Wtf. Die restaurantmedewerker heeft dat dus gewoon zelf bedacht? Zonder te vragen? Bizar gedrag.
I guess?
de meid die ermee naar onze tafel kwam had t van dr collega dus die kon er verder ook vrij weinig aan doen uiteraard
Haha idd, niks zo irritant als na de wasbeurt die pads weer proberen recht te steken. Hoe raken ze ook dubbelgevouwd, ik erger me er ook elke keer aan.
Joh gewoon een stomme fout, misschien tafelnummer verkeerd onthouden, dont worry. Toen ik 1 maand haha in de horeca heb gewerkt was ik zo druk bezig met de tafels onthouden, bestellingen etc was totaal niet bezig met hoe iemand eruit zag.
Er zat niemand voor, achter of naast ons en het tafelnummer was er al opgeschreven, dus lijkt me geen gevalletje âoeps per ongeluk 52 ipv 53 opgeschrevenâ
Zou ervan uitgaan dat het gewoon een foutje is hoor, misschien bij de verkeerde reservering genoteerd oid.
Daarom hoor je te vragen of je ergens rekening mee kan houden ipv een (in dit geval) verkeerde aanname te doen.
Ja en dan had iemand ook wat te mopperen want ik had het toch al doorgegeven aan collega x of bij de reservering.
Is gewoon een menselijke fout dit en zal echt niet op basis van iemands uiterlijk zijn geweest
Dat is dan maar zo, gewoon niet netjes en fouten maken is menselijk maar dit is wel te voorkomen door het te vragen. Je kan prima zeggen âNog even een dubbelcheck, moet er nog ergens rekening mee gehouden worden?â.
Ja lijkt me niet zĂł moeilijk. âIk zag dat er dieetwensen doorgegeven waren bij de reservatie: 1 gast met pindaallergie en 1 zwangerschap, klopt dat?â
Edit: al moet je dan nog opletten dat de zwangerschap al bekend is haha
Iedereen. Ik vind echt alle mensen kut vandaag.
Mân scheve, verdoofde mond nadat ik uuuren geleden bij de tandarts ben geweest. Ik word GEK ![]()
Altijd elke dag
Ik had net een bedsprei gekocht in de winkel maar vind âm niet mooi staan en nu moet ik dat gigantische ding morgen weer in de winkel retourneren omg geen zin in om te sjouwen met die megatas
De waterlijn van mn oog aan de onderkant doet zoveel pijn maar gek genoeg ziet het er niet echt ontstoken uit. Wel iets roder. Ik heb dat wel vaker bij dat oog. In het begin dacht ik dat het misschien aan mn mascara ligt maar dat maakt geen verschil. Krijg het zonder mascara alsnog. Ugh
Als ik dit soort posts zie en me dan weer realiseer hoeveel mensen proberen influencer te worden en alles zo in het openbaar gooien met de ijdele hoop dat ze ooit doorbreken. Extra ergenis als ze hun kinderen vol in beeld erbij doen.
https://www.instagram.com/p/DT3TjKRjP4b/
En zelfs enkel alleen de kinderen te zien. Wtf!
En niemand die nu nog kan gaan claimen âja maar ik wou gewoon oprecht delen en was me niet bewust dat ik er ooooit geld mee kon verdienenâ. Nee je wil gewoon influencer geld en vrijheid en bent bereid dat over de rug van je kinderen heen te bereiken.
Dat elke podcast tegenwoordig (ook) met video moet zijn
Ik denk ook vooral voor de snippets, maar ik zit nu vaak bij iemand in de auto die podcast dus luistert door ze op youtube af te spelen
deze persoon is wel 50+