Ik heb weer niet opgelet in de winkel en nu heb ik drie pakken geparfumeerd maandverband. En geen bon. Waar maken ze die onzin überhaupt nog?
Kan je meestal zonder bon wel omruilen hoor
(Deed ik iig nooit moeilijk over)
En als je gepind hebt kunnen ze je bon volgens mij ook meestal wel vinden adhv je afschrijving
Ik dacht dat ik in een keurige buurt woonde maar hoor nu een viswijf gillen “DJEELANO HIER KOME NU!! SJENIA JIJ OOK HEEL GAUW”
Mag lijden dat het bezoek is
Ik heb vanavond een etentje in een restaurant met een gezelschap dat altijd wil shared dinen dat wordt weer met honger naar huis.
Met shared dining kan je toch ook eten tot je vol zit?
Ok klassisme much
Instagram app. Alles zit op een andere plek en insta is nou net iets waar ik ‘dood’ wil scrollen zonder opletten
Wij hebben een nieuwe schoonmaakster. De vorige die verschoonde ook altijd het bed. Dus we hebben aan de nieuwe schoonmaakster gevraagd of ze dat ook wilde doen. En dat vond ze prima. Nou ben ik al twee dagen opzoek naar het vieze beddengoed. Blijkt ze het schone beddengoed gewoon over het oude gedaan te hebben
Dus na een jaar is je bed 20cm hoger van alle lagen beddengoed
Ik kijk Narcos Mexico en de ondertitelingen laten persoonlijke voornaamwoorden in de onderwerpsvorm weg, net zoals in het Spaans, waardoor je dus vaak uit de context moet afleiden over wie het gaat. En het leest voor geen meter, echt schijtirritant.
even ongerelateerd, maar voor mijn gevoel was die Mexico editie veel gewelddadiger dan de eerste, trok het op den duur niet meer dat er dan iemand als een soort varken geslacht werd om niks
Oh ik zit nu aan seizoen 3 en ik dacht net het tegenovergestelde! Maar ik ben niet zo gevoelig voor schotwondes, wel voor verdrinkingen/stikken/martelingen (vooral nagels)/boormachines etc.
Mensen die heel langzaam eten. Omg slik het gewoon door.
Ik heb ramen op het zuiden en geen zonwering of airco ofzo, dus als het heet wordt doe ik de gordijnen dicht om de hitte een beetje buiten te houden.
Maar nu baal ik dat ik de komende dagen in een daglicht-arme woonkamer zit als ik thuis ben
Misschien nog een tip/advies voor de toekomst. Maar ik heb eens geleerd dat je voordat je overgaat op andere/sterkere pijnstillers je wel altijd eerst 2x paracetemol moet nemen (bv. 2 uur voordat je andere pijnstiller neemt) omdat de andere medicatie dan beter werkt. Paracetemol bouwt namelijk een spiegel op en werkt als het ware als een soort grondverf voor andere pijnmedicatie. Ook werkt de andere pijnmedicatie langer als je al een medicatiespiegel hebt opgebouwd door de paracetemol. Dus in geval van heel hevige pijn is het advies volgens mij ook eerst 2x 500mg paracetemol, dan 2 uur later ibuprofen en daarna eventueel morfine en dergelijke.
Dit is ook één van mijn grootste ergernissen aan de zomer. Krijg er ook echt cabin fever van, zodra de zon zakt moeten die gordijnen meteen weer open
Ik heb mn drinkfles in de vaatwasser gegooid en daarna nog het tuutje extra schoongemaakt met afwasmiddel en nu smaakt mn water naar een combi van vaatwasser en afwasmiddel
Foto’s van Vinex koppels en hun kinderen, zwangere vrouwen in een zandverstuiving
Het is gewoon de nieuwe versie van de Turkse all inclusive zonsondergang strand foto
Creatieve armoede
En uiteraard allemaal in het wit