Waar erger je je aan? #20

Rob Geus kinderen

3 likes

Ik heb het idee dat dit vaak (altijd?) mensen zijn die weten dat ze zelf niet “knap” of interessant genoeg zijn om door te breken. Dan gebruik je maar je kinderen, want daar gaan sneller mensen op aan.

5 likes

Ja en ze zijn ook allemaal zo intens DANKBAAR voor die kinderen ookal is het ZO HARD werken genieten ze zo erg want ZE ZIJN MAAR ZO KORT KLEIN. En dan aaaaal die reacties eronder van “Wat een rijkdom jullie gezin geniet er maar van!!”

6 likes

Van die pageant mom vibes.
Zelf niet gelukt om influencer te worden dus dan maar proberen die droom over de rug van de kinderen waar te maken.

6 likes

Ik ging heel gezond twee appels eten uit werk ipv de koekjes die in de kast liggen, en nu is de laatste appel melig

1 like

specifieke Utrecht ergernis maar heb t idee dat ze zich veel te veel hebben blind gestaard op t frame dat ze “de beste fietsstad ter wereld!!!” zijn waardoor het verschrikkelijk is geworden voor de voetganger :weary::weary:

3 likes

ik word of ben verkouden en mijn keel en oorpijn gaan gepaard met een raar soort diepe jeuk
heel irritant

1 like

Een maand geleden was ik ziek, inclusief flinke hoest. En nu heb ik het weer! Ik ga nog net niet binnenste buiten en moet er zelfs van braken. Ik haat dit zo erg, want na heel erg ‘uithoesten’ duurt het altijd even voor ik weer in kan ademen. Zo overdreven

2 likes

En dan nog zijn het vaak lelike kinderen van de RGK gevallen

1 like

Was de DVD zelf dan niet in stukken? Of wat bedoel je precies?

3 likes

We gaan vandaag verhuizen, of emigreren zelfs :joy: maar uiteraard lopen we niet echt op schema en zijn we al vanaf 6:00 in aan het pakken.

Mijn vriend had gisteren nog dozen gekocht. Blijken dat compacte verhuisdozen te zijn. Had hij niet gelezen.

Wie wil dat nou :angry: passen net 3 paar schoenen in!!

23 likes

Succes vandaag! Last minute pakken hoort erbij! Komt allemaal goed!

Weet je al wel naar welk land? :joy: succes!

21 likes

In de stilte coupé zitten is gewoon 1 grote ergernis. Twee stellen die hun klep niet houden. In de normale coupe zou ik me hier niet aan storen, maar nu wel.

7 likes

Ik zit regelmatig in de trein die van/naar Schiphol gaat en dat was altijd kansloos qua stiltecoupé want de meeste toeristen begrijpen dat niet. Was het een keer lekker stil, totdat de toeristen tegenover me begonnen te bespreken hoe stil Nederlandse treinen zijn :cry:

1 like

Haha ja als ik chagrijnig ben ga ik er uit voorzorg ook juist maar niet meer zitten.
Ik had laatst dat er heel luid een stel binnenkwam en ging zitten, en ik dacht laat ik ze er vriendelijk op wijzen dat het de stilte coupĂ© is en toen zeiden ze helemaal verontwaardigd “Ja duh dat weten we hoor” Alsof mijn opmerking onnozel was. Nou houd dan gewoon je mond of loop door jezus :joy:

4 likes

Ik stoor mij meestal niet heel erg aan mensen die niet stil zijn in de stiltecoupĂ© (als in, ik vind wel dat ze stil moeten zijn maar vaak merk je dat het niet expres is en zijn ze ook niet perse heel luid) maar ik raak altijd gespannen van de spanning die dan ontstaat in zo’n coupĂ© van mensen die zich zitten op te vreten :laughing: en mijn spanning over wanneer iemand daarover ontploft

15 likes

Ik zie op Instagram een Amerikaanse vrouw voorbij komen die naar Nederland is verhuisd en flink moest downsizen, dus nu woont ze heel klein volgens haar.

Haar vorige huis was bijna 600m2 en haar huidige huis 200m2.

:cry:

Ik vind 150m2 al een villa haha.

12 likes

naam aub!!! ik wil hatewatchen

4 likes

Lindsay Walston