Waar erger je je aan? #20

Of je doet jullie straatnaam? Voelt misschien wat minder burgerlijk. Ben je zwanger?

1 like

haha ik had dit laatst ook (een taxi die op mij moest wachten en meteen druk begon te toeteren en gebaren) en toen ben ik zooooo langzaam gaan lopen. Wat denkt zo’n eikel te bereiken hiermee

1 like

Hebben jullie een tv kastje van kpn? Die kun je verbinden met wifi dus als je van je telefoon een hotspot maakt werkt het gewoon. Zelfde geldt voor je man, dan kan ie gewoon thuis werken maar is nu vast te laat.

3 likes

Ze hebben dus ook geen bereik binnen

1 like

Maar @Fishing is het kastje dan stuk of komt het gewoon omdat jullie geen internet hebben?

Mocht je trouwens weer wel internet hebben, die kastjes zijn eigenlijk best overbodig geworden sinds de app van KPN voor op je smarttv is verbeterd.

Dit is echt heel irritant als vrouw, maar ik snap het ook wel als het je werk is gezien die mannen niet eens de geboortedatum van hun kinderen weten.

1 like

Ik zet het inderdaad ook op mijn balkon :joy: maar het regent nu. De duivel moet gewoon even komen ja

2 likes

Echt waar haal je dit soort dingen vandaan?

12 likes

Mannen die dat niet weten staan vast niet als eerste contactpersoon vermeld.

Hoe moeilijk is het voor een medewerker het eerstgenoemde telefoonnummer te bellen ipv perse de vrouw. Ik heb daar echt geen begrip voor.

31 likes

Ik zou willen dat ik het verzon, that said mensen moeten gewoon de contactpersoon bellen he maar als je elke keer een debiel aan de lijn krijgt snap ik de irritatie

omg deze is nog erger

3 likes

Denk dat sommige mensen minder tijd online en meer offline moeten doorbrengen. We leven hier in Nederland, niet in een aan elkaar geknipt Amerikaans filmpje van matige vaders. Zelfs mijn trash vader die af en toe van de radar verdwijnt weet wanneer ik jarig ben. Als jij je vriends mailadres of telefoonnummer als eerste contactpersoon doorgeeft doe je dat omdat die net zo goed in staat is voor je kind te zorgen

41 likes

De bezorgdatum was ineens aangepast naar 14 MAART. Dus ik heb de koelkast geannuleerd en morgen komt Coolblue een andere bezorgen en installeren. Thank god voor hun.

18 likes

Nee het kastje in de meterkast is stuk… aldus de kpn monteur
@Bunnyslippers

En we hebben dus 100gb gekregen mobiele data zo van: dan kan je met een hotspot werken. Maar… dan moet je met dit huis wel buiten gaan zitten haha

3 likes

Je bent zo wijs :pray:

2 likes

Verkleinwoordjes.
Zit in de trein en conducteur zegt bij elk station: we komen aan op spoortje 5 🫠

2 likes

Huh? Spuit 11 zie ik al.

1 like

Wel heel grappig i.c.m. je username haha

14 likes

Hahaha oeps helemaal eens, maar ā€˜wijn’ klinkt ook zo stom (als forumnaam)

4 likes

Ik hoor dit echt vaak!! Is dit conducteurstaal?

1 like

die spoortje niet

6 likes