Waar erger je je aan? #20

Of beige/roestrood, zwierige jurk met een hoed.

14 likes

Met sepiafilter ook! Alle groene blaadjes zijn bruin.

11 likes

Dat ik echt veel mannen ken die ‘jong’ vader willen worden en ze allemaal al ruim 30+ zijn😂

11 likes

Hahah die denken nog dat ze tiener zijn? :rofl:

5 likes

Think so. Zien hun grijze haren niet als ze in de spiegel kijken.

5 likes

Helemaal erg als de jurken en accessoires geleend zijn van de fotograaf.

2 likes

Heb het hier al eerder over mijn fluitergernis gehad. Er kwam net een fluitende collega aanlopen en toen zei de collega waar ik naast stond dat ze fluiten echt irritant vond. Ik voelde meteen een soort verwantschap. Soms is het zo lekker om je aan dezelfde dingen te ergeren en daarover te klagen haha

13 likes

Ik haat fluiten ook! Heb een vriendin die dat zo vaak doet, met liedjes mee neuriën of fluiten (en nog vaak uitde maat). Stop! Vaak ga ik dan veel praten en vragen stellen, zodat ze daarop moet reageren en niet verder kan gaan :see_no_evil:

7 likes

OMG ik vind dit zooo vreselijk en niet creatief. Zelfde met bruiloft foto’s :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Jaaa, dat is zoo vreselijk. Hier in de buurt werkt een fotograaf die ontzettend vol is van zichzelf maar echt élke bruiloft ziet er hetzelfde uit op haar foto’s. Het stel waar ik onlangs was die foto’s door haar hebben laten maken, waren ook echt niet blij.

1 like

Bijzonder wel dat je dan een fotograaf boekt waarvan je weet dat alles hetzelfde eruit ziet, je de stijl ongetwijfeld kent en dan zeiken dat je niet blij bent. Als iemand nou mislukte foto’s maakt vind ik het anders, maar in dit geval had je of een ander moeten boeken of beter naar het portfolio moeten kijken.

41 likes

Nee, zeker waar. Maar schijnbaar vonden ze die 3 lucky shots die ze post van elke bruiloft wel mooi. Geen idee. Maar de rest van de 1100 foto’s waren echt niet best. Gewoon kiekjes die tante Sjaan ook had kunnen maken.

Ja dan ben je ook wel gewoon dom bezig, neem aan dat je tijdens een gesprek met zo iemand ook ff doorvraagt naar een set van een complete bruiloft. Je zegt toch niet op basis van zo’n mini setje foto’s ja tegen iemand die zo’n belangrijke dag vastlegt voor waarschijnlijk een hoop geld? Dan moet je vooral op jezelf zeiken hoor

1 like

Oké nu juiste topic dan. Haha ik zou me als fotograaf noooooit wagen aan bruiloft fotografie :cry:
Je kunt en mag fouten maken in je werk maar daarbij denk ik: neeeee dan eigenlijk niet, dat is een once in a lifetime moment (vaak). stel je voor ik maak kapot lelijke foto’s of heb net niet de juiste momenten vast kunnen leggen
Ik zou doodgaan van anxiety dat het niet goed (genoeg) zou zijn uiteindelijk hahah

13 likes

Het zijn maar een paar foto’s. :joy: Hoe herken je iemand met een bullshit baan.

1 like

Ehh?

5 likes

Lol wat? Die foto’s zijn belangrijk en waardevol voor het bruidspaar lijkt me?

7 likes

Volgens mij gebruik je de definitie van bullshitbaan; een baan waarvan de eigenaar van die baan hun werk overbodig acht, verkeerd.

3 likes

Wat er in de nl samenleving is gebeurd met de uitspraak “it take village to raise a child”. Wat een ellende zeg😂

12 likes

Mijn avondeten zit bij de boodschappen die Picnic vanavond 20u pas komt bezorgen en ik heb nu al zin in eten.

2 likes