Dat mijn vriend al-tijd voor allerlei gelegenheden speciaal bier cadeau krijgt. We moeten het altijd wegflikkeren omdat het over datum raakt, het neemt tering veel ruimte in en elke keer als er dan toch een deuk in de voorraad is geslagen wordt het weer aangevuld door een of andere feestdag of verjaardag. En meestal is een goede 50% uit zo’n standaard bierpakket niet eens te zuipen
En ik maar zeuren dat onze 100 jaar oude dak (ik overdrijf, gok 15 jaar) lekt. Verzekeraar draaien overuren denk ik.
Speciaalbier als cadeau is echt wat doucheschuim voor vrouwen is.
Oh dit is ook mijn ergernis. Mijn vriend en ik vieren onze verjaardagen vaak samen omdat we vlak na elkaar jarig zijn. Ik drink al jaren amper alcohol, maar toch krijgen we altijd drank cadeau. Mijn vriend drinkt thuis bijna ook nooit meer, dus we kunnen het heel vaak weg gooien. Zo zonde. Ik heb het één keer aangegeven, omdat ik dan nog liever heb dat mensen niks geven omdat ik het zo zonde vind om het weg te gooien. En dat viel niet helemaal lekker (iets met een gegeven paard… snap ik natuurlijk) en sindsdien krijgen we nog steeds elk jaar alcohol cadeau.
Ik snap dit eigenlijk helemaal niet. Je geeft toch iets in de hoop dat mensen dat leuk vinden/gebruiken etc.
Oh die snap ik helemaal, met alcohol.
Aantal jaren geleden was ik zwanger met mijn verjaardag. Dat wisten mensen toen nog niet (ik vertelde dat op mijn verjaardag) maar ik had begin dat jaar een miskraam gehad. Mensen wisten van die miskraam en dat we wel een actieve kinderwens hadden en ik daardoor al een tijd niet/weinig meer dronk. Ik kreeg wijn. “Ja dan had je maar eerder moeten vertellen dat je zwanger was” ![]()
Ik heb coeliakie en mijn Albert Heijn had een super fijn, groot assortiment. Ga ik net boodschappen doen en is heel dat schap leeg. Nu blijkt dat het fors gaat inkorten of zelfs verdwijnt. Wat een bagger zooi! Ik haat het hebben van coeliakie op dit moment zo intens!
Echt? En ze hebben nu juist sinds een jaar zo’n heerlijk groot assortiment! Ik huil met je mee.
(En net nu het maandag tweede halve prijs is)
Ja dat vond ik dus ook! En inderdaad die actie! Ga maar een AH verderop zoeken, kijken wat die nog aanbieden. Ben er boos en teleurgesteld over. Ik snap dat het niet zo goed verkoopt maar mensen met coeliakie moeten ook eten. Naast dat het bijna niet te betalen is, is het nu ook bijna niet meer te krijgen in de gewone supermarkt.
“Hey! Zijn jouw kinderen net zo verslaafd aan podcasts als jij? Luister dan nu naar Waar is Aapie?”
![]()
![]()
Ik was met mijn kleuterdochter een bouwpakket-huis aan het knutselen. Er zaten ook lampjes en een batterij bij, maar hoe we ze ook aansloten, die deden het niet. Daarom zouden we vanochtend naar een repair-cafe gaan, leek me voor mijn dochter ook wel een leuke ervaring.
Ik had het half-affe huis in een doorzichtige plastic zak in mijn fietsmandje gedaan, we gingen nog heel even naar de apotheek eerst en ik dacht 'het ziet er niet waardevol uit, dus het kan wel heel even in het fietsmandje blijven zitten ’
Maar toen is het dus gestolen…
Als je vaste klant bent daar zou ik in gesprek gaan met de supermarktmanager! Soms worden dit soort keuzes gemaakt en willen ze echt wel meedenken, maar als niemand in gesprek gaat lijken andere keuzes beter qua assortiment. Wie niet waagt…
Ja denk dat dat weinig indruk maakt. Ga er vanuit dat dit soort besluiten worden genomen vanuit een winstoogmerk en denk niet dat het veel uithaalt om hierover in gesprek te gaan. Besluit is genomen want het schap was al leeg!
Denk niet dat die manager er veel aan kan doen, ik zou gewoon een klacht indienen bij AH zelf en zorgen dat meer mensen dat doen.
Aan die hoerige kut Trump
Pfoe ja, ik heb dit ook continu. Er moet toch iemand kunnen ingrijpen? Hoezo werd Britney onder toezicht gesteld en loopt deze ouwe gek de hele wereld te bully-en.
Totaal rare vergelijking ik weet het maar toch.
Zou ik zeker alsnog doen! En eventueel om specifieke producten vragen. Ik heb zelf weleens geklaagd nadat de gv diepvriespizza’s plaats hadden gemaakt voor het reguliere kerstassortiment en dat vonden ze toen een valide punt. Pizzas were brought back
Verschilt misschien een beetje per winkel hoe veel invloed de manager hierop heeft, maar het signaal is belangrijk genoeg en vaak willen ze echt wel meedenken!
Nou wie weet! En anders ga ik gewoon mijn favo producten online bestellen. Waarschijnlijk als er iets blijft zullen het ook niet de gezondste opties zijn ben ik bang.
Ik shop ook wel bij glutenvrijewebshop e.d. maar een koekje, muesli en pasta bijvoorbeeld moet toch minimaal voor handen zijn in de supermarkt.
Ik heb het wel eens gevraagd bij onze AH om gebak in de vriezer te hebben (consenza appelgebak jummmm) en dat hebben ze toen ook in het assortiment opgenomen. Dus als het mee zit zijn ze meedenkend