Waar erger je je aan? #20

Kleuter die zn zin niet krijgt.

3 likes

Eentje met grootheidswaanzin.

Ik wil een land mama, een LAND!!!

1 like

Ja idd, mensen hebben vaak geen idee van wat een zinnig assortiment is, laat staan gezond (diepvriespizza aside). Dat maakt het argument nog sterker: ook gv mensen hebben recht op makkelijke toegang tot de basics. Als er dan weinig ruimte is, gebruik die dan in elk geval goed!

2 likes

Ja helemaal met je eens. Maar denk dat er weinig besef is bij mensen die er niet mee te dealen valt. Wacht ook met smart op de dag dat er een vergoeding komt voor glutenvrij eten!

1 like

Je weet dat die er (indirect) via de belastingdienst is? Waarschijnlijk wel maar voor de zekerheid.

4 likes

Ja weet ik maar heb er geen recht op helaas

1 like

Mocht het in de buurt zijn: bij mijn Lidl stond vandaag direct bij binnenkomst een gigantisch schap glutenvrije producten! Misschien geen lange termijn oplossing, dan toch wel een tip. Zo lastig voor jullie!

3 likes

Zodra je een financieel partner hebt houdt dat ook op helaas. :melting_face:

Jumbo heeft de laatste jaren ook een groter assortiment gekregen trouwens. Ik bak hun GV brood altijd graag zelf. Voor de rest red ik mezelf vrij goed zonder speciale GV producten.

AH eigen merk sojasaus is nu ook GV trouwens. Die deed altijd nog wel pijn om van kikkoman te kopen haha.

2 likes

Ja het las alsof ze helemaal niet van enige vergoeding wist, dus vandaar

Welk brood van Jumbo heb jij?

2 likes

Deze! Ik snij het gelijk in plakjes, vries ze in en ik vind het lekker om ze dan geroosterd mee naar werk te nemen.

Kon hem gister al niet in de winkel vinden, maar online dus ook even niet leverbaar. Dus moet voor komende week even wat anders zoeken.

5 likes

Wat herkenbaar dit allemaal. Ik ben recent verhuisd en toen ik zag dat er welgeteld één half schap glutenvrij bij mn nieuwe dichtsbijzijnde AH was stond het huilen me ook nader dan het lachen.

Om het positief af te sluiten: die GV kaasui bollen (in het verse schap) van de AH zijn echt amazing. Ook slecht leverbaar maar echt heerlijk.

3 likes

Of de verse krentenbollen! Met een plak kaas.

2 likes

Ik probeer een product te zoeken (een soort uitklapbare stoel, waar je op kan zitten en liggen) en alle resultaten, ook van gewone websites zoals bol, zijn producten die ik met foto-zoeken vind op temu/Ali :neutral_face: Ik wil geen dropship stoel :angry:

4 likes

Dat is echt mijn guilty pleasure, haal die zo vaak als ik haast heb of gewoon lekker carbs trek heb.

2 likes

Je kan gewoon vragen om producten alsnog te bestellen hoor. Doet elke goede supermarkt.

6 likes

Ikea heeft er daar ook een paar van , als je zoekt op slaapstoel / slaapfauteuil

1 like

was een dagje Antwerpen en ging iets niet helemaal lekker met m’n tramkaartje activeren in de app (was ondergronds toen ik probeerde dus even geen verbinding denk ik), natuurlijk ook NERGENS op station normale kaartjesautomaat

NATUURLIJK meteen daarna controle in de tram

boete van HONDERDZEVENENTWINTIG euro :weary::weary::weary: echt een schandalig hoog bedrag

2 likes

Stuur De Lijn een bericht waarin je vraagt of ze je boete kunnen annuleren. Voor een eerste keer willen ze dat wel doen.

19 likes

Ik ben m’n fucking Acne sjaal verloren in de metro :sob:

Ik ergerde me al aan mezelf dat ik per se die sjaal wilde en nu ben ik hem ook nog eens kwijtgeraakt.

Ah balen zèg. Ik raak ook sjaals kwijt de laatste tijd, weet niet hoe het komt en die dingen zijn hartstikke duur!
Ik let nu extra op als ik ergens wegga of ik alles heb.