Hahaha ik ben juist diegene die heel passief agressief ‘dankjewel’ gaat zeggen als ik nies en niemand iets zegt
![]()
Omg haat het als mensen dat doen
Ik vermoed ouderenzorg? En dan dingen als likkepot en balkenbrij aansmeren? Am I close?
Doe gewoon niet. Ik heb hooikoorts dus je blijft ook aan de gang.
Hahaha flashback naar mijn supermarktbaantje, balkenbrij omg
En bloedworst iewww! Corned beef! Ugh.
Of keihard zitten te rochelen over de koekjes die ze je aanbieden
Tongenworst!! Never forget
Awww ik vind dat juist zoiets gezelligs menselijks, zoals goeiemorgen zeggen tegen iemand die je tegenkomt bij de lift of zwaaien naar de buschauffeur. Maar je kunt het met die oordopjes in prima negeren toch als je er geen zin in hebt, dat straal je ook uit dus als de voorbijganger daar doorheen eet smakelijkt is dat voor zijn/haar eigen rekening
Oooomg deze had ik helemaal verdrongen ![]()
Ja dat laatste vind ik ook ![]()
Maar love mensen groeten op straat, in de bus en al de voorbeelden die jij noemt! Maar niet als ik even pauze heb met mijn oortjes in.
Hahaha houd op met me!! Dit bestaan was ik ook helemaal vergeten ![]()
![]()
Biecht: ik vind dit geweldig, bijna niet meer te vinden.
Misschien is ze zelf gewoon een cliënt daar.
Dit is zo ongepast maar moest wel lachen ![]()
Ik vind hou je bek naar clienten roepen ook ongepast, in welke situatie dan ook.
Ze roept dat toch niet naar cliënten.
Oh wacht, verkeerd gelezen. Blijft alsnog een bijzondere manier van communicatie.
Die stomme jongeren op fatbikes. Wat een attitude als ze zelf fout zitten.
Ik wilde wegrijden van huis. En moet daarbij een stoep over, en dan meteen een 30 weg waar 2.5 auto’s naast elkaar kunnen (staan soms ook auto’s op geparkeerd) en fietsers op de weg.
Ik sta altijd met de voorkant op de stoep extra stil om te checken of niks aankomt ivm bosjes links.
Komt er opeens een fatbike van rechts op mij af slingeren en hij wijkte net optijd weg. Ik stond stil.
Kind reed op de verkeerde weghelft en zat op zn telefoon. Wordt vervolgens boos op mij inclusief handgebaren. Echt wtf. Anders was hij mijn voortuin ingereden. Ik bleef nog wachten of die zou stoppen maar slingerde al handgebarend (nog steeds verkeerde weghelft) en boos door.
Mn hartslag en alles meteen naar boven.
Ben altijd bang dat ze dan later terug komen om kloten ofzo.
Ik vroeg deze week aan mn vriend of hij ff neusspray wilde meenemen want ik was het weer vergeten. Had nog gezegd niet die met zeezout. Nee ok ok, heeft ie alsnog met zeezout meegenomen. Vervolgens dacht ik nouja ik haal het wel tijdens het boodschappen doen. Vergeet ik het weer! Vervolgens haalt mn vriend weer neusspray, WEER met zoutspray. Omg haha whaa godsamme ![]()
Is dit een teken dat ik geen neusspray moet gebruiken
ik heb hier vannacht over nagedacht toen ik dus met een dichte neus probeerde te slapen
maar verslavingsgevoelig als ik ben, ben ik bang dat ik me niet houd aan die voorschriften dus ik kan het beter maar helemaal niet proberen
en toen moest ik denken aan dat ik ooit heb gelezen dat mensen hier verslaafd waren en toen vroeg ik me af of die er inmiddels vanaf waren