Waar erger je je aan? #20

Ik doe wel eens de klink omlaag als het vet lang duurt, om aan te geven dat er mensen staan te wachten en of je ff op wil schieten

6 likes

Alsof je voor de lol langer op de wc blijft dan nodig is?

29 likes

Onder werktijd soms wel

8 likes

Dit vind ik zo top he, dat zou ik vaker moeten doen. Soms bedenk ik me maar dan vind ik het te awkward om er dan toch om terug te komen. Maar no shame in je bedenken, zeker als het een onredelijk verzoek is :clap:

2 likes

Nee niet weer dit :sob:

1 like

Echt veel mensen zitten op hun telefoon op de wc. @Vaiana haha neeeee niet weer de discussie over vrouwen die te lang op de wc zitten.

1 like

Net teruggebeld door apotheek en kan zonder problemen morgen omwisselen. Was idd omdat het nog niet bekend was en ik net gewisseld ben van apotheek en HA.

Oké kan ik me niks bij voorstellen. Even poll gemaakt!

3 likes

Ja ik twijfelde ook eerst, maar de hoeveelheid ongemak dat dit mij zou bezorgen was echt veel groter dan mijn nood om niemand tot last te zijn.

De afspraak is ondertussen verzet naar de volgende dag om 9u. Zo hoort het.

7 likes

Nouja er waren nog genoeg toiletten over die vrij waren dus dat was nu niet het geval.

Oh nog een ergernis. Om een treuzelend persoon heen willen stappen en dat die persoon dan net ineens een stap opzij/ naar achter doet en je zo’n stomme botsing krijgt :joy::sob:

6 likes

Ik ben 10 jaar in dienst en er is (nog?) niks mee gedaan, we bestaan pas 15 jaar dus het is best een mijlpaal dacht ik.

Maar dan erger ik me eigenlijk weer aan mezelf, dat ik me hier aan erger :upside_down_face: ik geef m’n menstruatie de schuld van deze belachelijk emoties.

2 likes

In Nederland is het jubileum vaak pas bij 12,5 jaar, ligt aan de werkgever natuurlijk maar misschien komt het daardoor?

Edit: ook best ouderwets pas vanaf 12,5 jaar. Met de huidige arbeidsmarkt zou ik persoonlijk bij 5 jaar al een jubileum doen

8 likes

Ja is wel een officiëlere mijlpaal idd
 bij 5 jaar hebben ze wel wat gedaan!

2 likes

Ik weet niet of jullie een CAO hebben maar vaak liggen dit soort dingen daar ook in vastgelegd.

2 likes

Wow ik vind dat zo lang!! Heb je ook verschillende functies gehad? Dan ben je gewoon 2/3 van dat bedrijf bestaat daar werkzaam!!

2 likes

Haha ja bizar hù? Zelfde functie maar wel voor wisselende merken. Soms denk ik ‘ik moet weg’, maar da’s weer voer voor een ander topic :joy:

@Keroppi nee hebben we niet! Maar ben er nu alweer helemaal oké mee.

3 likes

Ik heb blijkbaar mn ovenschaal niet goed afgespoeld/gewassen na het vorige gebruik, want mn ovenschotel van vandaag smaakt en ruikt naar afwasmiddel :clown_face:

Een reclame op NPO 1 voor een tv programma waarin Klaas Dijkhof ‘oorlogsdreiging onderzoekt’. Aub stop met random mannen tv programma’s geven

En de titel ‘Klaas aan het front’ maakt het nog erger

6 likes

Geeft helemaal deze vibes, haha:

9 likes

Ergernis aan mezelf: ik heb gisteren uitnodigingen gestuurd naar familie voor mijn verjaardag en nu vraagt iedereen natuurlijk wat ik graag wil hebben. Ik haaaat hoe ongemakkelijk ik dit vind. Wil dan eigenlijk gewoon zeggen dat ze niks hoeven te geven want ben zo bang dat ik mensen op kosten jaag. Maaaaar als ik dat doe krijg ik weer allemaal troepjes omdat iedereen toch per se iets wil geven. Echt een enorm non probleem dit natuurlijk en ik maak me er veel te druk om. Weet meteen weer waarom ik mijn verjaardag liever niet vier.

4 likes