Waar erger je je aan? #20

Wtf. Die restaurantmedewerker heeft dat dus gewoon zelf bedacht? Zonder te vragen? Bizar gedrag.

1 like

I guess? :woman_shrugging:t3: de meid die ermee naar onze tafel kwam had t van dr collega dus die kon er verder ook vrij weinig aan doen uiteraard

Haha idd, niks zo irritant als na de wasbeurt die pads weer proberen recht te steken. Hoe raken ze ook dubbelgevouwd, ik erger me er ook elke keer aan.

8 likes

Joh gewoon een stomme fout, misschien tafelnummer verkeerd onthouden, dont worry. Toen ik 1 maand haha in de horeca heb gewerkt was ik zo druk bezig met de tafels onthouden, bestellingen etc was totaal niet bezig met hoe iemand eruit zag.

10 likes

Er zat niemand voor, achter of naast ons en het tafelnummer was er al opgeschreven, dus lijkt me geen gevalletje ‘oeps per ongeluk 52 ipv 53 opgeschreven’

1 like

Zou ervan uitgaan dat het gewoon een foutje is hoor, misschien bij de verkeerde reservering genoteerd oid.

7 likes

Daarom hoor je te vragen of je ergens rekening mee kan houden ipv een (in dit geval) verkeerde aanname te doen.

4 likes

Ja en dan had iemand ook wat te mopperen want ik had het toch al doorgegeven aan collega x of bij de reservering.

Is gewoon een menselijke fout dit en zal echt niet op basis van iemands uiterlijk zijn geweest

9 likes

Dat is dan maar zo, gewoon niet netjes en fouten maken is menselijk maar dit is wel te voorkomen door het te vragen. Je kan prima zeggen ‘Nog even een dubbelcheck, moet er nog ergens rekening mee gehouden worden?’.

4 likes

Ja lijkt me niet zó moeilijk. “Ik zag dat er dieetwensen doorgegeven waren bij de reservatie: 1 gast met pindaallergie en 1 zwangerschap, klopt dat?”

Edit: al moet je dan nog opletten dat de zwangerschap al bekend is haha

1 like

Iedereen. Ik vind echt alle mensen kut vandaag.

25 likes

M’n scheve, verdoofde mond nadat ik uuuren geleden bij de tandarts ben geweest. Ik word GEK :sob:

1 like

Altijd elke dag

12 likes

Ik had net een bedsprei gekocht in de winkel maar vind ‘m niet mooi staan en nu moet ik dat gigantische ding morgen weer in de winkel retourneren omg geen zin in om te sjouwen met die megatas

De waterlijn van mn oog aan de onderkant doet zoveel pijn maar gek genoeg ziet het er niet echt ontstoken uit. Wel iets roder. Ik heb dat wel vaker bij dat oog. In het begin dacht ik dat het misschien aan mn mascara ligt maar dat maakt geen verschil. Krijg het zonder mascara alsnog. Ugh

Als ik dit soort posts zie en me dan weer realiseer hoeveel mensen proberen influencer te worden en alles zo in het openbaar gooien met de ijdele hoop dat ze ooit doorbreken. Extra ergenis als ze hun kinderen vol in beeld erbij doen.
https://www.instagram.com/p/DT3TjKRjP4b/

En zelfs enkel alleen de kinderen te zien. Wtf!

3 likes

En niemand die nu nog kan gaan claimen “ja maar ik wou gewoon oprecht delen en was me niet bewust dat ik er ooooit geld mee kon verdienen”. Nee je wil gewoon influencer geld en vrijheid en bent bereid dat over de rug van je kinderen heen te bereiken.

4 likes

Dat elke podcast tegenwoordig (ook) met video moet zijn

9 likes

Ik denk ook vooral voor de snippets, maar ik zit nu vaak bij iemand in de auto die podcast dus luistert door ze op youtube af te spelen :sweat_smile: deze persoon is wel 50+

1 like