Ik kwam pas op instagram ook zo’n ziek kind account tegen waarbij de ouders niet aan het kind zelf hadden verteld dat het binnenkort komt te overlijden maar wel deelden met hun 27292020 volgers. Dat vind ik dus ook echt onbegrijpelijk. Gaat over een meisje van iets van 7/8 volgens mij, niet om een peuter.
5 verschillende ziekenhuizen wtf dat kan echt niet
Wat een grap, dat huis heeft 2 badkamers, de kleinste slaapkamer is nog steeds erg ruim, de keuken is een balzaal, deze vrouw is niet goed.
Nou dan zal de kindertelefoon binnenkort wel een belletje krijgen season 2 let’s go
Ik heb me door korting laten verleiden om weer eens bij Loavies te bestellen, dat is een ergernis op zichzelf. Maar dan hangt dit aan de trui ![]()
Nah beetje flauw dit. Ze vond het huis in de VS te groot. Ze zegt zelf dat hun huis nu nog steeds groot is. En ze is blij dat ze nu kleiner (niet klein, wel kleiner) leeft.
Ja dat is waar haha, ik had de video niet heel goed bekeken maar dat zegt ze inderdaad. Maar alsnog is 200m2 blijkbaar heel klein voor Amerikaanse standaarden, dat zegt ze in de comments, en dat vind ik echt bizar. Ik snap dat ze daar de ruimte hebben maar dan nog, het is zo onnodig en ook duur en verspilling qua verwarmen/koelen en materialen.
Ik zie ook wel eens van die filmpjes waarin iemand laat zien hoe ze hun tiny appartement slim hebben ingericht en dan is het echt iets van 90 vierkante meter.
Ik heb een puistje onder mn lip uitgeknepen en hoewel dat een ergernis genoeg is zit er nu een korstje op en het vergt ALLES in me om m er niet af te krabben.
ja en ze vindt alles in huis ‘cute’ terwijl het echt gigaaantisch is. en ze hebben ‘maar’ twee inbouwkasten in huis ??? ja sorry maar hoeveel heb je er nodig dan?
en het is 200 m2 in fucking laren, moet je je voorstellen hoeveel je daarvoor betaalt
zij realiseert zich volgens mij echt niet dat ze in de top van de top van nederland zit met haar huis
Haha ik las in een comment 5000 per maand ![]()
En die inbouwkasten snap ik wel, in Amerika is een slaapkamer geen slaapkamer zonder inbouwkast, dus dat is best even wennen. Maar dan koop je gewoon een normale kledingkast, dat is niet zo moeilijk haha.
Dat er nu wéér sneeuw ligt