Waar erger je je aan? #20

Ja of ‘leuk om bij te praten, zo laat in koffietent x?’

3 likes

Ik heb een tijdje geleden in een aanbieding een stuk of 10 kant en klare avondmaaltijden gekocht van Lazy Vegan zonder ze ooit eerder te hebben geproefd. Daar heb ik spijt van, want ik vind het maar matig eten. Ik moet het de komende week van mezelf elke dag gaan eten, want het neemt veel te veel ruimte in beslag in mijn vriezer. Maar ik kijk er zo niet naar uit om dit te gaan eten komende dagen. :upside_down_face:

2 likes

Ik heb ze een x gekocht toen het net nieuw was en had dezelfde ervaring, maar mijn grootste kritiek is dat het echt een veel te kleine portie is voor 1 persoon. Moet je er alsnog wat bij eten/ maken.

4 likes

Ook dat inderdaad.

2 likes

De merch van het bedrijf van mn man. En dat hij het meeneemt. Liggen er ineens weer allerlei items die we sowieso niet gebruiken met een lelijk groot bedrijfslogo er op in huis

5 likes

Vind dit ook bij die iglo roerbakzakken. Echt een portie voor een kleuter en heb daarna altijd honger.

6 likes

Dit vind ik van bijna elke kant en klare supermarkt maaltijd. Die duw ik echt in een holle kies.

Je hebt wel van die 750 gram zakken vieslekkere diepvriespaella enzo. Die voor 2/3 personen zijn
(:clown_face:) Ik ben die 2/3 personen.

13 likes

Je krijgt je geld toch niet meer terug, of je het nou opeet of niet

2 likes

Die van mij kreeg laatst een fotoboek van het 75 jaar bestaan van het bedrijf. Foto’s van de activiteiten tijdens het jubileum jaar. Werken daar duizenden mensen op 5 wereldwijde vestigingen dus 90% kent hij niet eens.

2 likes

Op zich mooie truien van mooie stoffen in mooie kleuren, maar dan met die schoudernaad zo halverwege je bovenarm. :triumph::tired_face: Ik wil dat niet! Ziet er zo sloeber uit.

14 likes

Mijn keldergate gaat verder vandaag! Eerst komt er een partij de boel afgraven, dan komt er later in de ochtend weer een mannetje plakken, dan moet ik die eerste weer bellen om het dicht te maken… zucht.
Nou is dat al onhandig maar nu had ik echt net mijn kleren aan en de eerste partij belde al aan en het ergste MIJN KOFFIEMELK bleek over datum. Als in het was helemaal hard geworden. (Ik drink alleen havercappu’s, heb ik ook nog aangeboden, maar bleken ze niet zo van te zijn)

En ik snap niet waarom ze het in het donker gaan afgraven als die ander er pas om 11u is?? Mijn gasleiding ligt daar ook kijk ff goed plz :’(

1 like

Ik moest vanmorgen kiezen tussen een boek of m’n hoofdtelefoon omdat het niet allebei in m’n tas paste, en ik heb de hoofdtelefoon gekozen (stom, want ik heb ergens vandaag een uur tijd te doden), en nu blijkt ‘ie bijna leeg!!! :rage:

4 likes

Dat werkelijk alles zo achterlijk duur is tegenwoordig :sob:

10 likes

Die dwangmatige gewoonte die mensen hebben om “eet smakelijk!” te zeggen. Ik zit in even in een hoekje aan een tafel te lunchen met mijn oordopjes in, en mijn telefoon voor me want ik ben TikTok-filmjes aan het kijken.

Er zijn al 6 mensen langs gelopen die ‘eet smakelijk!’ roepen en dan moet ik elke keer opkijken en ik hoor het ook half door mijn noice canceling oordopjes.

Je hoeft het echt niet te zeggen, laat me gewoon even met rust! Bij de laatste 2 deed ik maar of ik het niet hoorde.

26 likes

Echt vreselijk! Ik doe werk waardoor ik soms even buiten moet lunchen want ik doe dat liever alleen en niet bij cliënten want die willen je dan allemaal gore dingen aansmeren. Ik weet dat het lief bedoeld is maar hou je bek.
Ik zeg dat dan ook vaak ‘bemoei je er niet mee’ of zelfs hou je bek’
I don’t care dat ik dan de asociale ben.

Oh echt zo tegen die mensen? Haha waarom?

2 likes

Omdat het me gewoon niet zo boeit wat die mensen van me vinden en ik me minder geïrriteerd voel als ik van me heb afgebeten

3 likes

the fuck voor soort werk doe jij dat je je clienten zo haat?

45 likes

Huh ik haat mijn cliënten niet. Ik wil alleen niet bij ze eten dus ik doe dat buiten.

Hahahaha met je huh, maar wel tegen die mensen zeggen ‘hou je bek’.

Ik houd echt van dit forum.

69 likes