Ja, je hebt eigenlijk helemaal gelijk…
Qua werkdruk zou toch ook niemand het langer dan een paar weken volhouden om al die complexe problematiek in één shift te hebben. Waar zijn de ouderen die vallen en toch maar weer ct-hersenen moeten hebben en het dan niets blijkt te zijn.
Volgens mij zijn we het in essentie met elkaar eens, 1) het is echt heel onwenselijk om te moeten switchen, 2) apotheek moet hier goed over communiceren.
Ging mij er meer om dat apothekers vaak ook de schuld krijgen van dingen waar ze niets aan kunnen doen. Ik heb ze ook weleens boos opgebeld omdat ik bij een recept heel duidelijk had gezegd dat ze een bepaald merk moesten leveren omdat mn psychotische patiënt het anders niet zou nemen. Maar toen had ik een bijna huilende apotheker aan de lijn die aangaf dat het middel sowieso bijna niet leverbaar is, ze al het hele land moet doorbellen en blij is als ze überhaupt iets kan leveren. Dus toen voelde ik me wel schuldig ![]()
Heb ook vaak patiënten die dan bij mij klagen dat de apotheek ze maar voor 1 maand medicatie meegeeft oid en dan moet ik zeggen ‘ehh nee dat is mijn schuld, ik heb er maar 30 voorgeschreven’ ![]()
Bluetooth.
Ik heb 6 lepels, 6 messen en 6 vorken in huis. Of nouja, dat zou moeten maar ik heb opeens nog maar 4 lepels over. Maar ik woon alleen, neem die lepels nooit mee buiten de deur en heb op alle rare plekken gekeken.
Heb ik een lepeletende vaatwasser? Lepelgeesten? So confused right now
Misschien per ongeluk in de prullenbak gegooid? Ik ben al heel wat bestek kwijtgeraakt doordat ik mijn lepel of vork per ongeluk mee in de prullenbak heb gegooid en me dat dan pas weer veel later bedacht als de zak alweer weg was
Nou even voor de duidelijkheid ik ga niet met hooivorken naar de apotheek. Ik ga ze even bellen om te informeren, that’s it!
Haha nee dat lijkt me idd de betere optie, al zie ik nu wel voor me hoe een menigte boze patiënten met lege doosjes medicatie aan de hooivorken geprikt naar de apotheek marcheert ![]()
Losse cups/pads in (sport)bh’s, badpakken, bikini’s. Maak die dingen gewoon vast ![]()
Nee want soms wil ik ze eruit halen!
Als ze erin zitten en het is iets wat ik perse wil hebben wil ik het er sowieso uit kunnen halen. Niks zo irritant als zo’n pad überhaupt.
En ik niet, maar tegenwoordig lijken alleen maar dingen met losse pads verkocht te worden.
“Hoi, ik spreek geen Nederlands, maar jij bent een Nederlander dus spreekt toch wel goed Engels.”
Aldus een Amerikaanse expat.
Wie zegt dat ik Engels wil/kan spreken? ![]()
Dan is het juist voor mensen zoals jij en ik handig, toch? Jij wil ze erin en ik eruit.
Dat ik gisteren in een restaurant de kaart voor zwangeren kreeg ‘want ik hoorde van mijn collega dat de mevrouw aan deze tafel zwanger is’. Spoileralert: ik ben niet zwanger. Ze stond ook niet aan de verkeerde tafel ofzo, want ons tafelnummer stond al op de kaart geschreven
Baal nu extra dat ik zo ben aangekomen want blijkbaar lijk ik dus zwanger
Hmm mijn ergenis was niet compleet genoeg. Die losse dingen zijn dus rete irritant. Na elke wasbeurt zitten ze dubbelgevouwen of er half uit.
Wtf. Die restaurantmedewerker heeft dat dus gewoon zelf bedacht? Zonder te vragen? Bizar gedrag.
I guess?
de meid die ermee naar onze tafel kwam had t van dr collega dus die kon er verder ook vrij weinig aan doen uiteraard
Haha idd, niks zo irritant als na de wasbeurt die pads weer proberen recht te steken. Hoe raken ze ook dubbelgevouwd, ik erger me er ook elke keer aan.
Joh gewoon een stomme fout, misschien tafelnummer verkeerd onthouden, dont worry. Toen ik 1 maand haha in de horeca heb gewerkt was ik zo druk bezig met de tafels onthouden, bestellingen etc was totaal niet bezig met hoe iemand eruit zag.