Waar erger je je aan? #20

Jaaaa ik HAAT het als mensen dit doen

6 likes

“Ja maar dan kost het me geen belminuten!!!” Vriendin leef jij nog in 2003 met beltegoed ofzo

20 likes

Ik wilde voor het eerst een pakket met vinted go versturen. Was die locker die open ging vol met een ander pakketje

1 like

Nouja ik heb nu toevallig onbeperkt bellen omdat ik dat bij mijn abonnement kreeg, maar anders vind ik dat ook niet de moeite om extra voor te betalen.
Heb normaal gesproken wel genoeg aan die 250 minuten die ik eerst had. Maar soms bel je ineens een uur met iemand en dan kan het wel snel gaan. Het is jammer dat bellen via whatsapp idd vaak kut is.

1 like

Ik heb een irritant lied in mijn hoofd. En zal het de titel in de spoiler doen want zodra ik dat zie zit het de hele dag in mijn hoofd.

ik ga zwemmen in bacardi lemon van mart hoogkamer :cry:

Ik had door dit topic Happy Monday gekocht maar het is niet eens mild pittig, alleen maar citroen. Sad thursday.

2 likes

En dan boos worden als je niet opneemt.

Die stomme whatsapp/signal belletjes ontvang ik ook niet op mijn apple watch, dus niet zeuren als ik je pas drie uren later terugbel omdat ik je oproep niet heb gezien.

4 likes

Zijn ook altijd mensen met een slechte internetverbinding die dat doen.

7 likes

Pakketbezorger die voor de tiende keer aangeeft dat ik niet thuis was, terwijl ik dat wel was

6 likes

Was het ook niet zo dat van alle ziekenhuisseries Scrubs de meest medisch accurate was? (wellicht inmiddels ingehaald door The Piit?)

Ik dacht eigenlijk ER

5 likes

Hij heeft iig z’n stethoscoop verkeerd om in. 🫠

12 likes

Haha, ok, dan waarschijnlijk niet ingehaald door The Pitt :joy:

@Junebug85 Het schijnt echt Scrubs te zijn: The Most Accurate Medical TV Show Might Surprise You (als je googlet op “most accurate medical show” zijn er ook meer resultaten, het is niet alleen dit ene artikel)

Hoe moet het dan? Of zit er een linker en rechterkant aan ofzo?

4 likes

Ja klopt. Minste sowieso House :sob:

@Krabsalade maarja het is Noah Wyle, die vergeef ik alles :hot_face: vind het zo grappig dat ie 20 jaar later weer in een medische serie zit.

6 likes

Je verwacht het niet, hahaha

1 like

En scrubs komt terug met nieuwe afleveringen!

3 likes

Nee een voor- en achterkant. De oordopjes horen naar voren te wijzen (want je gehoorgang loopt ook een beetje naar voren). Als je hem achterwaarts indoet hoor je vrij weinig (en zeker niet een endocarditis terwijl je op een ramvolle spoed door de gang rent met je patiënt).

8 likes

Echt zo een running gag om bij elk hoest, nies of kramp te zeggen: omg sarcoidosis.

2 likes

Love House wel

Ik keek dat echt als jong meisje en was verliefd op dr House :rofl::rofl:

5 likes