Denk niet dat die manager er veel aan kan doen, ik zou gewoon een klacht indienen bij AH zelf en zorgen dat meer mensen dat doen.
Aan die hoerige kut Trump
Pfoe ja, ik heb dit ook continu. Er moet toch iemand kunnen ingrijpen? Hoezo werd Britney onder toezicht gesteld en loopt deze ouwe gek de hele wereld te bully-en.
Totaal rare vergelijking ik weet het maar toch.
Zou ik zeker alsnog doen! En eventueel om specifieke producten vragen. Ik heb zelf weleens geklaagd nadat de gv diepvriespizza’s plaats hadden gemaakt voor het reguliere kerstassortiment en dat vonden ze toen een valide punt. Pizzas were brought back
Verschilt misschien een beetje per winkel hoe veel invloed de manager hierop heeft, maar het signaal is belangrijk genoeg en vaak willen ze echt wel meedenken!
Nou wie weet! En anders ga ik gewoon mijn favo producten online bestellen. Waarschijnlijk als er iets blijft zullen het ook niet de gezondste opties zijn ben ik bang.
Ik shop ook wel bij glutenvrijewebshop e.d. maar een koekje, muesli en pasta bijvoorbeeld moet toch minimaal voor handen zijn in de supermarkt.
Ik heb het wel eens gevraagd bij onze AH om gebak in de vriezer te hebben (consenza appelgebak jummmm) en dat hebben ze toen ook in het assortiment opgenomen. Dus als het mee zit zijn ze meedenkend
Kleuter die zn zin niet krijgt.
Eentje met grootheidswaanzin.
Ik wil een land mama, een LAND!!!
Ja idd, mensen hebben vaak geen idee van wat een zinnig assortiment is, laat staan gezond (diepvriespizza aside). Dat maakt het argument nog sterker: ook gv mensen hebben recht op makkelijke toegang tot de basics. Als er dan weinig ruimte is, gebruik die dan in elk geval goed!
Ja helemaal met je eens. Maar denk dat er weinig besef is bij mensen die er niet mee te dealen valt. Wacht ook met smart op de dag dat er een vergoeding komt voor glutenvrij eten!
Je weet dat die er (indirect) via de belastingdienst is? Waarschijnlijk wel maar voor de zekerheid.
Ja weet ik maar heb er geen recht op helaas
Mocht het in de buurt zijn: bij mijn Lidl stond vandaag direct bij binnenkomst een gigantisch schap glutenvrije producten! Misschien geen lange termijn oplossing, dan toch wel een tip. Zo lastig voor jullie!
Zodra je een financieel partner hebt houdt dat ook op helaas. ![]()
Jumbo heeft de laatste jaren ook een groter assortiment gekregen trouwens. Ik bak hun GV brood altijd graag zelf. Voor de rest red ik mezelf vrij goed zonder speciale GV producten.
AH eigen merk sojasaus is nu ook GV trouwens. Die deed altijd nog wel pijn om van kikkoman te kopen haha.
Ja het las alsof ze helemaal niet van enige vergoeding wist, dus vandaar
Welk brood van Jumbo heb jij?
Deze! Ik snij het gelijk in plakjes, vries ze in en ik vind het lekker om ze dan geroosterd mee naar werk te nemen.
Kon hem gister al niet in de winkel vinden, maar online dus ook even niet leverbaar. Dus moet voor komende week even wat anders zoeken.
Wat herkenbaar dit allemaal. Ik ben recent verhuisd en toen ik zag dat er welgeteld één half schap glutenvrij bij mn nieuwe dichtsbijzijnde AH was stond het huilen me ook nader dan het lachen.
Om het positief af te sluiten: die GV kaasui bollen (in het verse schap) van de AH zijn echt amazing. Ook slecht leverbaar maar echt heerlijk.
Of de verse krentenbollen! Met een plak kaas.
Ik probeer een product te zoeken (een soort uitklapbare stoel, waar je op kan zitten en liggen) en alle resultaten, ook van gewone websites zoals bol, zijn producten die ik met foto-zoeken vind op temu/Ali
Ik wil geen dropship stoel ![]()
Dat is echt mijn guilty pleasure, haal die zo vaak als ik haast heb of gewoon lekker carbs trek heb.