijnlijk wel je ziel mee dus weet niet of je je daar ok bij voelt maar ik kreeg dan weer normale dingen te zien
Ugh ja die optie had ik inderdaad ook uitgezet⦠Echt irritant dat hij nu ineens doet alsof hij niet kan afleiden wat ik leuk zou vinden om te zien aan de hand van de god weet hoeveel plaatjes die ik over de jaren heen al gepind heb, maar daar per se ook info van andere sites voor nodig heeft. ![]()
Ja echt belachelijk
Wat vreselijk zo een persoon in je omgeving! Ook wel voor gekomen dat diegene dan echt het gesprek aan ging?
Dat zei die vriendin van mij gelukkig niet, moet ze ook niet proberen ![]()
Jazeker en dan denken dat ze de mensheid daar een groot plezier mee doet! Het wordt wel steeds minder want inmiddels staat ze hierom bekend dus je denkt wel een paar keer na voor je wat vertelt
Nederlandse popkoren
Mag ik dat rare advies ook? Hahah
Haha eerst vertellen wat je non-probleem is ![]()
Heel veel wiebelen met een been!
Dat ik blijkbaar een hele lading thee met peper heb gekocht. Wie verzint dat joh? Echt vies
welke is het??? vind spicy thee juist lekker!
Clipper Happy Mondays en volgens mij Spiced up chai ofzoiets. Die chai is nog wel te doen maar die happy mondays vind ik toch iets minder happy ![]()
Oh das mn favoriet! Eindelijk een beetje smaak aan thee
Haha die Monday vind ik ook lekker maar het is wel echt een typisch smaakje
@Kauai Oh echt? Ik hou normaal qua eten wel van spicy maar hoef dat toch niet per se in mijn drinken
Juist mn favo thee!
Waarom kan je de eerdere seizoenen van Maestro nergens terugkijken?
Ik heb dit al die jaren gemist, nu het huidige seizoen wekelijks gekeken en ik wilde dus eens de eerdere seizoenen bekijken. Die staan dus niet op NPO Start, terwijl het gewoon een programma van AvroTros is?
Heeft volgens mij met auteursrecht op de stukken te maken, dat wordt voor een bepaalde periode afgekocht maar niet oneindig
Omg ik ben jarig vandaag en ik zou eigenlijk niet zoveel doen want had niet verwacht hier te zijn en vond het ook wel ok ofzo (woon niet in NL, zou eigenlijk donderdag terug vliegen maar dat ging niet door het weer). dacht ik ga gewoon taart eten met mān moeder en vriend prima. Hadden zij achter mān rug om allemaal vrienden van mij gevraagd ook taart te komen eten dus ik kwam terug van mān dansles en opeens zaten bijna al mān vrienden bij mān moeder in de woonkamer, zo leuk ![]()
![]()
Happy bday!!