Waar erger je je aan? #20

En scrubs komt terug met nieuwe afleveringen!

3 likes

Nee een voor- en achterkant. De oordopjes horen naar voren te wijzen (want je gehoorgang loopt ook een beetje naar voren). Als je hem achterwaarts indoet hoor je vrij weinig (en zeker niet een endocarditis terwijl je op een ramvolle spoed door de gang rent met je patiënt).

9 likes

Echt zo een running gag om bij elk hoest, nies of kramp te zeggen: omg sarcoidosis.

2 likes

Love House wel

Ik keek dat echt als jong meisje en was verliefd op dr House :rofl::rofl:

5 likes

In dezelfde categorie: dat ik nergens meer worcestershiresauce kan vinden? Niet in de AH, niet in de Jumbo? Zo stom :angry:

2 likes

ik baal dat ik toch de aanwijzingen van een recept letterlijk gevolgd heb terwijl ik al twijfelde en het nu aangebakken smaakt:(:frowning:

2 likes

Weet niet of je die in de buurt hebt maar bij ekoplaza hebben ze het wel

Niet om de hoek, maar das wel een goeie om van het weekend eens te gaan kijken. Thanks!

2 likes

Of lupus!

1 like

Vind die (geinfluencede) Wild deodorant echt chill, maar wat een ellende om hem te verwisselen met een refill. 2 nagels beschadigd en niet gelukt. Vorige keer ook al lang bezig geweest maar vergeten hoe het toen gelukt is :unamused:

3 likes

Eindeloos lang naar beneden draaien tot je denkt dat het echt niet langer kan - en dan nóg langer! Dan zit ‘ie ineens heel los.

1 like

Kijk!

2 likes

Ja dat had ik ook gezien!

Picnic heeft t wel zie ik

1 like

Recepten voor stoofvlees die zeggen dat je 3 of 4 uur moet stoven. Het is echt zo’n bullshit, Het moet echt minstens 8 a 10 uur anders ben je gewoon een schoenzool aan het eten.

3 likes

Ik heb net met een heel scherp mes in de mouw gesneden van mijn lievelingstrui :sob:
Ik was een stuk aan het afsnijden van een blok chocolade en ik vond al dat het zo stroef ging.

5 likes

Zelfde met “hele snelle bolognesesaus die binnen een halfuur op tafel staat”, wat meer een tomatensoep is met gehakt :sob:

2 likes

Dit is echt niet waar? Ik zet het meestal om 14u op en om 18/18.30u is het zo mals dat het uit elkaar valt.

5 likes

Ja ik vind dit zo gek. Mijn moeder zegt ook 4 uur max maar bij mij lukt dat nooit. Ook niet met vlees van goeie kwaliteit. Het staat nu 10 uur op en het vet begint eindelijk te smelten en het wordt mals. Ik doe echt precies dezelfde stappen als mijn moeder vroeger. Misschien is het het verschil met gas en inductie.

Dit denk ik ook, de manier van verhitten is heel anders bij gas en inductie en de pannen die je er voor gebruikt vaak ook!

2 likes