Waar erger je je aan? #20

Gaat met die schuddebuikjes ook sneller, die worden best snel zacht.

Het is idd geen cheesecake, maar wel echt lekker.

Ik ga het proberen, klinkt kapot goed

5 likes

Als je er beetje zuivelspread en vanille aroma erbij in doet smaakt het meer naar cheesecake.

3 likes

Ja heel lekker. Ik doe het met vanille kwark

3 likes

Ik zag een TikTok van Lisa de Koning waarin ze een product aanraadt. Ze eet hier zelf twee happen van, want het heeft veel calorieën.

Twee happen :upside_down_face:

4 likes

Is héél lekker. Jaren verslaafd geweest aan deze:

9 likes

Hier ga ik over dromen vannacht

4 likes

En dan gooit ze het weg? :flushed:
Zonder schaamte?

Mn beppe zou zich omdraaien in dr graf.

4 likes

Huh? Waar zie jij dat ze het weggooit?

1 like

Was het in Rotterdam? Mijn moeder werkt namelijk oa op de afdeling gevonden voorwerpen van de RET, kan haar vragen of ze wil kijken. Tenzij het natuurlijk niet R’dam was.

4 likes

ik krijg driedubbele tinnitus van het geluid in de bios mennn. ik zit met mn oordoppen/pods in en het geluid is alsnog veel te hard. bij filmhuis staat het echt op een veel normaler volume dan pathé

7 likes

Wat lief! Nee helaas niet in Rotterdam en ook al gebeld met de vervoerder.

2 likes

Ik doe dit ook altijd bij Pathé omdat ik dus al tinnitus heb, maar inderdaad vreselijk. Kan me niet voorstellen dat iemand dat chill vindt.

2 likes

Ik speel zo’n dom woordspelletje op mijn telefoon met expres een algemeen plaatje en dan nog is er zo’n vent die zegt
Heeeej insert gore praat
Laat mij met rust viezerik

1 like

Achterin is ook de slechtste plek bij grotere zalen maar het allerergst zijn Bollywoodfilms. Kijk ik standaard met oordoppen in en dan voel ik het nog in m’n borst trillen. Mijn smartwatch geeft ook altijd decibelwaarschuwingen.

2 likes

Mensen die zo zwaar overdreven hun broek gaan staan ophijsen en hemd in hun broek stoppen
 vooral die ene collega die tegenover mij zit
 doe dat gewoon op het toilet
 brrrrrrrrrr

7 likes

De Meatless McKroket is weer van ‘t menu gehaald :angry:

Alle foutmeldingen die ik vandaag op websites krijg. Ik probeer gewoon een internetaansluiting te fixen in mijn nieuwe woning (waar nooit voordien een internetaansluiting is gelegd) :cry:

Begin december werd er gezegd door het ziekenhuis dat ik snel gebeld zou worden met de datum voor mijn galblaasoperatie begin februari.

Wacht nog steeds op een telefoontje. Heb al 2x in de tussentijd gebeld, maar ze kunnen mij nog geen datum geven.

Heb expres heel februari zo ongeveer vrij gehouden, dus als begin februari niet kan is echt heel klote.

Ook al 1,5 maand geen last gehad van mijn galblaas dus twijfel er sowieso al over (terwijl het waarschijnlijk wel gewoon slim is om te doen).
Doordat ik geen datum heb ga ik ook steeds meer twijfelen, ik wil gewoon ‘af kunnen tellen’.

(Begrijp dat ze veel belangrijkere dingen te doen hebben, maar voor mij persoonlijk is dit gewoon wel een groot iets)

1 like

Heeft iemand met een enigszins medische achtergrond “Voor de meisjes” op Netflix gekeken? Je zou qua casting denken dat er wel enige statuur aan zo’n film zit, maar waarom is het dan medisch weer zoooo ongeloofwaardig, haha ik kan dat niet aan. :tired_face:

11 likes