Aan mezelf dat ik geen simpele IKEA handleiding kan volgen en aan IKEA dat ze blijkbaar kastjes maken die je niet meer uit elkaar kan halen als ze eenmaal in elkaar zitten.
Misschien aan iedereen een bon van dezelfde winkel vragen zodat je er zelf iets van kunt uitzoeken?
Of een donatie aan een goed doel vragen!
Ja zat ik ook aan te denken! Maar dan ben ik weer bang dat men zich verplicht voelt een bepaald bedrag te geven. Ik ben zo vreselijk vermoeiend
.
@Dropveter oooh dat is een goede!
Sorry ![]()
Ik probeer dan wat dingen in verschillende prijsklassen te geven en van specifiek tot categorie (lekkere thee ofzo)
Mensen vinden het vaak gewoon leuk om een cadeautje te geven aan iemand. En kunnen ook echt prima zelf bepalen of ze iets willen geven en zo ja voor hoeveel/of ze samen iets gaan geven. Zou het juist irritant vinden als ik merk dat iemand zo betuttelend en moeilijk doet haha. Dus niet te veel over nadenken en gewoon een lijstje maken en zeggen wat je graag wilt hebben. Zonde van je energie haha
Bon van een specifieke winkel vragen (ik vraag meestal hema, dus hoeft ook echt niet bijzonder te zijn) of gewoon een lijstje maken via lijstje.nl met verschillende prijsklassen. Ik zet er vaak ook wat duurdere dingen op, zodat mensen ook samen iets kunnen geven. Op dat lijstje zet ik vaak ook bonnen, dat als er niks tussen zit voor iemands budget, het zo opgelost is.
OMG Knorr wereldgerechten is mijn guilty pleasure, donât come at me (eigenlijk alleen de burritoâs en de kip romana, ik eet geen eens vlees meer maar toch). Ze waren in de aanbieding bij de Jumbo, 2+3 gratis. Tooop want dan zijn de burritoâs echt goedkoper dan wanneer je zelf alles koopt. Had ook die Kip Romana gekocht, maar de receptuur is veranderd HET IS ZO GOOR NU. Echt daarvoor zat er best een smakelijk sausje bij, daarom was het ook zo
deluxe
maar nu is het gewoon een zakje droge bloemkoolsaus. ZO GOOR. Ik ben echt boos. Je betaalt dan normaalgesproken 5 euro, 5 EURO, voor een zakje bloemkoolsaus en wat droge pasta. Echt pure oplichterij dit. ![]()
Ik moet het morgen ook nog eten
en heb nog een pak. Die ga ik maar ergens doneren
/heelzwaarleven
Wanneer gaan mensen stoppen met die 2016 trend het boeit me echt nulllllll
Ik zie deze irritatie vaker vrijkomen komen dan de trend zelf. Dat mensen zich daar zo aan kunnen ergeren?
Oh nee mijn hele instagram staat er nog steeds vol mee, ik vind het gewoon heel erg saai om te zien? Het interesseert me echt helemaal niks wat iedereen 10 jaar geleden deed. Het is vaak ook een beetje van âkijk hoe knap ik 10 jaar geleden wasâ ofzo haha. Nou ja helpt me wel om minder vaak op instagram te zitten
Ja dit doe ik nĂș inderdaad en dan verschillende prijscategorieĂ«n inderdaad. Maar vraag aan sommige mensen ook gewoon een bon van mijn favoriete winkel, dat heb ik mijn laatste twee verjaardagen gedaan zodat ik iets kan kopen (wel zelf bijleggen) wat ik echt graag wil.
In de podcast VSR (waar je je ook makkelijk aan kunt ergeren) hebben ze een theorie waarom 2016 zoân bijzonder cool jaar was voor mensen die nu saaie burgers met een rijtjeshuis zijn. Zij delen je ergernis. Vond dat wel vermakelijk om te luisteren.
ik vind m juist wel leuk
lekker nostalgisch
dit klinkt dan ook wel weer als een manier van VSR om zichzelf te verheven boven de rijtjeshuizelingen
Ik vind VSR sowieso tering hinderlijk om die reden
Als het heeft geregend kan blijkbaar de regenpijp niet al het water in 1x aan dus ik luister nu al anderhalf uur naar het leeg druppelen pok pok pok pok
Klinkt irritant maar ik wil er graag overheen: mijn huis is tweejarige geleden nieuw opgeleverd en het dak is nu al voor de vierde keer lek!!!
met alle gevolgen van dien
Ik heb mân auto ergens laten herstellen nadat er schade was gemaakt door een ander (aangesloten bedrijf bij mijn verzekering dus dacht zal wel prima zijn) en het is zoân SCHIJTbedriif qua communicatie en klantenservice. Echt ik ga als dit is afgehandeld zoân zure Google review en trustpilot review achterlaten en nooit meer daar heen.