Waar erger je je aan? #20

@Mrs.Fraser

Nah beetje flauw dit. Ze vond het huis in de VS te groot. Ze zegt zelf dat hun huis nu nog steeds groot is. En ze is blij dat ze nu kleiner (niet klein, wel kleiner) leeft.

1 like

Ja dat is waar haha, ik had de video niet heel goed bekeken maar dat zegt ze inderdaad. Maar alsnog is 200m2 blijkbaar heel klein voor Amerikaanse standaarden, dat zegt ze in de comments, en dat vind ik echt bizar. Ik snap dat ze daar de ruimte hebben maar dan nog, het is zo onnodig en ook duur en verspilling qua verwarmen/koelen en materialen.

Ik zie ook wel eens van die filmpjes waarin iemand laat zien hoe ze hun tiny appartement slim hebben ingericht en dan is het echt iets van 90 vierkante meter.

2 likes

Ik heb een puistje onder mn lip uitgeknepen en hoewel dat een ergernis genoeg is zit er nu een korstje op en het vergt ALLES in me om m er niet af te krabben.

2 likes

ja en ze vindt alles in huis ‘cute’ terwijl het echt gigaaantisch is. en ze hebben ‘maar’ twee inbouwkasten in huis ??? ja sorry maar hoeveel heb je er nodig dan?

en het is 200 m2 in fucking laren, moet je je voorstellen hoeveel je daarvoor betaalt :skull: zij realiseert zich volgens mij echt niet dat ze in de top van de top van nederland zit met haar huis

1 like

Haha ik las in een comment 5000 per maand :eek:

En die inbouwkasten snap ik wel, in Amerika is een slaapkamer geen slaapkamer zonder inbouwkast, dus dat is best even wennen. Maar dan koop je gewoon een normale kledingkast, dat is niet zo moeilijk haha.

3 likes

Dat er nu wéér sneeuw ligt

13 likes

Echt hoor, hier sinds afgelopen zaterdag ook al. Doe nu maar gewoon lente.

Aan iedereen die maar kleding/speelgoed/etc gaat kopen als iemand laat zien iets gekocht te hebben omdat het zo leuk/goede prijs of wat dan ook is zonder na te denken of het nodig is.
En ja misschien hebben ze op dat moment inderdaad net precies datgene nodig wat een ander koopt maar vaak is het gewoon niet nodig.

De ergernis is misschien meer dat ik me er aan erger en niet zo zeer naar degene die koopt maar goed.

6 likes

Menthol neusspray. Blijkbaar heeft mijn vriend dat gekocht, maar schrik elke keer weer van dat nare gevoel.
2e ergernis: ik heb daarna een normale gekocht maar die lijkt nu spoorloos verdwenen

2 likes

Die heeft je vriend nu natuurlijk die vond die menthol ook niks

11 likes
  • Onlogisch geplaatste lichtknoppen. Maar ik ben links dus dit is story of my life

• Mensen die vinden dat girls support girls ALTIJD geldt.

1 like

Er komen straks twee collega’s bij mij thuis, dat vind ik bloedirritant aangezien ik één van de twee absoluut niet mag. De andere collega mag ik wel, maar ik denk ook niet dat ik zo een gezellig gesprek kan voeren met hem, omdat die andere collega er dus bij is

1 like

Waarom komen ze dan bij je thuis?

6 likes

Ze hebben zichzelf uitgenodigd, al meerdere keren. Ik heb het heel lang weten af te houden en duidelijk laten merken dat ik er niet op zit te wachten. Maar ze bleven volhouden en ik zag niet echt een sociaal acceptabele manier, om te weigeren.

1 like

‘Ik hou werk en prive graag gescheiden’. Vind het heel gezellig met jullie op werk maar daar blijft het voor mij ook bij.
Wat vreemd van collega’s om zichzelf bij je uit te nodigen.

35 likes

Ja of ‘leuk om bij te praten, zo laat in koffietent x?’

3 likes

Ik heb een tijdje geleden in een aanbieding een stuk of 10 kant en klare avondmaaltijden gekocht van Lazy Vegan zonder ze ooit eerder te hebben geproefd. Daar heb ik spijt van, want ik vind het maar matig eten. Ik moet het de komende week van mezelf elke dag gaan eten, want het neemt veel te veel ruimte in beslag in mijn vriezer. Maar ik kijk er zo niet naar uit om dit te gaan eten komende dagen. :upside_down_face:

2 likes

Ik heb ze een x gekocht toen het net nieuw was en had dezelfde ervaring, maar mijn grootste kritiek is dat het echt een veel te kleine portie is voor 1 persoon. Moet je er alsnog wat bij eten/ maken.

4 likes

Ook dat inderdaad.

2 likes

De merch van het bedrijf van mn man. En dat hij het meeneemt. Liggen er ineens weer allerlei items die we sowieso niet gebruiken met een lelijk groot bedrijfslogo er op in huis

5 likes