Qua tickets, er gaat tegenwoordig zoveel in de voorverkoop. Ik koop voor zo goed als elk (middel)grote concert waar ik heen dagen van tevoren kaartjes via de mojo nieuwsbrief of van die mastercard presales.
Dat was eerder toch niet, zoveel beschikbare kaartjes via voorverkoop en zoveel mensen die via die weg ze kochten?
Doen meer artiesten nu aan een grotere batch of hebben nu gewoon meer mensen die weg gevonden?
Nee zeker niet, was vooral bedoeld als tip. Verder geen idee
Aan automobilisten die stoppen voor voetgangers terwijl er geen zebrapad is. Er wonen hier erg aardige mensen want ik kan geen weg oversteken zonder dat er weer een auto moet stoppen, laat mij gewoon wachten en om me heen kijken tot iedereen uit de buurt is. Als ik met de kinderen ben vind ik het helemaal erg want ik probeer ze te leren dat zij moeten wachten op het verkeer maar dat lukt niet als iedereen de hele tijd stopt!
Ik blijf trouwens wel netjes hoor, zeg geen hou je bek/steek geen middelvinger op maar gebaar netjes dat ze door kunnen rijden.
Ok ja misschien moet ik dan meer artiesten al bij voorbaat goed volgen via social media. Ik kom het nu vaak tegen via Spotify of als ik de artiest zelf google via āartiest tour Netherlandsā en dan blijkt het 99/100 al uitverkocht te zijn.
Ja dat is sowieso handig. Bij Mojo staan presales dus in de Weekly nieuwsbrief, als je daarop inschrijft krijg je elke week een overzicht.
Dit leest meer als een passende reactie op mensen die niet stoppen als ze wƩl moeten stoppen ipv in jouw geval :d Dat je het irritant vindt snap ik, ik heb dat helemaal als ik al tot absolute stilstand ben gekomen met mijn fiets, pff rij door. Zijn er serieus mensen die dan gaan schelden en middelvingers opsteken?
Er ontstaat om minder een verkeersruzie tegenwoordig ![]()
Ja dit vind ik ook echt irritant! Je moet alles in de gaten houden idd met nieuwsbrieven, voorverkoop, reserveringen⦠ik wil meer spontane opties hebben! Ik wil helemaal niet 2 weken van tevoren mān sportles of een restaurant reserveren en 8 maanden van tevoren een concert of voorstelling.
Ik heb al tickets voor een concert in januari 2027
Dit valt mij ook op. Ik zou aankomende zaterdag naar de kunsthal gaan voor die tentoonstelling van Iris van Herpen en dat was ook al bijna vol. Je had alleen nog opties vanaf 16uur. De vorige keer dat ik naar dit museum ging was een reservering niet nodig maar nu dus wel. Het is ook een hele populaire tentoonstelling dan maar toch. Het is irritant dat je niet veel last minute dan kan doen. (al had ik de datum om heen te gaan al wel in het voren gepland met diegene met wie ik ga maar ja misschien hebben we die datum dan toch geen zin of willen we ergens anders heen en dat is dan toch lastiger dan jaren terug)
Mijn ervaring is juist dat je op Ticketswap goedkoper uit bent. Ik koop nooit meer kaarten in de normale verkoop.
Soort aansluitende ergernis. Vanmorgen was ik dus zoān voetganger dat voorrang kreeg. Liep lekker op mijn gemak naar de tramhalte en had alle tijd, muziekje in mijn oren en helemaal priem. Stopt er een auto voor me, maar meneer vond dat ik niet snel genoeg overstak. Helemaal handgebaren maken dat ik door moest lopen etc. Echt had me dan lekker laten staan?
Want hij kon gewoon doorrijden want dat was zijn recht en ik stond toch al stil.
Ben lekker door gesjokt zonder te haasten daaag
Ik heb tickets voor december 2026 en guess wie er december 2025 een weekend london heeft gedaan terwijl er geen concert was
en ik denk dat de tickets in oktober 2024 gekocht zijn.
Ja ik dacht zeg het er alvast maar even bij ![]()
@Negativ wauw dat is echt de overtreffende trap van irritant, wat is er mis met mensen
Dit. En dan wachten met kopen tot de dag van het event.
Nutteloos ergernis: mijn pakket is als sinds donderdag onderweg met de DHL-bezorger naar het pakketpunt. Het pakketpunt zit zo ongeveer naast de DHL dus waarom duurt dit zo lang. Of moet ik me zorgen gaan maken over een verdwaalde bezorger.
Er wordt al maandenlang aan mensen gevraagd of ze alsjeblieft direct hun vuilnis weg willen brengen omdat er muizen gespot zijn op de galerij doordat mensen hun vuilnis dagenlang laten staan en toen dacht ik vanavond iets in huis te zien maar wist het niet zeker. Zie ik net een muis in mijn huis ![]()
![]()
![]()
Ik stofzuig gewoon elke dag mijn huis en de vuilniszak gaat altijd direct het huis uit. Dus waarom moet dit nu hier zijn. Ik durf nu überhaupt niet te slapen want vanwege prettig binnenklimaat hebben alle deuren een kier aan de onderkant. Straks zit die muis in mijn slaapkamer.
Aan mn kat
Ik heb altijd de tussendeur open van de woonkamer maar nu het koud is niet ivm de verwarming.
Mn kat wil dan naar de gang/keuken dus deur open, dan wil ze weer terug gaat ze miauwen, zit ze 5 minuten in de woonkamer wil ze weeeer terug. Maak een keus vriendin!! Hinderlijk!!
Ik heb altijd het idee dat ze gewoon willen dat de deur open staat, dat ze ergens echt niet per se heen willen. Echt irritant ja haha