In dezelfde categorie: dat ik nergens meer worcestershiresauce kan vinden? Niet in de AH, niet in de Jumbo? Zo stom ![]()
ik baal dat ik toch de aanwijzingen van een recept letterlijk gevolgd heb terwijl ik al twijfelde en het nu aangebakken smaakt:(![]()
Weet niet of je die in de buurt hebt maar bij ekoplaza hebben ze het wel
Niet om de hoek, maar das wel een goeie om van het weekend eens te gaan kijken. Thanks!
Of lupus!
Vind die (geinfluencede) Wild deodorant echt chill, maar wat een ellende om hem te verwisselen met een refill. 2 nagels beschadigd en niet gelukt. Vorige keer ook al lang bezig geweest maar vergeten hoe het toen gelukt is ![]()
Eindeloos lang naar beneden draaien tot je denkt dat het echt niet langer kan - en dan nóg langer! Dan zit ‘ie ineens heel los.
Ja dat had ik ook gezien!
Picnic heeft t wel zie ik
Recepten voor stoofvlees die zeggen dat je 3 of 4 uur moet stoven. Het is echt zo’n bullshit, Het moet echt minstens 8 a 10 uur anders ben je gewoon een schoenzool aan het eten.
Ik heb net met een heel scherp mes in de mouw gesneden van mijn lievelingstrui ![]()
Ik was een stuk aan het afsnijden van een blok chocolade en ik vond al dat het zo stroef ging.
Zelfde met “hele snelle bolognesesaus die binnen een halfuur op tafel staat”, wat meer een tomatensoep is met gehakt ![]()
Dit is echt niet waar? Ik zet het meestal om 14u op en om 18/18.30u is het zo mals dat het uit elkaar valt.
Ja ik vind dit zo gek. Mijn moeder zegt ook 4 uur max maar bij mij lukt dat nooit. Ook niet met vlees van goeie kwaliteit. Het staat nu 10 uur op en het vet begint eindelijk te smelten en het wordt mals. Ik doe echt precies dezelfde stappen als mijn moeder vroeger. Misschien is het het verschil met gas en inductie.
Dit denk ik ook, de manier van verhitten is heel anders bij gas en inductie en de pannen die je er voor gebruikt vaak ook!
Waar kook je op? Ik kook op gas en gebruik ook een le creuset en dat gaat bij mij zelfs soms sneller dan 4 uur (afhankelijk van het vlees).
De smaak van “rauwe” tomatensaus ![]()
Inductie maar meestal in de oven want ik woon op 23m2 en ik kan die lucht echt niet 8 uur achter elkaar aan
Gebruik je een zuur iets erbij om te zorgen dat het vlees niet taai wordt? Denk aan assem, scheutje azijn, limoensap oid.