Het probleem is niet dat het lang duurt i.v.m. de wachtlijst. In december gaven ze aan dat ze mij nog niet in konden plannen in begin feb. omdat het rooster van de chirurgen nog niet bekend was.
Maar dat lijkt mij toch inmiddels wel bekend te moeten zijn…
Ik maar overdenken

wat ik doe in dit scenario
Wel praktisch omdat die infuuslijnen van de cvc anders zo trekken aan je hals. Vind het wel een slimme oplossing
!
Vrienden met een Cineville pas. Daar heb ik er op het moment te veel van en die dan opeens gaan praten over regisseurs en slome films met 3 woorden tekst alsof het het 7de wereldwonder is. Rot op met je moeilijke art house films.
Ja alleen dat is natuurlijk niet voor het grote publiek
OMG ik voel dit zooooo erg. Een vriend van me kan echt op de meest onnodige momenten beginnen over iets als een obscure Armeense film gemaakt door 6 blinde monniken over de tumor van een Shetland pony die dan eigenlijk symbool staat voor postnatale depressie.
Mijn god waarom kijk je niet gewoon films van simpel vermaak zoals normale mensen?
Het was natuurlijk sowieso een grapje, maar ethische dilemma’s hoeven toch bij uitstek niet helemaal realistisch te zijn? Het gaat toch om denken over waarden/overtuigingen/principes etc en daar kan je prima over denken in de vorm van een hypothetische situatie, dus in deze situatie gewoon om de vraag: zou je alle hoop op het leven van je eigen kind opgeven/“de stekker er uit trekken” om een ander kind (misschien) te redden? (of andersom zou je dat van iemand vragen?) en waarom wel/niet of wanneer/wel niet? wat weegt het zwaarst etc
Ja en dan over een acteur in die film praten alsof jij moet weten waar hij over praat
I love ‘lage’ cultuur. Het is veel knapper om iets voor een heel groot publiek te maken dan iets voor een heel klein publiek die sowieso wel kokketeren met hun niche smaak.
Waarom heeft ze überhaupt een dialyselijn in haar hals en waarom loopt daar een gewoon infuus op terwijl ze ook een venflon in dr hand heeft zitten? Ze zit er niet bij alsof ze iets krijgt dat alleen centraal veneus mag worden toegediend ![]()
Haha ik kan er zo van genieten als jij je op deze manier uitdrukt
Misschien voor bloedafnames? Of langdurige medicatie. Idk haha. Ze is wel chronisch ziek, lees ik op Google.
Maar het ziet er bijzonder uit allemaal
.
Een keer gehad zo’n centrale lijn omdat verpleging op spoed niet wilde luisteren en dit als eerste en voor hun makkelijke optie nam. Ik laat liever elke dag een bloedafname doen naast mijn infuus dan dat ik opnieuw wil voelen hoe medicatie langs mijn slagader binnen loopt. Zo’n gruwelijk gevoel.
Haar kennende is het door een kwakzalver gezaet die haar gaat genezen van Chronic Lymes Disease.
ze heeft een niet-bestaande “chronische ziekte” die haar is aangepraat door haar moeder met Munchhausen
Geen idee. Ik vroeg het aan Spencer ![]()
Dat meerdere AH filialen al dagenlang geen cherry tomaatjes hebben?? Ik eet die heel vaak als snack.
Heb het nu op staan, maar tering wat is dit slecht. Niet alleen het medische gedeelte haha.
Ik heb ze om dezelfde reden maar bij de Jumbo gehaald maar die smaken echt nergens naar
Bellen via Whatsapp
Nou dat laat ze niet zien maar met die muizenporties staat de schimmel erop voor het op is dus ja ![]()