Er zat niemand voor, achter of naast ons en het tafelnummer was er al opgeschreven, dus lijkt me geen gevalletje ‘oeps per ongeluk 52 ipv 53 opgeschreven’
Zou ervan uitgaan dat het gewoon een foutje is hoor, misschien bij de verkeerde reservering genoteerd oid.
Daarom hoor je te vragen of je ergens rekening mee kan houden ipv een (in dit geval) verkeerde aanname te doen.
Ja en dan had iemand ook wat te mopperen want ik had het toch al doorgegeven aan collega x of bij de reservering.
Is gewoon een menselijke fout dit en zal echt niet op basis van iemands uiterlijk zijn geweest
Dat is dan maar zo, gewoon niet netjes en fouten maken is menselijk maar dit is wel te voorkomen door het te vragen. Je kan prima zeggen ‘Nog even een dubbelcheck, moet er nog ergens rekening mee gehouden worden?’.
Ja lijkt me niet zó moeilijk. “Ik zag dat er dieetwensen doorgegeven waren bij de reservatie: 1 gast met pindaallergie en 1 zwangerschap, klopt dat?”
Edit: al moet je dan nog opletten dat de zwangerschap al bekend is haha
Iedereen. Ik vind echt alle mensen kut vandaag.
M’n scheve, verdoofde mond nadat ik uuuren geleden bij de tandarts ben geweest. Ik word GEK ![]()
Altijd elke dag
Ik had net een bedsprei gekocht in de winkel maar vind ‘m niet mooi staan en nu moet ik dat gigantische ding morgen weer in de winkel retourneren omg geen zin in om te sjouwen met die megatas
De waterlijn van mn oog aan de onderkant doet zoveel pijn maar gek genoeg ziet het er niet echt ontstoken uit. Wel iets roder. Ik heb dat wel vaker bij dat oog. In het begin dacht ik dat het misschien aan mn mascara ligt maar dat maakt geen verschil. Krijg het zonder mascara alsnog. Ugh
Als ik dit soort posts zie en me dan weer realiseer hoeveel mensen proberen influencer te worden en alles zo in het openbaar gooien met de ijdele hoop dat ze ooit doorbreken. Extra ergenis als ze hun kinderen vol in beeld erbij doen.
https://www.instagram.com/p/DT3TjKRjP4b/
En zelfs enkel alleen de kinderen te zien. Wtf!
En niemand die nu nog kan gaan claimen “ja maar ik wou gewoon oprecht delen en was me niet bewust dat ik er ooooit geld mee kon verdienen”. Nee je wil gewoon influencer geld en vrijheid en bent bereid dat over de rug van je kinderen heen te bereiken.
Dat elke podcast tegenwoordig (ook) met video moet zijn
Ik denk ook vooral voor de snippets, maar ik zit nu vaak bij iemand in de auto die podcast dus luisterd door ze op youtube af te spelen
deze persoon is wel 50+
Rob Geus kinderen
Ik heb het idee dat dit vaak (altijd?) mensen zijn die weten dat ze zelf niet “knap” of interessant genoeg zijn om door te breken. Dan gebruik je maar je kinderen, want daar gaan sneller mensen op aan.
Ja en ze zijn ook allemaal zo intens DANKBAAR voor die kinderen ookal is het ZO HARD werken genieten ze zo erg want ZE ZIJN MAAR ZO KORT KLEIN. En dan aaaaal die reacties eronder van “Wat een rijkdom jullie gezin geniet er maar van!!”
Van die pageant mom vibes.
Zelf niet gelukt om influencer te worden dus dan maar proberen die droom over de rug van de kinderen waar te maken.