Waar erger je je aan? #20

Die stomme jongeren op fatbikes. Wat een attitude als ze zelf fout zitten.

Ik wilde wegrijden van huis. En moet daarbij een stoep over, en dan meteen een 30 weg waar 2.5 auto’s naast elkaar kunnen (staan soms ook auto’s op geparkeerd) en fietsers op de weg.
Ik sta altijd met de voorkant op de stoep extra stil om te checken of niks aankomt ivm bosjes links.

Komt er opeens een fatbike van rechts op mij af slingeren en hij wijkte net optijd weg. Ik stond stil.
Kind reed op de verkeerde weghelft en zat op zn telefoon. Wordt vervolgens boos op mij inclusief handgebaren. Echt wtf. Anders was hij mijn voortuin ingereden. Ik bleef nog wachten of die zou stoppen maar slingerde al handgebarend (nog steeds verkeerde weghelft) en boos door.

Mn hartslag en alles meteen naar boven.

Ben altijd bang dat ze dan later terug komen om kloten ofzo.

5 likes

Ik vroeg deze week aan mn vriend of hij ff neusspray wilde meenemen want ik was het weer vergeten. Had nog gezegd niet die met zeezout. Nee ok ok, heeft ie alsnog met zeezout meegenomen. Vervolgens dacht ik nouja ik haal het wel tijdens het boodschappen doen. Vergeet ik het weer! Vervolgens haalt mn vriend weer neusspray, WEER met zoutspray. Omg haha whaa godsamme :exploding_head:
Is dit een teken dat ik geen neusspray moet gebruiken

2 likes

ik heb hier vannacht over nagedacht toen ik dus met een dichte neus probeerde te slapen
maar verslavingsgevoelig als ik ben, ben ik bang dat ik me niet houd aan die voorschriften dus ik kan het beter maar helemaal niet proberen
en toen moest ik denken aan dat ik ooit heb gelezen dat mensen hier verslaafd waren en toen vroeg ik me af of die er inmiddels vanaf waren

1 like

Ongevraagde tip: om verslaving te voorkomen gebruik ik alleen de kinderversie (die is de helft minder geconcentreerd). Werkt perfect! En alleen in de nacht gebruiken.

Heeft bij mij tot nu toe altijd geholpen :grinning:

8 likes

Wow wat een goede tip dit. Bedoel je voor Xylometazoline?

1 like

Er zit bij mij om de hoek een zebrapad waar de afgelopen twee weken drie keer ben aangereden omdat auto’s ineens daar niet meer stoppen, terwijl ze echt ruim op tijd kunnen zien dat ik daar ging oversteken. De eerste zat op z’n telefoon en gisteren gebeurde het weer, maar maakte die taxi zelfs een zwieper richting mij op de stoep, alsof ie even wilde laten zien wie de baas was en wilde afdwingen dat ik stopte of zo. Of hij zat ook niet op te letten en gooide z’n stuur in een reflex naar mij om. Wtf

3 likes

Ja die bedoel ik idd!

Ik vind de normale/volwassene versie sowieso altijd heel scherp in m’n neus. De kinderversie is echt fijn.

4 likes

maar je bent wel meer geld kwijt voor wat je dan eet ipv die maaltijden

3 likes

Doet hij dit expres ofzo? 1 keer oke, maar 2 keer…

Je moet kinderen en mannen altijd vertellen wat ze wél moeten doen, anders onthouden ze alleen dat het “iets met zeezout” was :smiling_face_with_tear:

7 likes

Nee hij doet dat oprecht niet expres (mag ik toch hopen zeg) en zn nederlands is niet goed en het staat er in hele kleine lettertjes op. Dus ik vind het ook niet erg hoor, maarja aan die met zeezout spray heb ik helemaal niks. Bij de etos had hij gevraagd en dus had die medewerker hem die weer gegeven toen hij het uitlegde. Ik denk dus dat ze elkaar verkeerd hebben begrepen.

@Kauai hier geloof ik nu heilig in haha. Hij heeft ook letterlijk een foto gemaakt dat hij die met zeezout in de hand had smh.

3 likes

Sowieso ook een man die “iets met zeezout” hoorde :joy::sob:

Mijn nieuwe keuken. Koken op inductie is echt kut, zal wel kwestie van wennen zijn; maar echt vervelend atm. Oven is ook niet zoals ik gewend ben

3 likes

Nee

3 likes

Echt he. Had aan mijn partner de instructie gegeven om de gezichtskoekjes van AH, in de blauwe verpakking, lijkend op Oreo’s, te halen. Hij komt eerst thuis met Smoeltjes? En daarna heeft hij besloten om naar de Lidl te gaan voor de neporeo’s…terwijl ik weer aangaf dat het de neporeo’s, die we al heel vaak hebben gekocht, van de AH moesten zijn :exploding_head:

*Super specifiek want kinderen en die willen exact dit 🫠

7 likes

ook typisch dat je man dus niet weet welke koekjes zijn kinderen (veronderstel ik) willen en jij wel…

17 likes

Hahaha so close and yet so far!!

1 like

Haha nou inderdaad! Maar oke prima, tot daaraan toe. Maar dan alsnog twee keer mijn beschrijving negeren hahha wow

4 likes

Het went niet

2 likes

Ja, ik ben er al drie jaar vanaf ofzo!!

Edit: als ik echt verkouden ben gebruik ik het nog steeds wel eens en dan moet ik soms ook weer opnieuw afkicken maar dat lukt wel altijd.

1 like