Waar erger je je aan? #20

Ik ging heel gezond twee appels eten uit werk ipv de koekjes die in de kast liggen, en nu is de laatste appel melig

1 like

specifieke Utrecht ergernis maar heb t idee dat ze zich veel te veel hebben blind gestaard op t frame dat ze “de beste fietsstad ter wereld!!!” zijn waardoor het verschrikkelijk is geworden voor de voetganger :weary::weary:

3 likes

ik word of ben verkouden en mijn keel en oorpijn gaan gepaard met een raar soort diepe jeuk
heel irritant

1 like

Bestelling (DVD’s) vanuit Engeland die in los in een envelop is verzonden en dus in stukken in onze brievenbus lag. Gelukkig had ik nog een verzameling rotzooifilms en heb ik hoesjes voor ons kind gewisseld maar echt verpak het wat beter

1 like

Een maand geleden was ik ziek, inclusief flinke hoest. En nu heb ik het weer! Ik ga nog net niet binnenste buiten en moet er zelfs van braken. Ik haat dit zo erg, want na heel erg ‘uithoesten’ duurt het altijd even voor ik weer in kan ademen. Zo overdreven

2 likes

En dan nog zijn het vaak lelike kinderen van de RGK gevallen

1 like

Was de DVD zelf dan niet in stukken? Of wat bedoel je precies?

1 like

Nee dat was een gelukje, er zaten drie doosjes in een losse envelop gepropt en toen de beschermfolie van het doosje kwam rolden er allemaal stukjes hoesje op tafel. Dikke scheur in de hoesjes zelf. Vond het echt slordig om dat op deze manier te versturen

2 likes

We gaan vandaag verhuizen, of emigreren zelfs :joy: maar uiteraard lopen we niet echt op schema en zijn we al vanaf 6:00 in aan het pakken.

Mijn vriend had gisteren nog dozen gekocht. Blijken dat compacte verhuisdozen te zijn. Had hij niet gelezen.

Wie wil dat nou :angry: passen net 3 paar schoenen in!!

20 likes

Succes vandaag! Last minute pakken hoort erbij! Komt allemaal goed!

Weet je al wel naar welk land? :joy: succes!

16 likes

In de stilte coupé zitten is gewoon 1 grote ergernis. Twee stellen die hun klep niet houden. In de normale coupe zou ik me hier niet aan storen, maar nu wel.

5 likes

Ik zit regelmatig in de trein die van/naar Schiphol gaat en dat was altijd kansloos qua stiltecoupé want de meeste toeristen begrijpen dat niet. Was het een keer lekker stil, totdat de toeristen tegenover me begonnen te bespreken hoe stil Nederlandse treinen zijn :cry:

1 like

Haha ja als ik chagrijnig ben ga ik er uit voorzorg ook juist maar niet meer zitten.
Ik had laatst dat er heel luid een stel binnenkwam en ging zitten, en ik dacht laat ik ze er vriendelijk op wijzen dat het de stilte coupĂ© is en toen zeiden ze helemaal verontwaardigd “Ja duh dat weten we hoor” Alsof mijn opmerking onnozel was. Nou houd dan gewoon je mond of loop door jezus :joy:

2 likes

Ik stoor mij meestal niet heel erg aan mensen die niet stil zijn in de stiltecoupĂ© (als in, ik vind wel dat ze stil moeten zijn maar vaak merk je dat het niet expres is en zijn ze ook niet perse heel luid) maar ik raak altijd gespannen van de spanning die dan ontstaat in zo’n coupĂ© van mensen die zich zitten op te vreten :laughing: en mijn spanning over wanneer iemand daarover ontploft

12 likes

Wij gingen onlangs met de trein en de gehandicaptenplek was blijkbaar in de stiltecoupé, dus ik help mijn man met zijn tas, vraag aan mijn kind wil je links of rechts zitten en echt meteen springt er iemand op om te wijzen en de vinger op de mond te houden
Jongens we waren nog op het station en wat is er mis met gewoon iemand aanspreken
Ik zag tijdens de rit diegene ook steeds helemaal strak als een veer zitten want misschien werd de wet wel weer overtreden

(Extra ergernis dat we dus niet konden kiezen voor een gewone coupé want mijn man kan geen hele rit alleen reizen en mijn kind wilde natuurlijk bij mij blijven die gaat niet in zijn eentje ergens anders heen)

8 likes

Ik zie op Instagram een Amerikaanse vrouw voorbij komen die naar Nederland is verhuisd en flink moest downsizen, dus nu woont ze heel klein volgens haar.

Haar vorige huis was bijna 600m2 en haar huidige huis 200m2.

:cry:

Ik vind 150m2 al een villa haha.

9 likes

naam aub!!! ik wil hatewatchen

3 likes

Lindsay Walston

Iehl en ik kom nu weer eens een instagram moeder tegen die met geur en kleur vertelt over de ziekte van haar kind, inclusief meerdere lachende selfies in het ziekenhuis, kind natuurlijk volledig in beeld. Blijkbaar werd haar zoontje pas 2 dagen na een roesje wakker (?!) en zijn ze ook naar in totaal 5 (?!) verschillende ziekenhuizen overgeplaatst. Naast dat dit allen zeer ongeloofwaardig is is dit ook weer zo ziek dat het allemaal gedeeld wordt. Man man man.