Heb het nu op staan, maar tering wat is dit slecht. Niet alleen het medische gedeelte haha.
Ik heb ze om dezelfde reden maar bij de Jumbo gehaald maar die smaken echt nergens naar
Bellen via Whatsapp
Nou dat laat ze niet zien maar met die muizenporties staat de schimmel erop voor het op is dus ja ![]()
Jaaaa ik HAAT het als mensen dit doen
“Ja maar dan kost het me geen belminuten!!!” Vriendin leef jij nog in 2003 met beltegoed ofzo
Ik wilde voor het eerst een pakket met vinted go versturen. Was die locker die open ging vol met een ander pakketje
Nouja ik heb nu toevallig onbeperkt bellen omdat ik dat bij mijn abonnement kreeg, maar anders vind ik dat ook niet de moeite om extra voor te betalen.
Heb normaal gesproken wel genoeg aan die 250 minuten die ik eerst had. Maar soms bel je ineens een uur met iemand en dan kan het wel snel gaan. Het is jammer dat bellen via whatsapp idd vaak kut is.
Ik heb een irritant lied in mijn hoofd. En zal het de titel in de spoiler doen want zodra ik dat zie zit het de hele dag in mijn hoofd.
ik ga zwemmen in bacardi lemon van mart hoogkamer ![]()
Ik had door dit topic Happy Monday gekocht maar het is niet eens mild pittig, alleen maar citroen. Sad thursday.
En dan boos worden als je niet opneemt.
Die stomme whatsapp/signal belletjes ontvang ik ook niet op mijn apple watch, dus niet zeuren als ik je pas drie uren later terugbel omdat ik je oproep niet heb gezien.
Zijn ook altijd mensen met een slechte internetverbinding die dat doen.
Pakketbezorger die voor de tiende keer aangeeft dat ik niet thuis was, terwijl ik dat wel was
Was het ook niet zo dat van alle ziekenhuisseries Scrubs de meest medisch accurate was? (wellicht inmiddels ingehaald door The Piit?)
Ik dacht eigenlijk ER
Haha, ok, dan waarschijnlijk niet ingehaald door The Pitt ![]()
@Junebug85 Het schijnt echt Scrubs te zijn: The Most Accurate Medical TV Show Might Surprise You (als je googlet op “most accurate medical show” zijn er ook meer resultaten, het is niet alleen dit ene artikel)
Hoe moet het dan? Of zit er een linker en rechterkant aan ofzo?
Ja klopt. Minste sowieso House ![]()
@Krabsalade maarja het is Noah Wyle, die vergeef ik alles
vind het zo grappig dat ie 20 jaar later weer in een medische serie zit.
Je verwacht het niet, hahaha
