Waar erger je je aan? #20

Als je een banaan in de buurt hebt die opeten!

3 likes

Een van de treurigste dingen van het ouder worden :wilted_flower:

1 like

Ik vind het ook irritant wanneer zo’n iemand naast mij komt zitten en dat die jas of sjaal dan zo over mijn been heen gelegd wordt. Hou je zooi op je eigen stoel. Zelfde met tassen. Hebben mensen nou echt niet door dat je je volgepropte schoudertas niet over je schouder kan laten hangen wanneer je naast iemand gaat zitten?

5 likes

Laatst had iemand z’n jas opgehangen aan het haakje bij het raam, maar diegene was zelf op de ‘verre’ stoel gaan zitten. ‘Mag ik daar zitten?’ Nou dat mocht, maar in plaats van doorschuiven moest ik voorlangs en zat ik met mijn neus in zijn dikke winterjas. ??? Hoe kom je daarbij echt. Ik wilde niet aan die jas zitten, maar schuif m op? Schuif jezelf op? Haal de jas weg? Zo vermoeiend mensen in de trein.

5 likes

Haha dit hoort in het ik ben oud topic (als dat er is!) sama saman in ieder geval

3 likes

Met een wondernaald kun je dit naar achteren steken en zie je het niet meer aan de voorzijde van je kledingstuk

4 likes

Ik heb dit echt nooit gerelateerd aan ouder worden :flushed: kutzooi

3 likes

mensen die hun kat loki noemen. omg ik zie het overal??? mensen die ik ken maar ook op tiktok, 70% van de katten heet loki en de overige 30% een random aziatische etenswaar zoals tofu, mochi en miso. VERZIN FF WAT NIEUWS

10 likes

Dat had ook gekund, heb nu het haaltje weggebrand, dus dan zie je het ook niet meer. :sweat_smile: Behalve die streep natuurlijk, die blijft zichtbaar.

1 like

M’n eigen hypochondrie, heb me open gehaald afgelopen week aan een karabijnhaak in de sportschool. Nu ik gezien heb dat m’n tetanus verlopen is ben ik er van overtuigd dat ie roestig is en ik tetanus heb

1 like

Je kan hem nog tot drie weken na de wond halen

3 likes

Ja had t inmiddels gelezen maar mezelf nog steeds doodverklaard :sweat_smile::smiling_face_with_tear:

1 like

Haal een nieuwe en slaap weer jaren lekker.

4 likes

Buiten TikTok heet het overgrote gedeelte van de katten nog steeds Simba.

2 likes

ik zie de namen die ik opnoem ook in mijn omgeving, zei ik in mijn bericht. maar simba vind ik ook gaar. ik haat uitgemolken onoriginele dierennamen gewoon eigenlijk

2 likes

Dat ik na het sporten zoveel zin heb om alles te vreten wat slecht is

2 likes

Dat de apotheek mij opeens een ander merk medicijn geeft voor mijn schildklier. Ik ben al jaren stabiel met het oude merk. Kwam er achter toen ik het vanochtend uit de automaat haalde. Nu moet ik hier weer achteraan en mijn laatste twee pillen zijn dus voor morgen en maandag. Als ik die nieuwe moet gaan slikken adviseren ze ook nog eens bloedprikken na 6-8 weken voor de waardes. Ik haat bloedprikken zo intens. Wat een gezeik weer.

5 likes

En elke zwart/witte kat heet Oreo :sob:

3 likes

We zijn nog steeds bezig met ons bed in elkaar zetten, denk echt al 8 uur bezig in totaal :sob: zoveel shit klopt niet (sklum, shouldve known).

Ben moeeee wil slapen maar goed dat kan niet zonder bed

3 likes

Ik ken ook veel honden die Nala heten. Ook zo duf.

3 likes