God ja, de Fyra, die heb ik vaak genomen en ik denk dat ie geen enkele keer op tijd is geweest.
Al die influencers die een “Japanse cheesecake” (lees: lotus speculoos koekjes in een bak yoghurt douwen) maken en daar een nutteloos filmpje over maken.
Ik kende dit niet
Is dit lekker? ![]()
Nou de combinatie speculoos en yoghurt zal vast lekker zijn maar dit is weer zo’n eetgestoorde hype met mensen die dan zeggen: dit smaakt echt precies als cheesecake.
Ja dat is lekker, haha. Ik doe vaak schuddebuikjes door mn griekse yoghurt en dat is echt lekker en eet makkelijker dan hele koekjes in je yoghurt steken, haha.
Ja maar met die trend doe je ze er toch een paar uur in zodat het lekker zacht wordt? Lijkt me wel echt lekker trouwens, maar het is geen cheesecake.
Gaat met die schuddebuikjes ook sneller, die worden best snel zacht.
Het is idd geen cheesecake, maar wel echt lekker.
Ik ga het proberen, klinkt kapot goed
Als je er beetje zuivelspread en vanille aroma erbij in doet smaakt het meer naar cheesecake.
Ja heel lekker. Ik doe het met vanille kwark
Ik zag een TikTok van Lisa de Koning waarin ze een product aanraadt. Ze eet hier zelf twee happen van, want het heeft veel calorieën.
Twee happen ![]()
Hier ga ik over dromen vannacht
En dan gooit ze het weg? ![]()
Zonder schaamte?
Mn beppe zou zich omdraaien in dr graf.
Huh? Waar zie jij dat ze het weggooit?
Was het in Rotterdam? Mijn moeder werkt namelijk oa op de afdeling gevonden voorwerpen van de RET, kan haar vragen of ze wil kijken. Tenzij het natuurlijk niet R’dam was.
ik krijg driedubbele tinnitus van het geluid in de bios mennn. ik zit met mn oordoppen/pods in en het geluid is alsnog veel te hard. bij filmhuis staat het echt op een veel normaler volume dan pathé
Wat lief! Nee helaas niet in Rotterdam en ook al gebeld met de vervoerder.
Ik doe dit ook altijd bij Pathé omdat ik dus al tinnitus heb, maar inderdaad vreselijk. Kan me niet voorstellen dat iemand dat chill vindt.
Achterin is ook de slechtste plek bij grotere zalen maar het allerergst zijn Bollywoodfilms. Kijk ik standaard met oordoppen in en dan voel ik het nog in m’n borst trillen. Mijn smartwatch geeft ook altijd decibelwaarschuwingen.
