Vind dit ook bij die iglo roerbakzakken. Echt een portie voor een kleuter en heb daarna altijd honger.
Dit vind ik van bijna elke kant en klare supermarkt maaltijd. Die duw ik echt in een holle kies.
Je hebt wel van die 750 gram zakken vieslekkere diepvriespaella enzo. Die voor 2/3 personen zijn
(
) Ik ben die 2/3 personen.
Je krijgt je geld toch niet meer terug, of je het nou opeet of niet
Die van mij kreeg laatst een fotoboek van het 75 jaar bestaan van het bedrijf. Foto’s van de activiteiten tijdens het jubileum jaar. Werken daar duizenden mensen op 5 wereldwijde vestigingen dus 90% kent hij niet eens.
Op zich mooie truien van mooie stoffen in mooie kleuren, maar dan met die schoudernaad zo halverwege je bovenarm. ![]()
Ik wil dat niet! Ziet er zo sloeber uit.
En je hebt bij dat model opeens een maat groter nodig ![]()
Mijn keldergate gaat verder vandaag! Eerst komt er een partij de boel afgraven, dan komt er later in de ochtend weer een mannetje plakken, dan moet ik die eerste weer bellen om het dicht te maken… zucht.
Nou is dat al onhandig maar nu had ik echt net mijn kleren aan en de eerste partij belde al aan en het ergste MIJN KOFFIEMELK bleek over datum. Als in het was helemaal hard geworden. (Ik drink alleen havercappu’s, heb ik ook nog aangeboden, maar bleken ze niet zo van te zijn)
En ik snap niet waarom ze het in het donker gaan afgraven als die ander er pas om 11u is?? Mijn gasleiding ligt daar ook kijk ff goed plz :’(
Ik moest vanmorgen kiezen tussen een boek of m’n hoofdtelefoon omdat het niet allebei in m’n tas paste, en ik heb de hoofdtelefoon gekozen (stom, want ik heb ergens vandaag een uur tijd te doden), en nu blijkt ‘ie bijna leeg!!! ![]()
Dat werkelijk alles zo achterlijk duur is tegenwoordig ![]()
Die dwangmatige gewoonte die mensen hebben om “eet smakelijk!” te zeggen. Ik zit in even in een hoekje aan een tafel te lunchen met mijn oordopjes in, en mijn telefoon voor me want ik ben TikTok-filmjes aan het kijken.
Er zijn al 6 mensen langs gelopen die ‘eet smakelijk!’ roepen en dan moet ik elke keer opkijken en ik hoor het ook half door mijn noice canceling oordopjes.
Je hoeft het echt niet te zeggen, laat me gewoon even met rust! Bij de laatste 2 deed ik maar of ik het niet hoorde.
Echt vreselijk! Ik doe werk waardoor ik soms even buiten moet lunchen want ik doe dat liever alleen en niet bij cliënten want die willen je dan allemaal gore dingen aansmeren. Ik weet dat het lief bedoeld is maar hou je bek.
Ik zeg dat dan ook vaak ‘bemoei je er niet mee’ of zelfs hou je bek’
I don’t care dat ik dan de asociale ben.
Oh echt zo tegen die mensen? Haha waarom?
Omdat het me gewoon niet zo boeit wat die mensen van me vinden en ik me minder geïrriteerd voel als ik van me heb afgebeten
the fuck voor soort werk doe jij dat je je clienten zo haat?
Huh ik haat mijn cliënten niet. Ik wil alleen niet bij ze eten dus ik doe dat buiten.
Hahahaha met je huh, maar wel tegen die mensen zeggen ‘hou je bek’.
Ik houd echt van dit forum.
Tegen cliënten? Wow
Nee tegen mensen die me buiten aanspreken omdat ik buiten eet. Die of eet smakelijk tegen me zeggen of me vragen waarom ik buiten eet. Bemoei je er gewoon niet mee.
oh nee dat is wel prima dan ja
![]()