Iehl en ik kom nu weer eens een instagram moeder tegen die met geur en kleur vertelt over de ziekte van haar kind, inclusief meerdere lachende selfies in het ziekenhuis, kind natuurlijk volledig in beeld. Blijkbaar werd haar zoontje pas 2 dagen na een roesje wakker (?!) en zijn ze ook naar in totaal 5 (?!) verschillende ziekenhuizen overgeplaatst. Naast dat dit allen zeer ongeloofwaardig is is dit ook weer zo ziek dat het allemaal gedeeld wordt. Man man man.
Ik kwam pas op instagram ook zo’n ziek kind account tegen waarbij de ouders niet aan het kind zelf hadden verteld dat het binnenkort komt te overlijden maar wel deelden met hun 27292020 volgers. Dat vind ik dus ook echt onbegrijpelijk. Gaat over een meisje van iets van 7/8 volgens mij, niet om een peuter.
5 verschillende ziekenhuizen wtf dat kan echt niet
Wat een grap, dat huis heeft 2 badkamers, de kleinste slaapkamer is nog steeds erg ruim, de keuken is een balzaal, deze vrouw is niet goed.
Nou dan zal de kindertelefoon binnenkort wel een belletje krijgen season 2 let’s go
Ik heb me door korting laten verleiden om weer eens bij Loavies te bestellen, dat is een ergernis op zichzelf. Maar dan hangt dit aan de trui ![]()
Nah beetje flauw dit. Ze vond het huis in de VS te groot. Ze zegt zelf dat hun huis nu nog steeds groot is. En ze is blij dat ze nu kleiner (niet klein, wel kleiner) leeft.
Ja dat is waar haha, ik had de video niet heel goed bekeken maar dat zegt ze inderdaad. Maar alsnog is 200m2 blijkbaar heel klein voor Amerikaanse standaarden, dat zegt ze in de comments, en dat vind ik echt bizar. Ik snap dat ze daar de ruimte hebben maar dan nog, het is zo onnodig en ook duur en verspilling qua verwarmen/koelen en materialen.
Ik zie ook wel eens van die filmpjes waarin iemand laat zien hoe ze hun tiny appartement slim hebben ingericht en dan is het echt iets van 90 vierkante meter.
Ik heb een puistje onder mn lip uitgeknepen en hoewel dat een ergernis genoeg is zit er nu een korstje op en het vergt ALLES in me om m er niet af te krabben.
ja en ze vindt alles in huis ‘cute’ terwijl het echt gigaaantisch is. en ze hebben ‘maar’ twee inbouwkasten in huis ??? ja sorry maar hoeveel heb je er nodig dan?
en het is 200 m2 in fucking laren, moet je je voorstellen hoeveel je daarvoor betaalt
zij realiseert zich volgens mij echt niet dat ze in de top van de top van nederland zit met haar huis
Haha ik las in een comment 5000 per maand ![]()
En die inbouwkasten snap ik wel, in Amerika is een slaapkamer geen slaapkamer zonder inbouwkast, dus dat is best even wennen. Maar dan koop je gewoon een normale kledingkast, dat is niet zo moeilijk haha.
Dat er nu wéér sneeuw ligt
Echt hoor, hier sinds afgelopen zaterdag ook al. Doe nu maar gewoon lente.
Aan iedereen die maar kleding/speelgoed/etc gaat kopen als iemand laat zien iets gekocht te hebben omdat het zo leuk/goede prijs of wat dan ook is zonder na te denken of het nodig is.
En ja misschien hebben ze op dat moment inderdaad net precies datgene nodig wat een ander koopt maar vaak is het gewoon niet nodig.
De ergernis is misschien meer dat ik me er aan erger en niet zo zeer naar degene die koopt maar goed.
Menthol neusspray. Blijkbaar heeft mijn vriend dat gekocht, maar schrik elke keer weer van dat nare gevoel.
2e ergernis: ik heb daarna een normale gekocht maar die lijkt nu spoorloos verdwenen
-
Onlogisch geplaatste lichtknoppen. Maar ik ben links dus dit is story of my life
-
Mensen die vinden dat girls support girls ALTIJD geldt.
Er komen straks twee collega’s bij mij thuis, dat vind ik bloedirritant aangezien ik één van de twee absoluut niet mag. De andere collega mag ik wel, maar ik denk ook niet dat ik zo een gezellig gesprek kan voeren met hem, omdat die andere collega er dus bij is
Waarom komen ze dan bij je thuis?
Ze hebben zichzelf uitgenodigd, al meerdere keren. Ik heb het heel lang weten af te houden en duidelijk laten merken dat ik er niet op zit te wachten. Maar ze bleven volhouden en ik zag niet echt een sociaal acceptabele manier, om te weigeren.
‘Ik hou werk en prive graag gescheiden’. Vind het heel gezellig met jullie op werk maar daar blijft het voor mij ook bij.
Wat vreemd van collega’s om zichzelf bij je uit te nodigen.
