Waar erger je je aan? #20

Nederlandse popkoren

3 likes

Mag ik dat rare advies ook? Hahah

1 like

Haha eerst vertellen wat je non-probleem is :smiley:

Heel veel wiebelen met een been!

2 likes

Dat ik blijkbaar een hele lading thee met peper heb gekocht. Wie verzint dat joh? Echt vies

4 likes

welke is het??? vind spicy thee juist lekker!

4 likes

Clipper Happy Mondays en volgens mij Spiced up chai ofzoiets. Die chai is nog wel te doen maar die happy mondays vind ik toch iets minder happy :sweat_smile:

3 likes

Oh das mn favoriet! Eindelijk een beetje smaak aan thee

6 likes

Haha die Monday vind ik ook lekker maar het is wel echt een typisch smaakje

2 likes

@Kauai Oh echt? Ik hou normaal qua eten wel van spicy maar hoef dat toch niet per se in mijn drinken

2 likes

Juist mn favo thee!

3 likes

Waarom kan je de eerdere seizoenen van Maestro nergens terugkijken? :rage: Ik heb dit al die jaren gemist, nu het huidige seizoen wekelijks gekeken en ik wilde dus eens de eerdere seizoenen bekijken. Die staan dus niet op NPO Start, terwijl het gewoon een programma van AvroTros is?

3 likes

Heeft volgens mij met auteursrecht op de stukken te maken, dat wordt voor een bepaalde periode afgekocht maar niet oneindig

7 likes

Omg ik ben jarig vandaag en ik zou eigenlijk niet zoveel doen want had niet verwacht hier te zijn en vond het ook wel ok ofzo (woon niet in NL, zou eigenlijk donderdag terug vliegen maar dat ging niet door het weer). dacht ik ga gewoon taart eten met m’n moeder en vriend prima. Hadden zij achter m’n rug om allemaal vrienden van mij gevraagd ook taart te komen eten dus ik kwam terug van m’n dansles en opeens zaten bijna al m’n vrienden bij m’n moeder in de woonkamer, zo leuk :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

88 likes

Happy bday!!

2 likes

lol ik zie met jouw reactie pas dat ik dit in waar erger ik me aan gepost heb ipv wjekw - dit was voor de verandering GEEN ergernis ten gevolg van het stilvallen van het halve land door de sneeuw!!

9 likes

Oh ja dat klinkt eigenlijk wel logisch… Dan begrijpelijk, maar wel jammer :sob:

1 like

Ik heb bij Lush in Nederland gewerkt. Hier wordt er ook echt erg gepusht op mensen meteen aanspreken en demos geven etc. Het is letterlijk waar je op beoordeeld wordt als medewerker. Ik beloof jullie, wij vinden het allemaal zelf net zo irritant. We hebben al 100x aangekaart dat mensen het niet altijd prettig vinden (er zijn wel mensen die het oprecht leuk lijken te vinden en dan denken dat je hun bestie bent haha),maar het blijft " “verplicht” omdat het dus wel echt werkt. Als je iemand zover krijgt dat je een leuk gesprekje kan voeren, ook al begonnen ze de client journey een beetje onwillend (en dat gebeurt dus echt wel vaak), dan verkoop je deze persoon sneller een product. Het is een hele Amerikaanse stijl daar is deze manier van benaderen veel meer de standaard.
Ik ga zelf nu (werk er al bijna 5 jaar niet meer) nauwelijks nog een winkel in omdat ik het ook vet irritant vindt haha.

13 likes

De winkel in Amsterdam is ook echt een soort koortsdroom vind ik

2 likes

pff ja, ik werkte gelukkig in een veel kleinere winkel. Die in Amsterdam is zelfs als medewerker erg chaotisch. Ze waren daar ook veel strenger, dan mocht je bijvoorbeeld je hele shift alleen bij de badbommen staan. In een kleinere winkel mag/kan je tenminste nog een beetje afwisselen in de gesprekjes die je met mensen hebt.

1 like