Waar erger je je aan? #20

Ik ben dit en wil graag excuses maken bij deze want ik weet hoe irritant het is maar dwaal af in mijn hoofd en vergeet dan door te trappen.

6 likes

Zelfde als dat manische ‘Gezondheid’.

6 likes

Hahaha ik ben juist diegene die heel passief agressief ‘dankjewel’ gaat zeggen als ik nies en niemand iets zegt :rofl: :rofl:

14 likes

Omg haat het als mensen dat doen

22 likes

Ik vermoed ouderenzorg? En dan dingen als likkepot en balkenbrij aansmeren? Am I close?

Doe gewoon niet. Ik heb hooikoorts dus je blijft ook aan de gang.

3 likes

Hahaha flashback naar mijn supermarktbaantje, balkenbrij omg :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear: En bloedworst iewww! Corned beef! Ugh.

4 likes

Of keihard zitten te rochelen over de koekjes die ze je aanbieden

2 likes

Tongenworst!! Never forget

1 like

Awww ik vind dat juist zoiets gezelligs menselijks, zoals goeiemorgen zeggen tegen iemand die je tegenkomt bij de lift of zwaaien naar de buschauffeur. Maar je kunt het met die oordopjes in prima negeren toch als je er geen zin in hebt, dat straal je ook uit dus als de voorbijganger daar doorheen eet smakelijkt is dat voor zijn/haar eigen rekening

13 likes

Oooomg deze had ik helemaal verdrongen :nauseated_face:

4 likes

Groenten in aspic 🫣

Ja dat laatste vind ik ook :weary:
Maar love mensen groeten op straat, in de bus en al de voorbeelden die jij noemt! Maar niet als ik even pauze heb met mijn oortjes in.

1 like

Hahaha houd op met me!! Dit bestaan was ik ook helemaal vergeten :joy::joy:

1 like

Biecht: ik vind dit geweldig, bijna niet meer te vinden.

3 likes

Misschien is ze zelf gewoon een cliënt daar.

5 likes

Dit is zo ongepast maar moest wel lachen :tired_face:

7 likes

Ik vind hou je bek naar clienten roepen ook ongepast, in welke situatie dan ook.

6 likes

Ze roept dat toch niet naar cliënten.

2 likes

Oh wacht, verkeerd gelezen. Blijft alsnog een bijzondere manier van communicatie.

2 likes