Waar erger je je aan? #20

Haha ik zou echt ff moeten schakelen als ik eet smakelijk zeg en iemand zegt hou je bek
Maar gelukkig ben ik geen eet-smakelijk zegger

55 likes

eerlijk ik zou kk hard lachen denk ik en zou er lowkey respect voor hebben

wie ben ik ook eigenlijk om jou te vertellen dat je smakelijk moet eten?!!!

30 likes

Ik durf nu nooit meer eet smakelijk tegen iemand te zeggen hahaha ik ben ook zo’n iemand die dat altijd doet!!

Mijn ergernis vandaag is dus dat ik weer de hele dag aan het wachten ben op monteurs EN pakketjes en na dagen ziek zijn juist graag uit huis wil. EN!! Dat er een monteur vanochtend doodleuk zei dat wat ze gaan fixen vandaag waarschijnlijk niet gaat helpen en de lekkage in mijn kelder dan NOG NIET VERHOLPEN IS. Zucht. Waarschijnlijk hebben ze al die moeite die ze nu doen dus voor niks gedaan??? (buiten uitgraven, van binnen en van buiten waterdicht maken) want het komt waarschijnlijk weer ergens anders vandaag pfffffft houd op met me.

(het erge is eigenlijk ook nog dat ik dit al vermoedde maar ja ik ben geen expert :rofl:)
Gelukkig huur ik en hoef ik dit allemaal niet te betalen :pray:

5 likes

Hahahahaha elke keer als ik denk dat mensen niet nog zuurder kunnen zijn dan ik dacht. Ik ga zo stuk

83 likes

Omg teringggg dit is wel heftig hoor :cry: :skull_and_crossbones:

5 likes

Ja echt hoor. Ik kan me best voorstellen dat je er niet op zit te wachten hoor maar het is toch alleen maar aardig bedoeld? Doe dan inderdaad gewoon zo’n ongemakkelijke smirk terug als je het niet op kan brengen om dank je of jij ook te zeggen en that’s it.

Ik vind het eigenlijk ook bijna ongeloofwaardig dat als iemand je eet smakelijk wenst dat je dan hou je bek terug zegt.

21 likes

Het is wel vaker, bemoei je er niet mee dan hou je bek, maar ja, het komt wel voor als ik echt chagrijnig ben. Ik vind het al moeilijk genoeg om op een openbare plek te eten. En als iemand mij eet smakelijk wenst, of zelfs een vraag stelt waarom ik daar eet, voelt voor mij als een aanval. Dan ga ik echt niet lief antwoorden. Ik weet ook wel dat het ontzettend onvriendelijk is maar ik begrijp echt niet waarom je je moet bemoeien met iemands eet moment. Ook al is het vriendelijk bedoeld.

3 likes

Je doet je naam wel eer aan moet ik zeggen.

39 likes

Huh wtf gebeurt hier dan? :scream::scream:

1 like

Who hurt you??

15 likes

Thuisbezorgd heeft blijkbaar een nieuwe functie waarbij ze niet uitgaan van het adres wat je altijd invoert maar op basis van je locatie het adres kiezen. Wist ik niet dus ik ging ervanuit dat het wel zou kloppen zoals alle 100x ervoor. Ik woon in een flat dus hij koos een random nummer van de begane grond. Daar zit een bedrijf in gevestigd en die kreeg dus mijn eten aangeboden. Die persoon daar zei ik heb niks besteld en heeft het eten geweigerd. De bezorger gaf aan mij zogenaamd geprobeerd te hebben gebeld maar ik heb geen gemiste oproep. Ik kijk zo en denk huh mijn bestelling zou er moeten zijn en zie in de app bezorgd staan bij een verkeerd nummer. Ik ga langs en hoor dus dit hele verhaal. Vervolgens het restaurant gebeld om te checken of de bezorger daar terug is gekomen maar dat was niet zo en ze hebben het opgeschreven voor het geval dat hij nog terug komt. Ik Thuisbezorgd klantenservice gecontracteerd. Krijg ik alleen een in ons systeem zie ik dat het bezorgd is. Sorry voor de vertraging hopelijk geniet je van je bestelling. Ze hebben mijn hele vraag dus niet gelezen want ik vroeg mij af waar het eten en de bezorger nu waren omdat de bezorger mij dus niet heeft gebeld en het eten ook nergens is bezorgd. En nu ben ik en geïrriteerd en heb ik megaveel trek.

Edit: Ergenis is gefixt. Ik krijg mijn geld terug en en heb een 10% korting voucher. Dus plaats de bestelling opnieuw en check 10x het huisnummer

7 likes

images

3 likes

Hahahahahaah teringgrappig dit :rofl: ik zie het helemaal voor me.

4 likes

Mensen die kilometers lang achter een vrachtwagen rijden en dan ineens moeten gaan inhalen als jij al bezig bent met diegene in te halen. Hoezoooooo

7 likes

Niet helemaal hieraan gerelateerd maar wel een thuisbezorgd ergernis: waarom kan je geen individuele reviews meer lezen?! :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Achter iemand fietsen die een paar keer trapt en dan eventjes niet en dan weer paar keer trappen, dan weer eventjes niet. WAAROM DOEN MENSEN DAT? (ja, ik haal ze daarna in, maar trap gewoon)

20 likes

Ik zou echt stuk gaan als ik iemand eet smakelijk zou wensen en ik ineens een ‘hou je bek’ krijg :sob::joy: Echt het laatste wat je verwacht hahaha

22 likes

Ik ben vooral benieuwd naar je werk omdat ik wil weten wat voor gore dingen je cliënten je willen aansmeren.

7 likes

Omg ja, trap gewoon continu door!!!

5 likes

Aan het verdrietige regeerakkoord

9 likes