Je kan gewoon vragen om producten alsnog te bestellen hoor. Doet elke goede supermarkt.
Ikea heeft er daar ook een paar van , als je zoekt op slaapstoel / slaapfauteuil
was een dagje Antwerpen en ging iets niet helemaal lekker met mân tramkaartje activeren in de app (was ondergronds toen ik probeerde dus even geen verbinding denk ik), natuurlijk ook NERGENS op station normale kaartjesautomaat
NATUURLIJK meteen daarna controle in de tram
boete van HONDERDZEVENENTWINTIG euro ![]()
![]()
echt een schandalig hoog bedrag
Stuur De Lijn een bericht waarin je vraagt of ze je boete kunnen annuleren. Voor een eerste keer willen ze dat wel doen.
Ik ben mân fucking Acne sjaal verloren in de metro ![]()
Ik ergerde me al aan mezelf dat ik per se die sjaal wilde en nu ben ik hem ook nog eens kwijtgeraakt.
Ah balen zĂšg. Ik raak ook sjaals kwijt de laatste tijd, weet niet hoe het komt en die dingen zijn hartstikke duur!
Ik let nu extra op als ik ergens wegga of ik alles heb.
Oh nee super balen!
Amsterdam? Lost & Found at GVB | iLost
Rotterdam heeft ook een iLost, maar staan geen sjaals op: Gevonden voorwerpen bij RET | iLost
@Pastiche ik zag vandaag dit in de nieuwe folder staan hopelijk
voor jullie komt alles weer terug of meer
Al gekeken maar helaas niet meer op gekomen ![]()
Er zat reclame voor de film Zootopia OP MIJN BANAAN.
Er komen zo rond kwart voor 8/8u monteurs. Monteurs in huis vind ik sowieso vreselijk (Waar is mijn suiker? Waar heb ik mijn melkcupjes verstopt? Of willen ze ook een havercappu?? Wat ga ik nu doen op dit tijdstip? Ik ga maar weer achter mijn laptop zitten en doen alsof ik werk terwijl ik hier aan het typen ben blablabal ongemakkelijk) en nu moeten ze ook nog in mijn kelder zijn waar ook mijn koelkast eerst uit moet (je kunt 'm gewoon naar voren schuiven dus zo dramatisch is het niet) en ik zit hier nog een bak taaie Skyr weg te kauwen dus hopelijk zit dat niet half op mijn gezicht zoals altijd. Ik was natuurlijk ook veel te vroeg wakker want ik schrok ineens wakker en dacht MONTEURS en toen was het half 7
Ik haat wachten hahaha. (beter dit dan ergens midden op de dag natuurlijk)

Oh en!! Ik heb gisteren een lading skincare gekocht en ik heb vreselijk zere ogen er van ;___; Ik denk dat het een retinol serum is, ugh.
Edit: ze zijn ook al dik te laat en ik zit hier al een half uur kantoortrut te cosplayen!! Pffft.
Ik zit ongeveer al 1.5u in de trein om nu weer terug te gaan naar huis i.v.m. een wisselstoring. ![]()
![]()
Oh dit is zo kut, ik heb 1 traject dat ik voor mân werk ongeveer 1x per twee weken moet afleggen en in de afgelopen 5 maanden is dat echt al 6x voorgekomen ofzo.
Zoân verspilde tijd en energie.
Heb dit gelukkig nog nooit gehad
, maar wat ellendig inderdaad.
7.44 de trein ingestapt in Breda, waren bijna bij Schiphol (zou ik om 8.38 aankomen haha) en nu weer onderweg naar Rotterdam. Alleen zijn er problemen met de spanning oid dus we gaan heel traag + staan steeds stil.
Dus ben benieuwd haha
Nou het is nog niet opgelost want er moet nog van alles afgegraven worden buiten mijn huis (ze hebben vorig jaar mijn water⊠aanvoer?? aansluiting?? vervangen vanaf de straat en nu het zo sneeuwde ging dat mega lekken want niet goed gedicht), maar het moest allemaal overlegd worden want misschien was het wel rondom de elektra blablabla, irritaaaaant.
Die nieuwe aansluiting was al vanaf het begin gezeik want toen ging het ook al meteen ergens verder in de kelder lekken. Terwijl dat daarvoor gewoon 70 jaar goed was waarschijnlijk
Zucht.
Mijn hormonen. Elke maand heb ik een mentale inzinking. Wil nu ALLES anders in huis. Wat een ellende ![]()
Voetgangers die oversteken zonder te kijken en dan boos naar jou als fietser gaan roepen⊠Kijk lekker zelf uit je doppen!!
Klinkt als de eerste jaren van ns âhiâspeed, toen was dit gewoon vrijwel iedere rit zo ![]()
Vreselijk zeg! We staan nog steeds stil ook en gaan geëvacueerd worden
Zit inmiddels al meer dan 3u in deze trein, waarvan 2u op dezelfde plek

