Waar erger je je aan? #20

Oh nee super balen!

Amsterdam? Lost & Found at GVB | iLost
Rotterdam heeft ook een iLost, maar staan geen sjaals op: Gevonden voorwerpen bij RET | iLost

2 likes

@Pastiche ik zag vandaag dit in de nieuwe folder staan hopelijk

voor jullie komt alles weer terug of meer

7 likes

Al gekeken maar helaas niet meer op gekomen :sob:

1 like

Er zat reclame voor de film Zootopia OP MIJN BANAAN.

1 like

Er komen zo rond kwart voor 8/8u monteurs. Monteurs in huis vind ik sowieso vreselijk (Waar is mijn suiker? Waar heb ik mijn melkcupjes verstopt? Of willen ze ook een havercappu?? Wat ga ik nu doen op dit tijdstip? Ik ga maar weer achter mijn laptop zitten en doen alsof ik werk terwijl ik hier aan het typen ben blablabal ongemakkelijk) en nu moeten ze ook nog in mijn kelder zijn waar ook mijn koelkast eerst uit moet (je kunt 'm gewoon naar voren schuiven dus zo dramatisch is het niet) en ik zit hier nog een bak taaie Skyr weg te kauwen dus hopelijk zit dat niet half op mijn gezicht zoals altijd. Ik was natuurlijk ook veel te vroeg wakker want ik schrok ineens wakker en dacht MONTEURS en toen was het half 7 :joy: :joy: Ik haat wachten hahaha. (beter dit dan ergens midden op de dag natuurlijk)

anchorman-movies

Oh en!! Ik heb gisteren een lading skincare gekocht en ik heb vreselijk zere ogen er van ;___; Ik denk dat het een retinol serum is, ugh.

Edit: ze zijn ook al dik te laat en ik zit hier al een half uur kantoortrut te cosplayen!! Pffft.

34 likes

Ze zijn er! Gelukkig wilden ze zwarte koffie :pray:

36 likes

Ik zit ongeveer al 1.5u in de trein om nu weer terug te gaan naar huis i.v.m. een wisselstoring. :sweat_smile::ok_hand:

1 like

Oh dit is zo kut, ik heb 1 traject dat ik voor m’n werk ongeveer 1x per twee weken moet afleggen en in de afgelopen 5 maanden is dat echt al 6x voorgekomen ofzo.
Zo’n verspilde tijd en energie.

1 like

Heb dit gelukkig nog nooit gehad :sweat_smile:, maar wat ellendig inderdaad.
7.44 de trein ingestapt in Breda, waren bijna bij Schiphol (zou ik om 8.38 aankomen haha) en nu weer onderweg naar Rotterdam. Alleen zijn er problemen met de spanning oid dus we gaan heel traag + staan steeds stil.
Dus ben benieuwd haha

2 likes

Nou het is nog niet opgelost want er moet nog van alles afgegraven worden buiten mijn huis (ze hebben vorig jaar mijn water… aanvoer?? aansluiting?? vervangen vanaf de straat en nu het zo sneeuwde ging dat mega lekken want niet goed gedicht), maar het moest allemaal overlegd worden want misschien was het wel rondom de elektra blablabla, irritaaaaant.
Die nieuwe aansluiting was al vanaf het begin gezeik want toen ging het ook al meteen ergens verder in de kelder lekken. Terwijl dat daarvoor gewoon 70 jaar goed was waarschijnlijk :joy: Zucht.

3 likes

Mijn hormonen. Elke maand heb ik een mentale inzinking. Wil nu ALLES anders in huis. Wat een ellende :joy:

10 likes

Voetgangers die oversteken zonder te kijken en dan boos naar jou als fietser gaan roepen… Kijk lekker zelf uit je doppen!!

3 likes

Klinkt als de eerste jaren van ns ā€œhiā€speed, toen was dit gewoon vrijwel iedere rit zo :weary:

2 likes

Vreselijk zeg! We staan nog steeds stil ook en gaan geƫvacueerd worden :sweat_smile: Zit inmiddels al meer dan 3u in deze trein, waarvan 2u op dezelfde plek

God ja, de Fyra, die heb ik vaak genomen en ik denk dat ie geen enkele keer op tijd is geweest.

1 like

Al die influencers die een ā€œJapanse cheesecakeā€ (lees: lotus speculoos koekjes in een bak yoghurt douwen) maken en daar een nutteloos filmpje over maken.

15 likes

Ik kende dit niet
Is dit lekker? :heart_eyes:

Nou de combinatie speculoos en yoghurt zal vast lekker zijn maar dit is weer zo’n eetgestoorde hype met mensen die dan zeggen: dit smaakt echt precies als cheesecake.

3 likes

Ja dat is lekker, haha. Ik doe vaak schuddebuikjes door mn griekse yoghurt en dat is echt lekker en eet makkelijker dan hele koekjes in je yoghurt steken, haha.

11 likes

Ja maar met die trend doe je ze er toch een paar uur in zodat het lekker zacht wordt? Lijkt me wel echt lekker trouwens, maar het is geen cheesecake.

2 likes