Rob Geus kinderen
Ik heb het idee dat dit vaak (altijd?) mensen zijn die weten dat ze zelf niet âknapâ of interessant genoeg zijn om door te breken. Dan gebruik je maar je kinderen, want daar gaan sneller mensen op aan.
Ja en ze zijn ook allemaal zo intens DANKBAAR voor die kinderen ookal is het ZO HARD werken genieten ze zo erg want ZE ZIJN MAAR ZO KORT KLEIN. En dan aaaaal die reacties eronder van âWat een rijkdom jullie gezin geniet er maar van!!â
Van die pageant mom vibes.
Zelf niet gelukt om influencer te worden dus dan maar proberen die droom over de rug van de kinderen waar te maken.
Ik ging heel gezond twee appels eten uit werk ipv de koekjes die in de kast liggen, en nu is de laatste appel melig
specifieke Utrecht ergernis maar heb t idee dat ze zich veel te veel hebben blind gestaard op t frame dat ze âde beste fietsstad ter wereld!!!â zijn waardoor het verschrikkelijk is geworden voor de voetganger ![]()
![]()
ik word of ben verkouden en mijn keel en oorpijn gaan gepaard met een raar soort diepe jeuk
heel irritant
Een maand geleden was ik ziek, inclusief flinke hoest. En nu heb ik het weer! Ik ga nog net niet binnenste buiten en moet er zelfs van braken. Ik haat dit zo erg, want na heel erg âuithoestenâ duurt het altijd even voor ik weer in kan ademen. Zo overdreven
En dan nog zijn het vaak lelike kinderen van de RGK gevallen
Was de DVD zelf dan niet in stukken? Of wat bedoel je precies?
We gaan vandaag verhuizen, of emigreren zelfs
maar uiteraard lopen we niet echt op schema en zijn we al vanaf 6:00 in aan het pakken.
Mijn vriend had gisteren nog dozen gekocht. Blijken dat compacte verhuisdozen te zijn. Had hij niet gelezen.
Wie wil dat nou
passen net 3 paar schoenen in!!
Succes vandaag! Last minute pakken hoort erbij! Komt allemaal goed!
Weet je al wel naar welk land?
succes!
In de stilte coupé zitten is gewoon 1 grote ergernis. Twee stellen die hun klep niet houden. In de normale coupe zou ik me hier niet aan storen, maar nu wel.
Ik zit regelmatig in de trein die van/naar Schiphol gaat en dat was altijd kansloos qua stiltecoupé want de meeste toeristen begrijpen dat niet. Was het een keer lekker stil, totdat de toeristen tegenover me begonnen te bespreken hoe stil Nederlandse treinen zijn ![]()
Haha ja als ik chagrijnig ben ga ik er uit voorzorg ook juist maar niet meer zitten.
Ik had laatst dat er heel luid een stel binnenkwam en ging zitten, en ik dacht laat ik ze er vriendelijk op wijzen dat het de stilte coupĂ© is en toen zeiden ze helemaal verontwaardigd âJa duh dat weten we hoorâ Alsof mijn opmerking onnozel was. Nou houd dan gewoon je mond of loop door jezus ![]()
Ik stoor mij meestal niet heel erg aan mensen die niet stil zijn in de stiltecoupĂ© (als in, ik vind wel dat ze stil moeten zijn maar vaak merk je dat het niet expres is en zijn ze ook niet perse heel luid) maar ik raak altijd gespannen van de spanning die dan ontstaat in zoân coupĂ© van mensen die zich zitten op te vreten
en mijn spanning over wanneer iemand daarover ontploft
Ik zie op Instagram een Amerikaanse vrouw voorbij komen die naar Nederland is verhuisd en flink moest downsizen, dus nu woont ze heel klein volgens haar.
Haar vorige huis was bijna 600m2 en haar huidige huis 200m2.
![]()
Ik vind 150m2 al een villa haha.
naam aub!!! ik wil hatewatchen
Lindsay Walston